Olen siis 14v poika Espoosta ja etsin aikalailla samanikäistä tyttöystävää.
14v poika etsii tyttöystävää
8
524
Vastaukset
- ujyujhjfhjftyfj
Ja kun o vähän aikaa juteltu netissä ja sovittu et nähtäs niin tulee viesti aloittajalta:
"Missä nähtäs? Ajan perheen sinistä pakettiautoa, tuu siihen lähelle et tiedän että oot se joka piti nähdä." - MinttuLiina Keränen
Kuule mäki oon 14 ja haluun poikakaverin.
- evelolkoi
Minttuliina mis asut voin alkaa seukkaa
- Anonyymi00010
Mä oisin 14v poika
- MinttuLiina Keränen
Missä tavattas?
- pillumuija
voi tässä on sulle just se ihanin tyttö jonka tiiät.haluan seksiä ja ottaa sulta suihin.olen 17 v tyttö ja tahdon rakastella sinua...mun pilluni kaipaa sun helliä kosketuksia ja haluun että tunget sen sun säälittävän karvattoman kyrvän minun pilluuni ja voin todeta että olet aivan saatanan pentu!mee hakee tyttöyhstäväs haboista.
- tytteliiii93
okei, tää homma alkaa karkaa jo käsistä. te pennut tuutte tänne tyylii '' MÄ HALUUN SEN JA SEN IKÄSEN JA KOKOSEN TYTTÖYSTÄVÄN'' vittu menkää treffipalstalle hakee sitä pilluu jos nii kovasti tekee mieli :D ja jos ei esim samas koulus olevat naiset riitä, nii ei sulla mee hyvin jnätkä :D:D hahaha vitun pentu oikeesti hanki elämä, ja te muut myööös
- Anonyymi00009
Onko ketään tyttöni nokialt. Oon 011.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745