aura??

suyu

mikä se on kun joskus katsoo omaa kättä niin huomaan ehkä 1-2mm ihon päällä sellasen värin. tässä tapauksessa se on aina ollut keltainen, siis ihan ihossa kiinni sellanen n, 1mm paksuinen. onko se silmäntemppu vai aura tai joku sen tapainen? olen niin kovasti halunnut nähdä auran, joten voiko sitä harjoittaa?

3

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokija

      Jos näet sen myös pilkkopimeässä niin näet auraa. Siinä kohdassa voi nähdä sellaista, jonka yhdistän Kirlian-kuviin. Noin 3-30 mm sormien ympärillä oleva, jota sanon terveysauraksi. Kun tuon ekan kerran näin joskus parikymmentä vuotta sitten, niin testasin pimeässä. Myös voi testata pilkkopimeässä että pystyykö kulkemaan siellä ilman valoja. Joillain tähän näköön liittyy pimeässä suunnistamisen taito, koska myös puut ja kivet hohkaavat valoa.

      • suyu

        Eipä näy :o Näkyykö aurat aina? Vai voiko ne kadota ja vaikka seuraavana päivänä näkyä? JOskus näen myös näkymättömän kehän sen keltaisen paikalla. Siis jos katsot vaikka juomalasin läpi niin kuva vääristyy pikkuisen. Niin huomaan sormen päässä. Siis sellainen "kenttä" kuin olisi ihon päällä. Vaikka se on näkyätön silti sen näkee silleen jännästi, en osaa selittää. MIkähän se sitten on? Onko ihmisillä sellainen kehä ihonpäällä?


      • kokija
        suyu kirjoitti:

        Eipä näy :o Näkyykö aurat aina? Vai voiko ne kadota ja vaikka seuraavana päivänä näkyä? JOskus näen myös näkymättömän kehän sen keltaisen paikalla. Siis jos katsot vaikka juomalasin läpi niin kuva vääristyy pikkuisen. Niin huomaan sormen päässä. Siis sellainen "kenttä" kuin olisi ihon päällä. Vaikka se on näkyätön silti sen näkee silleen jännästi, en osaa selittää. MIkähän se sitten on? Onko ihmisillä sellainen kehä ihonpäällä?

        Kun tiettyä mielentilaa ei ole, auroja ei näe. Aurat itsessään ei katoa. Aurathan heijastavat ihmisen terveydentilaa, luonnetta, ajatuksia, menneisyyttä, ym.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe