Nimi??!!

Kata-

Niin tarttisin nimi ehotuksia kotiloille...ajon ostaa kotilon yheltä mun tutulta tässä joulun alla enkä yhtään keksi nimee! Pliis auttakaa!!!!

20

2455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfidjg

      jokeri, marly, Urho, neri, dante, yvette

    • Koito
      lelli
      koitsu
      poitsu
      miisir
      miisirri
      lottis
      namu
      kekko
      herkku
      karkki
      dyyte
      dyytis
      mistof
      eelia
      elas
      möykky
      runttu
      peno
      notte
      nottis
      maru
      kaneli
      tommy
      jerry
      jerri
      jutte
      jutta
      nano
      servil
      otte
      koku
      jonttu
      liisu
      maino
      maikku
      sani
      täni
      ruke
      vaksi
      puli
      vima
      viima
      sipu
      sippu
      juuno
      juno
      visi
      vaikku
      normanny tai mormanni tai normanni
      mannis
      manni
      mökö...

      auttaus paljon:tyttö? poika?

    • Kotilofani ♥

      Tahma, Lehti, Sunny... ;D
      Kannattaa myös keksiä jotain luonteen perusteella

    • £imppu

      papu,kai,kari,vanu tai kiki

      • £imppu

        keksin ! zakki :) ! ! !


    • £mppu

      aliisa ,torttu ,lilli ,vanilia ,putte ,leksi ,baby tai sukkis :)

      • £imppu

        voisit keksii nimen ulkonäön mukaan oman kotiloni nimi on Vanukas.


    • £imppu

      pou , slimy ,

    • £imppu

      Diina, trix, nimi, vanu, Aksu, sylvi, honey, niki, cecilia, ade, sisu, pähkinä, jätski, clouwi, sii, mii, siimii, abc, psy, söpö, sulo, litly, jp, zara, xena, prinssi, ötti tai jäde.

      tai lempi laulajan nimi esim loreen :)

    • ----.-----

      En kyllä ymmärrä kaikkia.Kata- käytä mielikuvitusta!En ymmärrä miksi niiiiiin moni kyselee nimiä esim "minkä nimen annan kissalleni?auttakaa".Mikä on niin vakavaa että pitää laittaa senkin nettiin?Keksi itse!!

      • Anonyymi

        On sullaki ongelmat 😅


    • ei nimellä niin välii oo ;D XD kunha ei paskakasa :D ja kkui mietit sitä nyt ku kotilo ei ees oo sulla viä? keksit sen ku saat sen :D

    • Nomsku!

      Omani on Jakki.
      Vähä erikoisii nimiä: Liana,Lusen,Lusden,Bubi,BomBom
      Tyypillisiä nimiä kotiloille: Lima,Löllö,Löllis,Örkki

    • kotilofriikki<3

      Oman kotiloni nimi on Domino Cecilia Lusden "Domino" ja uusi tulokas on Tuc ja kokonimeä en muista :D

    • kotilo fani108

      Moi omien kotiloiden nimet on Sue Ellen, Tofu, Funny, Terttu, Neilikka, Naffe, Neo :)

    • White Jade

      Ei oo olemassa tyttö ja poika kotiloita erikseen, koska ne on kumpiakin samaan aikaan, eli kaksineuvoisia :) itellä ei oo kotiloita, mut oon hankkimassa ja oon keräilly nimiä jonku verran :)

      Säde
      Aamu
      Tara
      Sunny (Sani)
      Sade
      Dara
      Queen
      Rosi
      Halla
      Lumi
      Magnum
      Minty
      Sapphire (Safiiri)
      Honey (Hani)
      Demon
      Lupu
      Virus
      Tico
      Zumo
      Sumu
      Jäbä
      Fox
      Mocca
      Roy
      Taco
      Meteor
      Scooper
      Benji
      Faxe
      Java
      Balto
      Farao
      Picasso (Pica)
      Pisara
      Panda
      Milo
      Nino
      Nano
      Aslan
      Psyko
      Speedy
      Sirius
      Dexter
      Neo

    • Anonyymi

      Oman kotiloiden nimiksi tulee Tofu ja Taco minun mielestä mukavat nimet katsoin että molemmat alkaisivat t kirjaimella😉👍🏻

    • Anonyymi

      Hugo makari Fiona nurgle boni vinsent tässä jotain

    • Anonyymi

      Meidän kotiloiden nimet ovat Zorro zaara Zara zahra

    • Anonyymi

      Janis Petke.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe