Olen siis 14v poika Espoosta ja etsin aikalailla samanikäistä tyttöystävää.
14v poika etsii tyttöystävää
8
590
Vastaukset
- ujyujhjfhjftyfj
Ja kun o vähän aikaa juteltu netissä ja sovittu et nähtäs niin tulee viesti aloittajalta:
"Missä nähtäs? Ajan perheen sinistä pakettiautoa, tuu siihen lähelle et tiedän että oot se joka piti nähdä." - MinttuLiina Keränen
Kuule mäki oon 14 ja haluun poikakaverin.
- evelolkoi
Minttuliina mis asut voin alkaa seukkaa
- Anonyymi00010
Mä oisin 14v poika
- MinttuLiina Keränen
Missä tavattas?
- pillumuija
voi tässä on sulle just se ihanin tyttö jonka tiiät.haluan seksiä ja ottaa sulta suihin.olen 17 v tyttö ja tahdon rakastella sinua...mun pilluni kaipaa sun helliä kosketuksia ja haluun että tunget sen sun säälittävän karvattoman kyrvän minun pilluuni ja voin todeta että olet aivan saatanan pentu!mee hakee tyttöyhstäväs haboista.
- tytteliiii93
okei, tää homma alkaa karkaa jo käsistä. te pennut tuutte tänne tyylii '' MÄ HALUUN SEN JA SEN IKÄSEN JA KOKOSEN TYTTÖYSTÄVÄN'' vittu menkää treffipalstalle hakee sitä pilluu jos nii kovasti tekee mieli :D ja jos ei esim samas koulus olevat naiset riitä, nii ei sulla mee hyvin jnätkä :D:D hahaha vitun pentu oikeesti hanki elämä, ja te muut myööös
- Anonyymi00009
Onko ketään tyttöni nokialt. Oon 011.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648