Olisiko ollut mitenkään mahdollista informoida asukkaita ennen peruskorjausremontin alkua Noljakassa?
Asukkaat asuvat nyt keskellä remonttia ties kuinka kauan ilman maksaen täyttä vuokraa,vaikka esi.pihamaat eivät ole ollenkaan käytössä.Vähäiset autopaikat täyttyvät rementtifirman kulkuneuvoista eikä lämmityspaikkoja ole.
Piha monttuineen on vaarallinen vähäisen valaistuksen vuoksi kaikenikäisille.Monttuihin voi kävellä suoraan koska esim,puomeja eikä mitään varomerkkejä ei ole!
Joensuun Kodit
3
714
Vastaukset
- remontin kokenut
hei.
olen asukas kerpputieltä,muutin tänne 25.2.2011.keskelle remonttia. Parvekkeen ulko ovessa on centin rako ja päivä paistaa läpi reunoista kun on sisä ovi kiinni.Veto käy ovesta.Ei ole kuulema vara hommata uutta ovea karmeineen.Ulko ovi on niin tiukka ettei huonokätinen saa ovea auki.
Piha sai viikko sitten asfaltin ja parkkipaikat on nyt merkitty,mutta valoja ei ole edelleenkään koko pihalla vaikka nyt on jo illat tosi pimeitä.Lämmintä vettä ei tullut 2 viikkoon ja oli tosi kylmä.Tehtiin valitus avaran johtajalle ja pyydettiin korvausta .Lämpö ja vesi rupesi toimimaan seuraavana päivänä.
Nyt on rauhallista kesään verrattuna ,odotellaan vain että saatais parveke kuntoon,mutta siihen taitaa mennä aikaa ,kun ei ole kuin pari työn tekijää enää jäljellä. - ajattella
Joensuun kodit tekee juuri noin ottavat täyden vuokran remontti aikana korottavat vuokria ja asunnot eivät ole koskaan siinä kunossa missä pitäisi huijaavat ihmisiä tämä on nykypäivää joensuussa.
- outopaikka
Ylihinnoiteltu paikka koko pohjois-karjala ja etenkin joensuu ja lähialueet.
Asuntojen hinnat on ihan utopioita ja pöljät sielä ostaa ja maksaa,ei ole järellä siunattuja vantaan hintataso ellei jopa hesan.
Vuokrat alueeseen nähden puolella liijoiteltu samoin kuin myynti hinnat,te vaan oatitte ja ostitte ja nyt on kauppa seis.
Tulee varmaan monen vuoden hiljaisuus ja hintojen lasku,kuka hullu on ostanut jostain ylämyllyltä ja maksaen ihan ilmaa,sama on kontiolahtikin,täyttä huijausta ja ysinkertaiset osti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072