Ma - Pe Budapest
- Halvat yöt löytyivät hotelli Promenade city hotellista Vaci utcan pääkadun varrelta 41e/yö 2hlö
- Ynseä asiakaspalvelu kautta linjan koko budabestissä vierailemissamme paikoissa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ja pitäisi vielä tippiäkin antaa, no huh huh
- Trofea Grill Karoly Utca 32 varrella ylivoimaisesti paras ravintolakokemus
- Hienot nähtävyydet, rakennustaide ylivertaista
- Kiinan "hökkeli" tori kannattaa käydä katsastamassa, paljon tavaraa edullisin hinnoin
Reissu kannatti
Juuri Budan reissusta tulleet
kösönöm vaan
2
1688
Vastaukset
- tasan ei mene onni
Unkarilaiset ovat vielä kateellisempaa kansaa kuin suomalaiset ja joskus tulee väkisinkin mieleen että olisiko se syy töykeään asiakaspalveluun. Kommunistinen ajattelutapakaan ei ole vielä pois kitketty, tosin jos joku on omassa liikkeessään yksityisyrittäjä niin jo alkaa palvelua löytymään.
- ei enää sinne!
Váci utca ei todellakaan ole Budapestin pääkatu vaan turistikatu!!! Jos mahdollista majoitu muualle kuin turistialueelle näin pääset kokemaan aitoa Budapestia ja vieläpä paljon halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892