ja se oli kolmes .rarris ja niistä tuli .exe ja kaks .txt käynnisin exen nii se perkele oli ryssän kielinen.
kahta viimeestä tiedostoa serveri pakotti venaa 35minsaa.
ei yhtää vituta. miks ne saa tehä niin.
latasin adobe acrobat
15
296
Vastaukset
- mut EN siis
pelkkää readeria, vaan siis täys ohjelman.
miks ne perkleet ei het sano mikä kieli ohjelmas on.toisella nimimerkillä olette seonneet piraattikamaan ilma että tietäisitte kuinka ne jutut hoidellaan. Parempaa onnea jatkossa, ja ainahan voi aikuistua.
- mulla ei kuule
RepeRuutikallo kirjoitti:
toisella nimimerkillä olette seonneet piraattikamaan ilma että tietäisitte kuinka ne jutut hoidellaan. Parempaa onnea jatkossa, ja ainahan voi aikuistua.
oo alaastee jälkee ollu yhtäkää kaveria.
kerro kuka se mun kaveri on. - uytuytiut
mulla ei kuule kirjoitti:
kerro kuka se mun kaveri on.Sulla taitaa olla ala-astetta käymättä vielä pari luokkaa.
mulla ei kuule kirjoitti:
kerro kuka se mun kaveri on.Rinnakkaispersoonasi.
Kukin tyylillään. Itse teen PDF:t näppärästi, ilmaiseksi ja laillisesti OpenOffice Writerilla! ; )
siinä ole mitään jännää jos se on laillista ;)
ja ainoa jännitys tuntuukin olevan nettivarastamisessa :)
joskus vielä vanhoilla päivilläni kun haen jännitystä, menen keskustorille lauantaiyönä ja huudan että olen maailman kovin jätkä :D- WARETTAMINEN:.!1%#+?
harrastelijakirurgi kirjoitti:
joskus vielä vanhoilla päivilläni kun haen jännitystä, menen keskustorille lauantaiyönä ja huudan että olen maailman kovin jätkä :D.
saako sillä lisää katu-uskottavuutta????????
. - £$%%-!2
WARETTAMINEN:.!1%#+? kirjoitti:
.
saako sillä lisää katu-uskottavuutta????????
.Tietotekniikka on aina katu-uskottavaa. Omassa nuoruudessa sitä jokainen jolla oli kone oli automaattisesti nörtti.
- jos haluat kualla
harrastelijakirurgi kirjoitti:
joskus vielä vanhoilla päivilläni kun haen jännitystä, menen keskustorille lauantaiyönä ja huudan että olen maailman kovin jätkä :Dnii mee lapuan paikalliseen baariin ja huura pesis likkojen laji
tai
mee ilimajoen paikallisee ja huura paini on homojen hommaa. - mopoilija,
jos haluat kualla kirjoitti:
nii mee lapuan paikalliseen baariin ja huura pesis likkojen laji
tai
mee ilimajoen paikallisee ja huura paini on homojen hommaa.kerholle kova-äänisesti kehumaan vaikka näin; mitä likat teillä on komiat mopot jne.
- joumäääääääääääääään
- Ananasakäämi
Kyllä varkaalla on monta surkiaa juttua elämässä.
Mutta voit lohduttautua sillä, että todennäköisesti sait bonuksia. - zoozoozoo
Ne tekee just sunlaisia pellejä varten niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910