Osaisiko joku kertoa, miten kyseisellä kortilla pärjää Shanghaissa? Mistä automaateista saa nostettua käteistä?
diners clubin kortti shanghaissa
3
566
Vastaukset
- helppoa on
kaikki kansainväliset luottokortit eli tuo, Visa jne...Etsit vain pankkien kulmilta autiomaattej aja kaikista sitä valuuttaa saa kun semmoisen löytyy...niissä on vielä näiden korttien kuvat opastamassa.
- ii
onko kokemuksia mikä kv luottokortti toimii laajimmin Kiinassa, myös maakunnissa ja pienemmissä ravintoloissa....?
- Kurssi on surkea
ii kirjoitti:
onko kokemuksia mikä kv luottokortti toimii laajimmin Kiinassa, myös maakunnissa ja pienemmissä ravintoloissa....?
Pienemmissä ravintoloissa (=niissä joissa kannattaa syödä kokemuksen takia) ei kelpaa luottokortit.
Dinen käyttämä kurssi on ulkomaan maksuissa todella huono eli kortti on todella kallis käyttää. Paljon edullisemmin pääset Visalla tai Masterilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882