Mieheni poikaa

Naisjohtaja

Mieheni edellisestä avioliitosta oleva Tomi, 17- vuotias pyysi mua auttamaan asuntoonsa maalauspuuhiin. Tomi oli kova urheilemaan ja se näkyi kyllä päällepäin.

Tomi oli sillointällöin luonut muhun erikoisia katseita, tai ehkä ne oli mun mielikuvitusta. Menin suoraan töistä, koska asunto oli niin lähellä yritystämme. Mieheni oli taas matkoilla.

Tomi avasi oven ja näky yllätti mut positiivisesti. Sortsit vain voimakkaan vartalon peittona. Ilma oli kuuma ja mulla oli vielä sukkahousut, hame ja toppi päällä.

Menin vaihtamaan kesämekon päälle, ettei maali sotke työhamettani. Olin saanut topin ja hameen pois kun ovi aukesi ja Tomi tuli sisään huoneeseen. Tomi katsoi mua pyydettyään anteeksi ryntäämistään.

Mulla oli mustat push- upit ja stringit sukkahousujen alla, kaikki muut olivat jo lattialla. Tomi kehui mun vartaloa kauniiksi vaikka olinkin jo 40 huonommalla puolella. Kiloja ei ollut liikaa ja rinnat olivat vielä terhakat ja kookkaat.

Tomi kaivoi t- paitaa kaapistaan lainatakseen sitä mulle, mutta sanoin vaihtavani kesämekon päälle. Poika kääntyi kaapilleen ja mä aloin riisumaan sukkiksia pois häneen selin. Olin jo vähän kostunut pojan puolialastomuudesta ja katseista.

Olin juuri saanut käännyttyä kun tunsin lämpöiset kädet lanteillani ja vielä kuumemman kielen kankaan läpi pillullani. Nojasin pojan koulupöytään ja yritin estellä Tomia.

"Älä...mitä sä nyt...lopeta, kiltti...mä en pysty pian enää estämään..."

Poika siirsi sukkiksia alemmas, pikkuhousujen kangasta sivuun ja kieli löysi häpyhuuleni siirtyen klitorikselleni hiljalleen. Kumarruin makaamaan pöydälle vatsalleni pojan nuollessa alapäätäni.

Tomi veti sukkahousujani polviini stringien mukana
ja kiusasi sormellaan pilluani. Otin rintani esiin ja kiusasin sormellani nänniäni puristellen tissejäni.

Poika nautti näkemästään ja nuoli nauttien hitaasti pilluani. Sekoitin pojan hiuksia ja kieli löysi syvemmälle sisääni. Huokailin ja tarjosin pyllyäni pojalle. Poika veti loputkin vaatteeni pois.

Tomi lopetti ja alkoi riisumaan sortsejaan. Pysäytin pojan ja polvistuin hänen eteensä. Vedin rauhallisesti sortseja alas pojan katsoessa mun huuliani ja suutani. Housuista tuli hien ja sperman yhteinen ihana tuoksu.

Kostutin kielelläni huuliani ja Tomi nielaisi syvään. Pojan kulli pomppasi housuista eteeni. Terska kiilteli kosteana ja kiiltävänä. Vedin sortsit pois kokonaan Tomin istuessa tuolilleen.

Maistelin makeaa kullia hitaasti nuollen ja esinahkaa taakse vetäen. Tomi otti hiuksistani ja painoi päätäni lähemmäs kaluaan. Koko kyrpä oli suussani pojan vaikeroidessa tuolilla. Puristelin hellästi kiveksiä ja runkkasin pitkää vartta imien
vaativasti.

Tomi nousi tuolista ja otti kädestäni vieden mut sängylleen. Menin makaamaan sängylle selälleni Tomin noukkiessa sukkahousuni lattialta ja tullen jalkopäähäni kontilleen.

Tomi haisteli sukkiksiani, runkkasi paksua ja pitkää elintään.
"Ihanan iso kulli sulla, Tomi."

Tomi suukotti nilkkaani ja alkoi vetämään sukkahousujani takasin jalkaani. Poika teki saksilla reiän alapäähän. Vedin loppumatkan itse ja samalla poika tuli lähemmäs kiusaten kalullaan klittaani ja reikääni.

Otin kyrvästä kiinni ja työnsin itseäni lähemmäs poikaa. Terska upposi märkään pilluuni ihanalla voimalla. Voihkin ja anelin lisää.

Taitoin jalkani lähemmäs päätäni Tomin päästessä vielä syvemmälle sisääni. Poika otti jalkapohjistani kiinni ja nai himokkaasti levittäen jalkojani äärimmilleen. Tomi katseli sukkahousujani ja ähisi kovaa naiden syvälle.

Tunsin pallit pakaroillani pojan tullessa hitaasti vielä syvemmälle.

Tomi käänsi mut kontalleni ja repi sukkahousuja enemmän auki. Asetin pääni tyynylle, että peppu olisi hyvin tarjolla. Kyrpä liukasteli itsensä sisääni kertatyönnöllä. Vaativat kädet pitivät lantiostani ja huone täyttyi märistä äänistä.

Tunsin orgasmin tulevan kun sperma täytti pilluni ihanalla lämmöllä.

4

24393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äijä

      jatka tota tarinaa

      • feetlover

        ..oisin kyllä nuollut myös ihanat sukkisvarpaasi nautinnolla ja huolella..

        M 37


      • feetlover

        ..oisin kyllä nuollut myös ihanat sukkisvarpaasi nautinnolla ja huolella..

        M 37


    • Badboy

      Wow!!=) Hyviä juttuja nuo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe