Kysyisin et miten niit keikkoi tulee ku mul on bändi mis on kaks simii ja taito tasot jollai kolmosel-nelosel. Mut pitääks tuntee julkkiksii tai jotai et pääsis paremmi keikoille ja tulis niitä kutsuja???
The sims 3 iltahuvit bändi....
9
1352
Vastaukset
- Morks
Mun simin bändi on ollut jo vaikka kuinka kauan olemassa ilman ensimmäistäkään keikkaa! Kait se on palattava päivätyön pariin, jos meinaa pysyä leivän syrjässä kiinni. Et jos joku osaa sanoa tähän asiaan jotain valaisevaa, niin iso kiitos.
- urpo-lotta
Simin pitää rekisteröidä bändi kaupungintalolla työkseen. Tällöin bändistä tulee simille kuin mikä tahansa muukin ammatti, ja työhön sekä ylenemiseen liittyvät jutut löytyvät sieltä "työ"-välilehdestä. Ainakin ensimmäisillä tasoilla simin pitää vain itsenäisesti ansaita rahaa sillä "soita rahasta" -toiminnolla esim. puistossa, jotta bändi alkaa nousta maineeseen ja myöhemmillä tasoilla keikkoja alkaa sitten tulemaan. Itselleni ainakin rahan tienaaminen on ollut todella vaikeaa, koska Bridgeportissa simejä löytyy yhdestä paikasta todella vähän ja ihmiset saattavat olla paikalla vain hetken kunnes lähtevät. Joskus simini on soittanut kitaraa puistossa koko päivän ja rahaa on tullut 0-40§ koko päivänä :D
- juuppeli
urpo-lotta kirjoitti:
Simin pitää rekisteröidä bändi kaupungintalolla työkseen. Tällöin bändistä tulee simille kuin mikä tahansa muukin ammatti, ja työhön sekä ylenemiseen liittyvät jutut löytyvät sieltä "työ"-välilehdestä. Ainakin ensimmäisillä tasoilla simin pitää vain itsenäisesti ansaita rahaa sillä "soita rahasta" -toiminnolla esim. puistossa, jotta bändi alkaa nousta maineeseen ja myöhemmillä tasoilla keikkoja alkaa sitten tulemaan. Itselleni ainakin rahan tienaaminen on ollut todella vaikeaa, koska Bridgeportissa simejä löytyy yhdestä paikasta todella vähän ja ihmiset saattavat olla paikalla vain hetken kunnes lähtevät. Joskus simini on soittanut kitaraa puistossa koko päivän ja rahaa on tullut 0-40§ koko päivänä :D
Jep, se rahan saaminen on tosi vaikeet ;D
- kessu69
juuppeli kirjoitti:
Jep, se rahan saaminen on tosi vaikeet ;D
Soittakaa metrossa
- AlSimhara
Kannattaa ystävystyä baarimikon sekä ulosheittäjän kanssa. Se on tavallaan hyvää PR:ää joka auttaa myös poikimaan keikkoja. ;-)
- böjkbj
Duoda duoda. Minulla on itsetehty menomesta eli ostin tontin, tontin tyypiksi joku baari tms. tein lavan, soittimet, kaikki sisustukset, vaihdoin nimen, paikat on vipeille ja taviksille, paikka on minun omistama ja kalleinta laatua jne
Minulla on ollut bändi jo pari kuukautta, olen soittanut rahasta puistoissa tms jotta pysyn leivän syrjässä kiinni. Osaan soittaa täysin kaikki kappaleet ja kaikki soittimet ja olen 5 tähden julkkis. Olen ulosheittäjien ja baarimikkojen (joita on molempia kaksi) ja iltaisin soittavan jazzpianistin paras ystävä.
Keikkoja ei vaan tule. Paikkana on sunnyvalley.
Kyllä nyt alan ymmärtämään sen miksi tekijänoikeusmafian mielestä muusikon ammatti on maailman hengenvaarallisin ammatti ja aliravitsemus ja nälkäkuolema vaanii aina lähellä muusikko ja säveltäjä parkoja.
Vinkiksi muille jotka haluavat tehdä rahaa soittamalla. Jos sinulla on haaveena kitarataituri tai muu vastaava joka parantaa sitä, niin tee sillä kitaralla rahat. Älä käytä muita soittimia koska ne eivät tuota niin paljon.
Älä myöskään mene puistoon tai mihinkään sellaiselle tontille jossa on paljon lääniä jonne muut simit voivat mennä. Sen sijaan mene esimerkiksi tontille jossa on tie välittömästi vieressä ja toisella puolella kaninkolo, eli johonkin kadun reunaan, mutta EI kadulle!
Paras rahantekopaikka on sunnyvalleyssakin elokuvateatterin edusta koska A) ihmiset menevät joko siinä kohdassa autoonsa tai teatteriin ja katoavat (Eli uusi simi voi tulla tilalle) ja
B) uusia simejä tulee joko teatterista, autosta, tai molemilta suunnilta kadulta ja niiden on PAKKO kulkea sinun vaikutusalueen sisältä, jolloin he jäävät seisomaan ja kuuntelemaan hyvää musiikkia joka miellyttää korvia.
Eli siinä kadun reunassa on hyvä soitella, kun taas jos soitat siitä muutama kymmenen metriä sivummalla esimerkiksi sen ruokakaupan vieressä kadulla, niin ihmisiä ei tule siihen niin paljon ja taas on raha tiukassa. Sijainti vaikuttaa hyvin paljon!
Olen monta kertaa tehnyt tuossa paikassa reilun viiden tonnin päiväpalkan ja ainoa ongelma on se kun peli keskeyttää soittamisen automaattisesti jos joku ääliö haluaa ottaa kuvan, kysyä jotakin, tai pyytää nimikirjoitusta. Niitä ei voi myöskään painaa pois niin että soitto vain jatkuisi keskeytymättä, mikä on juuri se ärsyttävin piirre NPC hahmoissa.
Ja mikä parasta, tuossa paikassa ei vaikuta se että oletko julkkis tai onko taidossa vielä kehitettävää kunhan vain soitat sitä soitinta mille on luonnonlahjakkuutta ja soitat sillä tasolla että voit soitella rahasta. Esimerkiksi syntikalla tai bassolla soittaessa, vaikka kaikki taidot on täynnä ja temput tehty, voi tilini jäädä helposti vain pariin tonniin. Ja jos menen puistoon ja ainoastaan kadun toiselle puolelle, niin voi olla että päiväpalkaksi jää käteen pelkkä muutama satanen, ja joskus ei sitäkään kun kaikki npc:t katoavat puistoon tekemään jotain ja kun paikalla on npc:tä tarpeeksi niin uusia ei tule paikalle.
Tuo puiston huonous johtuu juuri siitä että se on niin iso ja avoin tontti. Tällöin tontille mahtuvat muutamat simit levittäytyvät tontin reunoille, syömään, pelaamaan tai kiikkumaan, jolloin ne eivät kuule musiikkiasi ja yleisönä sinulla on vain pari ääliötä jotka eivät hellitä kukkaronnyörejään vaan sitävastoin alkavat vain tanssimaan kuin sinua pilkatakseen haudallasi jonka itsellesi kaivoit. Puistossa soittaminen on täysin sama kuin jos menisit metsään soittamaan.
Esimerkiksi taloissa kun on juhlat on hyvin tyypillistä että muusikko tai stereot vie kaikkien huomion ja se johtuu siitä että tämä peli on tehty sillä tavoin että simit reagoivat _helposti_lähellä_oleviin_tapahtumiin_ TAI pelaajahahmoon. Ja jos pelihahmo juhlissa puhelee jollekulle, se ei ole tapahtuma johon muiden pitäisi reagoida. Siksi muut simit haahuilevat ympäriinsä tai juttelevat toisilleen. Mutta sitten kun joku pistää stereot päälle niin kaikki joraa siinä, tai jos joku vetäisee bassosta nuotin, niin kaikki simit kääntyvät heti kuuntelemaan sitä. Siinä on myös mahdollista tehdä rahaa, mutta tulot jää heikoiksi siksi että yleensä juhlien järjestäjä ajaa kaikki ulos aivan liian nopeasti ja perheenjäsenet menevät nukkumaan aivan liian aikaisin mikä vähentää sekä soittoaikaa että potentiaalisia maksajia.
Myöskään yksittäisiä biisejä soittamalla ei saa rahaa enkä edes tiedä että mitä sillä saa jos soittaa yhden yksittäisen biisin. Ainakaan juhlissa soittamalla ei kohoa se "esiinny 10 juhlassa" bänditoiminnon tavoitteet.
- AlSimhara
Keikkojen vaikea saatavuus voi olla myös pelibugi ja sen onkin lisätty EA:n pelivirhelistaan. On sitten kokonaan toinen asia tekevätkö he sille mitään. :-/
No joo, mutta joillakin pelaajilla on alkanut tapahtua, kun he ovat muuttaneet toiseen naapurustoon. Jos kyse on bugista, se näyttää rajoittuvan Bridgeportiin. Tämä ei ole kuitenkaan idioottivarma ratkaisu. :-)- simmss
Joo ei mullakaa oikee rulaa. Saakelinsaakeli. Haaveilee keikoista, mut mitää ei tapahu..
- Iltahuvit sims 3
Miten bändin voi poistaa!? HELP :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988