Monella on väärä käsitys koko ns. UFO asiasta, että UFOt tulisivat jotstain kaukaa ja että he olisivat muka ihmisiä edistyneemipiä olentoja.
No, eivätpä nämä ns. harmaat ainakaa ole niitä edistyneitä, vaan he ovat niitä pahimpia.
Harmaat toimivat ns. kollektiiivisessa tietoisuudessa, eli yksilöinä he ovat heikoilla, harmaat ovat näiden reptiliaanien työmuurahaisia, harmaat kokevat olevansa kuoleva rotu ja he ovatkin sitä.
Tiesittekö, etttä nämä harmaat veijarit, että he käyttävät ruokanaan ihmisen ruumiista.'
Heillä on isoja sammioita, joissa on kuolleiden ihmisten ruumiiden osia, ja nämä harmaat uiskentelevat näissä sammoissa, näissä liemissä ja absorvoivat ihmisten elinvoimaa itseensä.
Harmaat ovat äärimmäisiä energia vampyyerja.
Reptiliaanit syövät ihmisiä kuin ihmiset syövät kanaa, reptiliaanit pitävät ihmislapsista eniten, koska ihmislapset ovat puhtaita myrkyistä.
Tiedättekö muuten, mikä valtava määrä ihmislapsia ja ihmisiä katoaa joka vuosi ja niistä ei puhuta mitään.
Reptiliaanit ja harmaat ovat myös valehtelun mestareita, eli joku harmaa voi ilmestyä ja sanoa, "minä olen sinun luojasi" mutta tuo on täyttä paskapuhetta, harmaat tappavat ihmisiä ja imevät heitä, he ovat pahan asialla.
Harmaat ovat demoneja.
40
867
Vastaukset
Nyt sinulla on vanhaa tietoa. Harmaat ovat yksilaji yhtyneen avaruuden muassa, tosin heidän ruumiinsa on peräisin bioaseella tehdystä mutaatiosta, on olemassa hieman heidän alkuperäisväestöään ja näistä jatketaan nykyään heidän sukunsa.
Aikaisemmin heillä oli kyllä hyvinkin epämääräisiä kokeita täällä.
Replitiliaanit on keksitty, vähän jännitystä meille ovat olleet aivoihimme luotuja olentoja sillä voimme nähdä heitä vain jos mieliimme vaikutetaan ja tehdään mielen sieppaus. Olen minäkin nähnyt hahmo hologrammina tuollaisen matelian näköisen joka naureskeli hirveästi neuvottelujen lopuksi.(=
Keskustelin kontaktini kanssa tuosta ja he paljastivat sen olleen vain keksitty hologrammi.
Kuullostaa että olisit testissä heidän palvelukseensa, sillä materiaali jolle altistut on saman tyyppistä jolla luodaan psyykkistä stressiä heidän testeissään kun selvittävät yksilön psyykkeen sietokykyä. Onnea yritykselle, mutta älä kanavoi ihan vielä. Sitten kun olet valmis ja tajuat nämä asiat täysin.
Matti- on nähty
pahinta mitä voi tehdä on ajatella että tajuaa nämä asiat täysin. pahinta mielen manipulaatiota on lohtu ja kollektiivisuuden takaama rauha joka käytännössä tarkoittaa ainoastaan hyödynnettävyyttä.
helppo on joskus liian helppo ollakseen totta. mikäli mielesi vieläki päästää hologrammeja olemaan todellisuuttasi niin et ole tajunnu ihan kaikkea vaa kontakti kertoi kyseessä olleen hologrammi.
jos ei hälytyskellot toimi nii ei toimi. kirjoittamasi huokuu varmuutta mutta ei oikeaa varmuutta.
testit heidän tai minkään muunkaan palvelukseen voi välttää nauramalla eikä naurattamalla. paskat niistä eikä nekään meistä.
mikäli vielä kiehtoo yksilön sietokyvyn selvittävät testit ja tavoittelu niin on oire joka viittaa piilevii pelkoihi. jotku pitää tuota vapaana tahtona mutta yhteisöllisyys tai kollektiivisuus ei ole lähellekkään vapaata tahtoa koska kyllä ja ei vastaukset ja ehdottelu eivät ole alkuunkaan riittäviä selvittämään mitä yksilö on eikä yksilön selvittäminen kuulu kellekkään muulle. on nähty kirjoitti:
pahinta mitä voi tehdä on ajatella että tajuaa nämä asiat täysin. pahinta mielen manipulaatiota on lohtu ja kollektiivisuuden takaama rauha joka käytännössä tarkoittaa ainoastaan hyödynnettävyyttä.
helppo on joskus liian helppo ollakseen totta. mikäli mielesi vieläki päästää hologrammeja olemaan todellisuuttasi niin et ole tajunnu ihan kaikkea vaa kontakti kertoi kyseessä olleen hologrammi.
jos ei hälytyskellot toimi nii ei toimi. kirjoittamasi huokuu varmuutta mutta ei oikeaa varmuutta.
testit heidän tai minkään muunkaan palvelukseen voi välttää nauramalla eikä naurattamalla. paskat niistä eikä nekään meistä.
mikäli vielä kiehtoo yksilön sietokyvyn selvittävät testit ja tavoittelu niin on oire joka viittaa piilevii pelkoihi. jotku pitää tuota vapaana tahtona mutta yhteisöllisyys tai kollektiivisuus ei ole lähellekkään vapaata tahtoa koska kyllä ja ei vastaukset ja ehdottelu eivät ole alkuunkaan riittäviä selvittämään mitä yksilö on eikä yksilön selvittäminen kuulu kellekkään muulle.Noi hologrammit kuului kontaktini ensi vaiheisiin, niistä kyllä näki selvästi että olivat "hahmoholgrammeja" ei siis mitään näkyjä, kuitenkaan en ole koskaan ennen mosita tuollaisessa yhteydessä nähnyt, en ollut unissani ja se jäi mieleen.
On minulla sieltä vielä oppimista mutta tajuan kyllä useimmiten koska he valehtelevat ja sen että jos koen tai näen jotain paranormaalia se voi olla peräisin vain heiltä sillä muuten kyseistä asiaa ei ole olemassakaan. He demosivat minulle uskomattomia asioita, mutta näille koen kyllä selityksen. Enkä väitä että joku syö täältä jotain sellaista mitä ei missään nimessä pitäisi syödä.
He pystyvät mielensieppaukseen ja voivat näyttää ihan mitä vaan aisteihin.
Minulla on kokemusta joten pystyn neuvomaan kontaktin kanssa jos joku uskaltautuu sellaisen kanssa tänne.
Joten olen sitä mieltä että keskustelu tästä auttaa.
Varmaan enemmän kuin tuo terveydenhuollon tarjoama pilleri apu jos nyt on vain kirjoittelu ja puheet päässyt vähän karkaamaan kauhun puolelle.
Sitä paitsi mielenterveyslääkkeet eivät auta UFO-kontaktiin.
Uni- ja rauhoittavat sensijaan auttavat saamaan unta, jota ihminen tarvitsee välttämättä.
Nykyisin minulle ei aiheuteta mitään pelkoja ei sen enempää kuin televisiomme lähettää.
Pelko ei todellakaan hallitse minua, jotain sen rippeitä on jäljellä muistoina, mutta en pelkää mitään.
Täällä tunnetaan sellainen kuin yksityisyyden suoja, mutta tuolla avaruudessa heillä on kyllä vähän eri käsitykset siitä. No meillä ei sentään pystytä ajatuksia lukemaan, jos pystyttäisiin niin mikähän käsitys meillä sitten olisi siitä, tietosuojavaltuutetulle paljon hommia.
Jos onnistuu pääsemään tuonne se kyllä tietää pitkää ja mielenkiintoista elämää.
Harvalle siihen suodaan mahdollisuus ja harva pääsee.
On heillä aikaa, ovat tienneet tästä planeetasta 700000 vuotta säilyneen historiansa mukaan.
Tuo kirjoitus oli sitten tarkoitettu palauttamaan nimimerkki "vampyyyreita" Maapallon realimaailmaan siinähän me nyt elämme.
Matti
- ewrterrre
Joo, tuosta olen lukenut, että on näitä valtavia maanalaisia tukikohtia, missä reptiliaanit ovat johdossa, ja alimmilla tasoilla, siis syvimmilä tasoilla, harmaat ovat heidän työväkeään ja sitten ihmiset tekevät yhteistyötä näiden reptiliaanien kanssa, tarkoitan tätä ns. illuminatia.
Harmaat kuulemma ruokailevat siten, että he imeyttävät ihonsa kautta tuota nestettä, ja reptiliaaneille maistuu liha, myös ihmisliha.
Nämä tyypit eivät pidä ihmistä missään arvossa, ihmiset ovat heille vain teuraskarjaa, onhan näistä asoista moni puhunut.- DarkNH
Valhe ei muutu todeksi jos sitä toistaa. Ehkä siellä raamattupiirissä toisin.
Mattikin sanoi että liskot on keksittyjä olentoja.
Nordikki ja harmaat on rotu johon keskittyä. Lisäksi on olemassa entiteettejä jotka voivat materialisoitua.
Aivan niin alex ja idke luo tätä pelkoa jota ne "reptiliaanit syö" ja silleen. - koivu_
DarkNH kirjoitti:
Nordikki ja harmaat on rotu johon keskittyä. Lisäksi on olemassa entiteettejä jotka voivat materialisoitua.
Aivan niin alex ja idke luo tätä pelkoa jota ne "reptiliaanit syö" ja silleen.Taidat itse elää valheessa.
Ympäri maapalloa on näitä deep under military base, eli D.U.M.B.
Yksi kuuluisimpia lienee Dulce New Meksikossa.
Muutama sen työntekijä paljasti mitä Dulcessa tapahtuu, kannattaa lukea, tässä on suomennettu Dulce-book.
http://www.heinola.org/~patato/DULCE.html
Ihmiset, illuminati eli ns. kv. eliitti, tekee yhteistyötä näiden regressiivien "alienien" kanssa.
Tosin, nämä reptiliaanit ovat olleet maapallolla jo tuhansia tuhansia vuosia, asuneet maan alaisissa tukikohdissa.
Monissa kansantaruissa heistä kerrotaan, intiaanit kertoivat heistä ym.
Ehkä tämä piru, saatana myytti tulee heistä.
Ennen vanhaan heidät yhdistettiin piruiksi, saatanaksi, olennoiksi jotka asuvat maan alla ja se paikka on ihmiselle helvetti.
Muutama sata vuotta sitten, silloin ihmiset eivät tunteneet käsitettä avaruusolento, joten kutsuivat sitten heitä piruiksi jne. Illuilla on pääasiassa miehistöinä harmaiden ja ihmisten hybridejä, muuten harmaiden näköisiä olemukseltaan mutta vaalea iho.
Illuista tulevat haitat kohtaa suurimmaksi osaksi nykyisin USA:n kansa jonka parissa heillä on jo yli kahdella miljoonalla joku tiedeohjelman salakoesarja kehossaan.
Varsin epämääräisiä ohjelmia, ei ole vaikutettu avaruudesta muuten kuin harmaat antoivat 40-luvulla kaluston ja toivoivat tuloksena uutta ruumista, näistä salaliitoista on runsaasti materiaalia netissä joista osa on totta.
Illuminati haulla Youtubessa 240000 tulosta joten siinä on sitä totuuden etsimistä, eli on tehty mahdottomaksi.
Suomessa ei enää illut lennä kokeineen tai saatetaan pois.
Minun määräys.
Matti- miumaukatti234
koivu_ kirjoitti:
Taidat itse elää valheessa.
Muutama sen työntekijä paljasti mitä Dulcessa tapahtuu, kannattaa lukea, tässä on suomennettu Dulce-book.
Ihmiset, illuminati eli ns. kv. eliitti, tekee yhteistyötä näiden regressiivien "alienien" kanssa.
Tosin, nämä reptiliaanit ovat olleet maapallolla jo tuhansia tuhansia vuosia, asuneet maan alaisissa tukikohdissa.
Ennen vanhaan heidät yhdistettiin piruiksi, saatanaksi, olennoiksi jotka asuvat maan alla ja se paikka on ihmiselle helvetti.
Muutama sata vuotta sitten, silloin ihmiset eivät tunteneet käsitettä avaruusolento, joten kutsuivat sitten heitä piruiksi jne.sivuamaasi asiaa ovat käsitelleet esim. Rummel alien digest -pläjäyksessään. Mm. Arizona Wilder on tullut julkisuuteen yllämainittuihin asioihin liittyen. Päätelkööt jokainen itse,kuinka hänen asiasisältönsä haluaa uskoa.
Karla turner on kirjassaan in to the fringe ja taken sekä masquerade of angels(ladattavissa pdf-muodossa) tuonut julki abduktioita, johon liittyy myös sotilastoimintaa.
www.karlaturner.org ei niinikään ole enää toiminnassa. - nähty on
DarkNH kirjoitti:
Aivan niin alex ja idke luo tätä pelkoa jota ne "reptiliaanit syö" ja silleen.on väärä käsitys että hävetys tai harvat sanat millään tavalla pelastaisi maailmaa. sanoja on liian vähä kuvaamaan mikä sielu on (kirjakieli tai kapulakieli nii sama lopputulos eikä henkilö ymmärrä miksi ja mitä).
henkilöllä on jo parempi sisäinen kieli kuin mikään kaupattu kieli miltään taholta (hyvältä ja pahalta sama kieli). kirjakieli on tehty että pääkaupunkiseutu voisi hallita koko maata ymmärtämällä mitä ihmiset puhuu ja sama periaatetta käyttävät syöjät henkilön avaamiseen.. ensi kaventaa henkilön ilmaisun yhteen sanat yhteen sanaa ja pyrkii korvaamaan henkilön oman sielun valmiilla koodilla kun henkilö on tyhjä (joka ei aina onnistu).
kaikkialla ihmiten parissa tapahtuu jatkuvaa aivopesua ja manipulaatiota koska pahalla ei ole rauhaa ja hyvä on joka käy kaupaksi jota äärimmäinen paha kauppaa.
HYVÄ EI TARVI HYVÄÄ KOLLEKTIIVISUUTENAKAAN. - joo joo
m.aladin kirjoitti:
Illuilla on pääasiassa miehistöinä harmaiden ja ihmisten hybridejä, muuten harmaiden näköisiä olemukseltaan mutta vaalea iho.
Illuista tulevat haitat kohtaa suurimmaksi osaksi nykyisin USA:n kansa jonka parissa heillä on jo yli kahdella miljoonalla joku tiedeohjelman salakoesarja kehossaan.
Varsin epämääräisiä ohjelmia, ei ole vaikutettu avaruudesta muuten kuin harmaat antoivat 40-luvulla kaluston ja toivoivat tuloksena uutta ruumista, näistä salaliitoista on runsaasti materiaalia netissä joista osa on totta.
Illuminati haulla Youtubessa 240000 tulosta joten siinä on sitä totuuden etsimistä, eli on tehty mahdottomaksi.
Minun määräys.
Mattien tiedä millä oot pesty mutta ongelma ei ole kadonnu yhtään minnekkään. hyssyttely ja päähä paijaaminen on turhaa.
hybridejä oon tavannu henkilökohtaisesti ja muuta ei voi sanoa kun että ongelma on totta eikä ole poistunut. euroopassa on iha sama ongelma ku amerikassa ja ongelma on ollu euroopas ensi.
et ymmärrä että euroopassa on koko keskus ja vaikka skandinaviaan saapui ongelmia amerikasta nii keskus heillä on edelleen euroopassa. oon käyny paikanpäällä ja nähny käytännössä missä piru luuraa.
vanhat uskomukset ja uskot on lujassa ja euroopassa uskomukset ja uskot oli hallitseva piirre. ei pidä ottaa löysin rantein vaikka mitään ei kykenisikään tekemään koska oma napa on hyvä turvata. - Vai niin.
m.aladin kirjoitti:
Illuilla on pääasiassa miehistöinä harmaiden ja ihmisten hybridejä, muuten harmaiden näköisiä olemukseltaan mutta vaalea iho.
Minun määräys.
Matti"Suomessa ei enää illut lennä kokeineen tai saatetaan pois.
Minun määräys.
Matti"
Anteeksi nyt vain, mutta kuka sinä luulet oikein olevasi.
Kirjoituksesi ei ole kovin terveen kuuloista. Vai niin. kirjoitti:
"Suomessa ei enää illut lennä kokeineen tai saatetaan pois.
Minun määräys.
Matti"
Anteeksi nyt vain, mutta kuka sinä luulet oikein olevasi.
Kirjoituksesi ei ole kovin terveen kuuloista.Muukalaiset tekevät asioita kun käsken, tosin en velvoita heitä nyt tulemaan julkisuuteen.
Sekö kirjoituksestani tekee sairasta jos ilmaisen että avaruuden kansat ottavat minulta määräyksiä vastaan telepatia kanavalla? Illuminaati on sen alkuperäis tarkoitukseen perustuen pahasta ja en hyväksy heidän toimiaan, ei minulla ole tarkoitus heidän majoitustaankaan organisoida joten olkoon toistaiseksi tukikohdissaan, on meillä aikaa tuon päätöksen kanssa.
Jos täällä havaitaan illujen alus niin se saatetaan pois tässä maanoperaatiossa olevien lajien toimesta.
Matti- ....
m.aladin kirjoitti:
Muukalaiset tekevät asioita kun käsken, tosin en velvoita heitä nyt tulemaan julkisuuteen.
Sekö kirjoituksestani tekee sairasta jos ilmaisen että avaruuden kansat ottavat minulta määräyksiä vastaan telepatia kanavalla? Illuminaati on sen alkuperäis tarkoitukseen perustuen pahasta ja en hyväksy heidän toimiaan, ei minulla ole tarkoitus heidän majoitustaankaan organisoida joten olkoon toistaiseksi tukikohdissaan, on meillä aikaa tuon päätöksen kanssa.
Jos täällä havaitaan illujen alus niin se saatetaan pois tässä maanoperaatiossa olevien lajien toimesta.
Mattivaltaa ja mahdollisuutta ymmärtää. toki mielellään tekevät kun on joku joka käskee (joho ovat tottuneet ku ovat ahtaalla) mutta tarkoitusta ei käskyttämisellä ole. vaikka käytössä olisi armeija ei ole tarkoitus käyttää armeijaa. oon sanonu että seurattavia eikä johtajia ole eikä pidä olla.
armeija on käytössäsi ainoastaan koska ovat tottuneet palvelemaan säännön tai painostuksen tai manipuloinnin kautta. tuo on heikkoutta jota ei pidä käyttää hyväkseenkään ja ymmärtäessäsi voit luopua vallastasi.
tuoho kastiin kuuluvat henget ja hierarkian alla työskentelevät jotka ovat hävetetty niin mitättömiksi etteivät tiedä mitä tehdä ellei joku sano. ei pidä olla kiinnostunu jakamaan käskyjä vaikka olisi mahdollista. ei ole hyvää tahtoa että muiden pitää juosta että yksi voi käskeä. tuosta kertyy ainoastaan velkaa henkilölle joka käskyttää ja joka ei tarkasti tiedä mitä tekee tai ei ymmärrä mitä tekee koska tuolla tavalla koittaa vaa maksupäivä henkilökohtaisen armeijan käytöstä.
taidoista pitää mainita että vaikka osaisit puhua eläinten kieltä sun ei tarvi puhua eläinten kieltä mutta moni päätyy käyttämään taitoja tavalla tai toisella josta henkilöllekkään ei hyvää seuraa. paras huomio on että jos tiedät rikkoneesi jotaki älä yritä korjata koska tietämättömänä ainoastaan rikot lisää eikä tietämättömyyskään suojaa henkilöä. tehtyä ei koskaan saa tekemättömäksi mutta tehdyn voi ymmärtää. valta on harhaa mihinkä moni kaatuu ja kaataa muitaki kaatuessa. - ....dragon
koivu_ kirjoitti:
Taidat itse elää valheessa.
Muutama sata vuotta sitten, silloin ihmiset eivät tunteneet käsitettä avaruusolento, joten kutsuivat sitten heitä piruiksi jne."Tosin, nämä reptiliaanit ovat olleet maapallolla jo tuhansia tuhansia vuosia, asuneet maan alaisissa tukikohdissa."
"The Ciakar, the winged reptilians of the Orion Empire were the original ancient ones who made up the Brotherhood of the Serpent—coming to this planet sometime around 100,000 years ago, forming the basis for these legends, particularly the ones surrounding the winged dragon."
- miumau287mattikatti
olentojen alkuperään tms. on selkeää, että ufo-ja abduktiotutkimus on pistänyt päänsä pensaaseen sen datan ja kokemuksen vuoksi, jossa ilmenee selkeästi jotain muuta kuin ihmispolon päähän taputtelua.
Monet em. asiasisältöä esilletuoneet tutkijat ovat valitettavasti lähteneet mananmajoille -ja lista heistä on pitkä.
ilman virallistettua tietoa kukaan meistä ei voi sanoa mitään olentojen alkuperästä.- DarkNH
MITÄÄN täällä ei ole virallistettu.
Nyt kun tämä on viranomaistuttumattomien paikka niin mene pois.
http://www.nationalarchives.gov.uk/ufos/ Tuo Dulce Book on allekirjoitettu Branton -- lokakuu 1996
Minä olen ollut vaikuttajana vasta milleniumin jälkeen joten siinä on pitkä aika ja asiat muuttuu. Harmaat ovat puuhannet noiden illujen kanssa, mutta eivät niinkään enää koska heillä ei ole valtuuksia siihen, ovat jäsenenä suuremmassa valtakunnassa jonka agenda ei hyväksy illuminaateja.
Jos he(kertojat) pitävät matelijoina sellaisia humanoideja joilla iho on lähinnä käärmeen nahkaa muistuttava niin sitten noita matelijoita esiintyy, mutta eivät he täytä meille tieteestä tuttuja matelijan tunnuspiirteitä.
Ovat aivan eri lajeja kuitenkin enemmän nisäkkäiden tunnusmerkkejä heissä on.
Matti- DarkNH
m.aladin kirjoitti:
Tuo Dulce Book on allekirjoitettu Branton -- lokakuu 1996
Minä olen ollut vaikuttajana vasta milleniumin jälkeen joten siinä on pitkä aika ja asiat muuttuu. Harmaat ovat puuhannet noiden illujen kanssa, mutta eivät niinkään enää koska heillä ei ole valtuuksia siihen, ovat jäsenenä suuremmassa valtakunnassa jonka agenda ei hyväksy illuminaateja.
Jos he(kertojat) pitävät matelijoina sellaisia humanoideja joilla iho on lähinnä käärmeen nahkaa muistuttava niin sitten noita matelijoita esiintyy, mutta eivät he täytä meille tieteestä tuttuja matelijan tunnuspiirteitä.
MattiJos tuollaisia liskoja on niin heihin törmää välttämättä jossain vaiheessa.
Nämä bunkkerit on todellakin hys hys juttuja joista edes kaverisi sinua pelasta. - DarkNH
DarkNH kirjoitti:
Jos tuollaisia liskoja on niin heihin törmää välttämättä jossain vaiheessa.
Nämä bunkkerit on todellakin hys hys juttuja joista edes kaverisi sinua pelasta. - miumaumatti123
DarkNH kirjoitti:
MITÄÄN täällä ei ole virallistettu.
Nyt kun tämä on viranomaistuttumattomien paikka niin mene pois.
http://www.nationalarchives.gov.uk/ufos/ei ole virallistettu yhdenkään hallituksen toimesta, foia-raporteista ja muista projekteista huolimatta. Surullista. En mene pois. Koen, että ufo-keskustelu nykyisellään on a)ajanvietettä suurimmalle osalle b) ajanviettä suurimmalle osalle ja c)ajanvietettä suurimmalle osalle, jolloin todellinen keskustelu siitä, kuinka on mahdollista vaikuttaa tiedonvapauttamiseen, jää syrjään.
Liekö enää edes kyseenalaistettavissa ufojen olemassaolo.
Tästä sentään lienemme samaa mieltä? - nähty on
m.aladin kirjoitti:
Mattijoillaki tahoilla on uskomukset ajanu elämän edelle. on sieluoppi tai joku vaellusoppi ohjelmana joka määrittelee valmiiksi mitä elämä on tai pitäisi olla.
ongelma on että henkilö tavoittelee hinnalla millä hyvänsä vaikka on päästää sekaisin eikä varma muuta kui opistaan. henkilö on melko robotti.
kannattaa ymmärtää ettei elämä ole oppi eikä koodi. ainoastaan menneisyys saattaa aueta koodina mutta ei tarkoita että tulevaisuus pitäisi olla koodia. menneisyys on henkilön itsensä tai kollektiivisuuden piilottama (tuosta syystä aukeaa koodina koska piilotettu jo olevana) mutta aina kuitenki oleva joka ei tarkoita että menneisyyden pitäisi johtaa jonnekki tai olla jotaki. menneisyys on mennyttä jonka voi ymmärtää mutta joho ei voi tarttua mutta jonka kanssa voi elää.
karman laki ja muut lait on paskaa. eivät päde ellei henkilö ohjelmoidu ohjelmalle.
itsensä ja toisten rankaisu on turhaa kun on ymmärtäny. ei samaa koodia pidä jauhaa. - joo joo
m.aladin kirjoitti:
Mattimutta youtubesta voi jälkikäteen löytyä jotaki minkä ymmärtää. youtuben tieto ei ole merkittävää ellei henkilölle ole tapahtunut jotaki joho löytää tunnistettavan tarinan videona.
koko tarinaa ei videoina ole. eikä henkilö voi ymmärtää ku pala kerralla ellei kerrota koko tarina.
henkilöitä jotka ymmärtää kaikki ei ole monia ja heidän videoita ei ole youtubessa. henkilöt jotka ovat youtubessa ovat hämillään tai tietävät kertoa palapelitarinaa.
kun he ymmärtävät nii eivät enää jauha vaa vaikenevat koska ei heitä enää kiinosta vahan tarina joka on toisten vanhaa tarinaa. harva tietää riittävästi ja tieto ja tiedon jano sitoo niitä jotka eivät tiedä.
tiedosta pääsee ku kertoo mutta ei tarvi kertoa ku kerra. ymmärretty kerrottunakaan ei välttämättä ole ihmisten ymmärrettävissä vaikka kertoisi joka ei jätä vaihtoehtoja kui ymmärtää kertoi tai ei.
mikäli kontaktihenkilö kertoi että reptalian oli hologrammi vaikka luulit oikeaksi nii ei ollu löytämäsi eikä ymmärtämäsi seikka joka ei riitä kerrottavaksikaan asti. kyllä ne kertoo mitä haluat tietää nii ku haluat tietää nii ku hologrammit joka tarkoittaa että et ole ymmärtäny.
vasta ku näet heidän syiden ja valheitten läpi ja tiedät kokemuksesta mikä on totta ja mikä ei nii tiedät tarpeeksi ja oot ymmärtäny mutta ei ennemmi. et kuulu heihi mikäli ymmärrät koska et ole kusetettavana mikäli ymmärrät riittävästi.
ihmisten mielessä on teksti totuus on tuolla ulkona. totuutta ei tuolla ulkona ole nimeksikään ja vaikka elokuvat ja tv sarjat pitää totuutta mielenkiintoisena ja kiehtovana nii ei vaa ole nii ku elokuvissa ja tvssä.
ne joilla on egoa nii on egonsa vietävissä eivätkä tärkeilystään osaa sanoa mikä on ego. henkilö ei ole eheä ellei tiedä ja tunne oloaan sanattaki eikä henkilö ota vastuuta vaikutuksestaan mikäli ilmaisu on kerrottuna minä muodossa mutta käytännössä kollektiivisuus.
10 henkilöä on jo idiootti kun 3 henkilöä on typerä. tuota kollektiivisuus käytännössä on. joo joo kirjoitti:
mutta youtubesta voi jälkikäteen löytyä jotaki minkä ymmärtää. youtuben tieto ei ole merkittävää ellei henkilölle ole tapahtunut jotaki joho löytää tunnistettavan tarinan videona.
koko tarinaa ei videoina ole. eikä henkilö voi ymmärtää ku pala kerralla ellei kerrota koko tarina.
henkilöitä jotka ymmärtää kaikki ei ole monia ja heidän videoita ei ole youtubessa. henkilöt jotka ovat youtubessa ovat hämillään tai tietävät kertoa palapelitarinaa.
kun he ymmärtävät nii eivät enää jauha vaa vaikenevat koska ei heitä enää kiinosta vahan tarina joka on toisten vanhaa tarinaa. harva tietää riittävästi ja tieto ja tiedon jano sitoo niitä jotka eivät tiedä.
tiedosta pääsee ku kertoo mutta ei tarvi kertoa ku kerra. ymmärretty kerrottunakaan ei välttämättä ole ihmisten ymmärrettävissä vaikka kertoisi joka ei jätä vaihtoehtoja kui ymmärtää kertoi tai ei.
mikäli kontaktihenkilö kertoi että reptalian oli hologrammi vaikka luulit oikeaksi nii ei ollu löytämäsi eikä ymmärtämäsi seikka joka ei riitä kerrottavaksikaan asti. kyllä ne kertoo mitä haluat tietää nii ku haluat tietää nii ku hologrammit joka tarkoittaa että et ole ymmärtäny.
vasta ku näet heidän syiden ja valheitten läpi ja tiedät kokemuksesta mikä on totta ja mikä ei nii tiedät tarpeeksi ja oot ymmärtäny mutta ei ennemmi. et kuulu heihi mikäli ymmärrät koska et ole kusetettavana mikäli ymmärrät riittävästi.
ihmisten mielessä on teksti totuus on tuolla ulkona. totuutta ei tuolla ulkona ole nimeksikään ja vaikka elokuvat ja tv sarjat pitää totuutta mielenkiintoisena ja kiehtovana nii ei vaa ole nii ku elokuvissa ja tvssä.
ne joilla on egoa nii on egonsa vietävissä eivätkä tärkeilystään osaa sanoa mikä on ego. henkilö ei ole eheä ellei tiedä ja tunne oloaan sanattaki eikä henkilö ota vastuuta vaikutuksestaan mikäli ilmaisu on kerrottuna minä muodossa mutta käytännössä kollektiivisuus.
10 henkilöä on jo idiootti kun 3 henkilöä on typerä. tuota kollektiivisuus käytännössä on.Totuus on laitettu niin pieniksi paloiksi että sitä ei voi löytää.
Se on sinänsä turha media tässä, jännitystä etsivälle sopiva.
Ja myös sopiva sille joka haluaa tässä salata jotain.
Täällä foorumissa en tule laittamaan esille koko totuutta, enkä ilmeisesti voi laittaa kuin palasia, mutta isompia kuin Youtubessa on. Sinne en aijo viedä mitään.
Olen miettinyt että onko minulla annettavaa tämän kontaktin suhteen kenellekkään.
Olen tullut tulokseen että on.
On minulla paljon tuollaista painokelvotonta materiaalia jonka kaltaisella tämä ketju alkoi. Sen julkaisussa käytän kuitenkin kritiikkiä ja huolellisuutta jotta se menisi sellaiseen paikkaan jossa siitäkin on jotain hyötyä.
Olen kokenut paljon tämän kymmenenvuoden aikana ja aina jostain löytyy aikaa keskustella kontaktini kanssa. Tänä aikana minulta otettiin vaitiolo lupaus ja nyt tämän vuoden alussa se purettiin toivomuksestani ja olen alkanut julkasita näitä asioita, kuitenkin enemmän Helsingin ufopiirissä.
Se että vedätetäänkö minua se selviää sitten lopuksi, mutta mikään ei anna tässä sellaista signaalia. Olen päättänyt katsoa tämän loppuun saakka, ei ole juuri menetettävää.
Ajoittain minua on kovisteltu ja testailtu, mutta ainakin viimeaikoina kontaktini on minulle hyvin ystävällinen. Keskustelemme mistä vaan.
Minulle on myös annettu suurtavaltaa siellä, ja olen havainnut tuon olevan totta ja käskemäni on toteutunut.
Tietysti minun täytyy olla ajatuksiltani kypsä jakamaan määräyksiä ja huolehtia niiden sopivuudesta täällä eläville.
Minusta kuitenkin kuulun heihin, tai oikeastaan istun kahdella pallilla koska olen Suomen kansalainen ja minulta elellytetään täällä meidän lakien noudattamista, hyviä tapoja yms.
Kuitenkin tässä ufo- ja paranormaalien ilmiöiden maailmassa yksilöt tuppaavat lankeamaan ja voivat tarvita apua.
Tämä on vakava paikka sillä jos en olisi halunnut jakaa asioita heidän kanssaan olisi täytynyt valita ajattelun lopettaminen. Niin päätin liittyä heihin ja pääsin.
He tietävät täysin mikä kohdallani on kysymyksessä ja hyväksyvät sen.
Terveisin!
Matti- sdgsgfgdfgdf
joo joo kirjoitti:
mutta youtubesta voi jälkikäteen löytyä jotaki minkä ymmärtää. youtuben tieto ei ole merkittävää ellei henkilölle ole tapahtunut jotaki joho löytää tunnistettavan tarinan videona.
10 henkilöä on jo idiootti kun 3 henkilöä on typerä. tuota kollektiivisuus käytännössä on.Youtube on yksi tiedonvälityskanava lukuisten joukossa, paljon siellä on turhaa, mutta paljon sieltä voi löytää hyödyllistä faktaa.
Jos nyt otan videokameralle kuvaa itsestäni kun puhun jotain ja lataan sen YouTubee, niin ei se YouTuben vika ole, jos sanomani on valhetta, tai ei se YouTuben ansiota ole, jos sanomani on totta. - opettele ei
m.aladin kirjoitti:
Totuus on laitettu niin pieniksi paloiksi että sitä ei voi löytää.
Se on sinänsä turha media tässä, jännitystä etsivälle sopiva.
Ja myös sopiva sille joka haluaa tässä salata jotain.
Täällä foorumissa en tule laittamaan esille koko totuutta, enkä ilmeisesti voi laittaa kuin palasia, mutta isompia kuin Youtubessa on. Sinne en aijo viedä mitään.
Olen miettinyt että onko minulla annettavaa tämän kontaktin suhteen kenellekkään.
Olen tullut tulokseen että on.
On minulla paljon tuollaista painokelvotonta materiaalia jonka kaltaisella tämä ketju alkoi. Sen julkaisussa käytän kuitenkin kritiikkiä ja huolellisuutta jotta se menisi sellaiseen paikkaan jossa siitäkin on jotain hyötyä.
Olen kokenut paljon tämän kymmenenvuoden aikana ja aina jostain löytyy aikaa keskustella kontaktini kanssa. Tänä aikana minulta otettiin vaitiolo lupaus ja nyt tämän vuoden alussa se purettiin toivomuksestani ja olen alkanut julkasita näitä asioita, kuitenkin enemmän Helsingin ufopiirissä.
Se että vedätetäänkö minua se selviää sitten lopuksi, mutta mikään ei anna tässä sellaista signaalia. Olen päättänyt katsoa tämän loppuun saakka, ei ole juuri menetettävää.
Ajoittain minua on kovisteltu ja testailtu, mutta ainakin viimeaikoina kontaktini on minulle hyvin ystävällinen. Keskustelemme mistä vaan.
Minulle on myös annettu suurtavaltaa siellä, ja olen havainnut tuon olevan totta ja käskemäni on toteutunut.
Tietysti minun täytyy olla ajatuksiltani kypsä jakamaan määräyksiä ja huolehtia niiden sopivuudesta täällä eläville.
Minusta kuitenkin kuulun heihin, tai oikeastaan istun kahdella pallilla koska olen Suomen kansalainen ja minulta elellytetään täällä meidän lakien noudattamista, hyviä tapoja yms.
Kuitenkin tässä ufo- ja paranormaalien ilmiöiden maailmassa yksilöt tuppaavat lankeamaan ja voivat tarvita apua.
Tämä on vakava paikka sillä jos en olisi halunnut jakaa asioita heidän kanssaan olisi täytynyt valita ajattelun lopettaminen. Niin päätin liittyä heihin ja pääsin.
He tietävät täysin mikä kohdallani on kysymyksessä ja hyväksyvät sen.
Terveisin!
Mattijota en suosittele. tuo kuulostaa illuminaattien tai vapaamuurareitten tai hybridi toiminnalta koska on ollu salassapitovelvollisuus (ainaki toiminta on jonku vallan alla).
salassapito ei ole tärkeää ku heille. mikäli purkavat salassapidon niin eivät myöskään kerro toiminnastaan tarkasti jatkossa tai pitävät silmällä mitä teet ja mitä tietoa kerrot ja mitä ymmärrät.
tunnut oleva melko yksi asias kanssa jotta kollektiivisuus houkuttaa. aina on menetettävää mutta ei huomaa oleva mikäli tehtävä tuntuu tärkeältä. ajan minkä menettää tehtävään voisi käyttää elämäänsä rakentamiseen ja ymmärtämiseen. on kuitenki muitten asioita ja tekemistä ja salaisuuksia mitä käsittelee kun on kollektiivisuudessa eikä omaa sisintä. heidän maailma on kylmä ja kolkko paikka (tiedän koska oon ollu paikanpäällä).
kannattaa tyhjätä pöytä ja lähteä tyhjältä pöydältä ja edetä 100% varmuudella. kontakti on aina kontakti ja saattaa olla houkutteleva.
miten he tietävät sinusta kaikki on trikki. ei tarvi olla ku yhteydessä henkimaailmaan nii tietää (jota telepatiaki on koska oikeata telepatiaa ei ole). huomaa kuitenki että henget eivät ole sieluja jotta eivät myöskään muuta ku rasittavia. henget myös vihaavat sieluja ja mielellään pilkkovat sielut sääntöjen puitteissa.
ota elämäsi konkreettisesti käsiisi ja älä kuuntele mitä muut sanoo. kaikki ympärillä kyttää tilaisuuttaan mutta mitä heistä. pidä arvossa perusasioita mm terveyttä ja rauhaa vaikka ympärillä synnytettäisii sekasortoa.
mitä löydät omasta elämästäsi on tärkeämpää jatkon kannalta ku heidän tehtävät ja tieto. ymmärrätki tietoa paljo paremmi ku et vaa kuuntele tietoa kontaktien kautta etkä edes kuulevilla korvilla vaa näkevillä silmillä.
heidän metkunsa ja metodinsa tiedän joka ikisen ja he kohtelevat kontaktejaan ainoastaan tehtävään sopivalla tavalla mikäli henkilö myöntyy kaikkeen. inhinmillisyys on heille raakaa leikkiä ja etenevät ainoastaan luvallasi mutta aina perivät maksua mikäli lupauksiasi et pidä (raaka peli).
heillä on aseet hampaisii asti. kaikkea valmiina olevaa käyttävät mielellään henkilöä vastaan mikäli henkilö on heidän kanssaan tekemisis.
ellet osaa valehtelijaa tai valhetta tunnistaa nii älä ole tekemissä minkään tietoa jakavan kontaktin kanssa koska tieto on puettu vallan muotoon ja pitää vaa nälkäisenä mutta ei oikeasti hyödytä mitää. tietoa tavoittelee nii henget ku maanpäällä ja valtaa pitävät tahot mutta tieto ei ole tärkeää ja tiedonki voi tajuta hyvänä tai pahana joka jakaa ihmisiä koska eivät tajua kuinka heitä kusetetaan. dualismi ei ole totta.
mitä tieto kertoo nii historiaa ja osoittaa että kaikki ei ole kunnossa ja että jotku on tarkoituksella pahoja koska pitävät vapaana tahtona valita hyvän tai pahan puolen. tietoa ei pidä luokitella hyväksi tai pahaksi tai lohduksi vaa ymmärtää koska tieto ei ole realiaikasta eikä tätä hetkeä eikä edes suuntaa antavaa.
tieto ainoastaan osoittaa menneesi (mikäli menneisyytesi ymmärrät) että voisi suuntaa muuttaa. kun muutat tietoisesti suuntasi nii menneisyytesi lakkaa olemasta eikä muodosta ympyrää jota ihmiset kulkevat vaa suoraa tietä mihi suuntaa tahansa.
ihminen mielellään antaa vastuun jollekki muulle mutta ei ota täyttä vastuuta. ei opi ellei kanna koko vastuuta.
vaikka olisit murhamies nii kuitenki elämäsi suunta määräytyy oletko muutaki kui murhamies. ellei murhaaja näe omi silmi itseään ku murhaajana nii on edelleenki murhaaja mielessään joka tarkoittaa että helpolla muut saavat heikon edelleenki vaa murhaamaan ja vaikka puolestaan koska ellei ole elävä nii on helposti käytetty.
älä ole sinisilmäinen joka uskoo kaiken oleva suurempaa ku sisimpäs. muuta oppia ei ole ku sydän jonka säilyttää.
tappaa saa puollustaakseen henkeään päällekäyjältä. 10 käskyä meinaa tehdä ihmiset puollustuskyvyttömiksi hiiriksi jotka vaa on joo joo miehiä ja naisia.
koska usko monesti ihmiset latistaa nii katotaanpa.
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia. (SÄÄNTÖ JOKA SOPII VALTAA PITÄVILLE EIKÄ MAHDOLLISTA JÄRKEÄ)
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. (VAI ON VALTAA PITÄVÄT LOUKATTAVISSA)
3. Pyhitä lepopäivä. (KUKA LOI KIIREEN JA MIKSI KIIRETTÄ PITÄISI VIELÄPÄ PYHITTÄÄ)
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi. (MITEN OLISI OMA SYDÄN JA JÄRKI JOTA KUNNIOITTAA EIKÄ SIITTIÖIDEN MÄÄRÄ JA TUNTEMATON)
5. Älä tapa. (KÄÄNNETTYNÄ KÄÄNNÄ POSKESI ETTÄ ET OLISI TIELLÄ)
6. Älä tee aviorikosta. (SYDÄN JA JÄRKI KYLLÄ TUNNISTAA TAVOITTELUITTA JA TESTAAMATTA JOS ON SYDÄNTÄ JA JÄRKEÄ)
7. Älä varasta. (MITEN OLISI HÄTÄ EI LUE LAKIA JA PALAUTA VARASTAMASI)
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. (ÄLÄ VALEHTELE TIETTY KOSKA JÄRKI ON TOTTA)
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta. (MITÄ TAVOITELTAVAA ON TOISTEN EPÄONNESSSA JA ONNETTOMUUDESSA)
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu. (EI YKSITYISELÄMÄ KUULU ULKOPUOLISILLE ON FAKTA EIKÄ MYÖSKÄÄN JUMALILLE) - ....
opettele ei kirjoitti:
jota en suosittele. tuo kuulostaa illuminaattien tai vapaamuurareitten tai hybridi toiminnalta koska on ollu salassapitovelvollisuus (ainaki toiminta on jonku vallan alla).
salassapito ei ole tärkeää ku heille. mikäli purkavat salassapidon niin eivät myöskään kerro toiminnastaan tarkasti jatkossa tai pitävät silmällä mitä teet ja mitä tietoa kerrot ja mitä ymmärrät.
tunnut oleva melko yksi asias kanssa jotta kollektiivisuus houkuttaa. aina on menetettävää mutta ei huomaa oleva mikäli tehtävä tuntuu tärkeältä. ajan minkä menettää tehtävään voisi käyttää elämäänsä rakentamiseen ja ymmärtämiseen. on kuitenki muitten asioita ja tekemistä ja salaisuuksia mitä käsittelee kun on kollektiivisuudessa eikä omaa sisintä. heidän maailma on kylmä ja kolkko paikka (tiedän koska oon ollu paikanpäällä).
kannattaa tyhjätä pöytä ja lähteä tyhjältä pöydältä ja edetä 100% varmuudella. kontakti on aina kontakti ja saattaa olla houkutteleva.
miten he tietävät sinusta kaikki on trikki. ei tarvi olla ku yhteydessä henkimaailmaan nii tietää (jota telepatiaki on koska oikeata telepatiaa ei ole). huomaa kuitenki että henget eivät ole sieluja jotta eivät myöskään muuta ku rasittavia. henget myös vihaavat sieluja ja mielellään pilkkovat sielut sääntöjen puitteissa.
ota elämäsi konkreettisesti käsiisi ja älä kuuntele mitä muut sanoo. kaikki ympärillä kyttää tilaisuuttaan mutta mitä heistä. pidä arvossa perusasioita mm terveyttä ja rauhaa vaikka ympärillä synnytettäisii sekasortoa.
mitä löydät omasta elämästäsi on tärkeämpää jatkon kannalta ku heidän tehtävät ja tieto. ymmärrätki tietoa paljo paremmi ku et vaa kuuntele tietoa kontaktien kautta etkä edes kuulevilla korvilla vaa näkevillä silmillä.
heidän metkunsa ja metodinsa tiedän joka ikisen ja he kohtelevat kontaktejaan ainoastaan tehtävään sopivalla tavalla mikäli henkilö myöntyy kaikkeen. inhinmillisyys on heille raakaa leikkiä ja etenevät ainoastaan luvallasi mutta aina perivät maksua mikäli lupauksiasi et pidä (raaka peli).
heillä on aseet hampaisii asti. kaikkea valmiina olevaa käyttävät mielellään henkilöä vastaan mikäli henkilö on heidän kanssaan tekemisis.
ellet osaa valehtelijaa tai valhetta tunnistaa nii älä ole tekemissä minkään tietoa jakavan kontaktin kanssa koska tieto on puettu vallan muotoon ja pitää vaa nälkäisenä mutta ei oikeasti hyödytä mitää. tietoa tavoittelee nii henget ku maanpäällä ja valtaa pitävät tahot mutta tieto ei ole tärkeää ja tiedonki voi tajuta hyvänä tai pahana joka jakaa ihmisiä koska eivät tajua kuinka heitä kusetetaan. dualismi ei ole totta.
mitä tieto kertoo nii historiaa ja osoittaa että kaikki ei ole kunnossa ja että jotku on tarkoituksella pahoja koska pitävät vapaana tahtona valita hyvän tai pahan puolen. tietoa ei pidä luokitella hyväksi tai pahaksi tai lohduksi vaa ymmärtää koska tieto ei ole realiaikasta eikä tätä hetkeä eikä edes suuntaa antavaa.
tieto ainoastaan osoittaa menneesi (mikäli menneisyytesi ymmärrät) että voisi suuntaa muuttaa. kun muutat tietoisesti suuntasi nii menneisyytesi lakkaa olemasta eikä muodosta ympyrää jota ihmiset kulkevat vaa suoraa tietä mihi suuntaa tahansa.
ihminen mielellään antaa vastuun jollekki muulle mutta ei ota täyttä vastuuta. ei opi ellei kanna koko vastuuta.
vaikka olisit murhamies nii kuitenki elämäsi suunta määräytyy oletko muutaki kui murhamies. ellei murhaaja näe omi silmi itseään ku murhaajana nii on edelleenki murhaaja mielessään joka tarkoittaa että helpolla muut saavat heikon edelleenki vaa murhaamaan ja vaikka puolestaan koska ellei ole elävä nii on helposti käytetty.
älä ole sinisilmäinen joka uskoo kaiken oleva suurempaa ku sisimpäs. muuta oppia ei ole ku sydän jonka säilyttää.
tappaa saa puollustaakseen henkeään päällekäyjältä. 10 käskyä meinaa tehdä ihmiset puollustuskyvyttömiksi hiiriksi jotka vaa on joo joo miehiä ja naisia.
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia. (SÄÄNTÖ JOKA SOPII VALTAA PITÄVILLE EIKÄ MAHDOLLISTA JÄRKEÄ)
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. (VAI ON VALTAA PITÄVÄT LOUKATTAVISSA)
3. Pyhitä lepopäivä. (KUKA LOI KIIREEN JA MIKSI KIIRETTÄ PITÄISI VIELÄPÄ PYHITTÄÄ)
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi. (MITEN OLISI OMA SYDÄN JA JÄRKI JOTA KUNNIOITTAA EIKÄ SIITTIÖIDEN MÄÄRÄ JA TUNTEMATON)
6. Älä tee aviorikosta. (SYDÄN JA JÄRKI KYLLÄ TUNNISTAA TAVOITTELUITTA JA TESTAAMATTA JOS ON SYDÄNTÄ JA JÄRKEÄ)
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. (ÄLÄ VALEHTELE TIETTY KOSKA JÄRKI ON TOTTA)
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta. (MITÄ TAVOITELTAVAA ON TOISTEN EPÄONNESSSA JA ONNETTOMUUDESSA)
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu. (EI YKSITYISELÄMÄ KUULU ULKOPUOLISILLE ON FAKTA EIKÄ MYÖSKÄÄN JUMALILLE)..äläkä anna ensi heille lupaa selvittää kuka oot.
vaikka tietäisivät kaikki pikku salaisuutesi (joka ei oo ihme) nii mitä merkitystä kuha et ala uskoa että heillä on ylivoima ja ote elämästäsi.
joka iikka on jumala ja jumaluus ei ole tuolla jossaki. ei tarkoita että kaikkia pitäisi alkaa kumartaa vaa kiertää kaukaa jumalat jotka aistii haitallisiksi.
mikäli kadulla kävelee ja ei aisti vaa kulkee päämäärään nii kaikenlaiset riskit ja henkilöt tapaa mutta ku aistii tapahtumat ja henkilöt ympärillä ja luottaa aistimaansa eikä väännä väkisi nii ei tapaa enää negatiivisuutta. oppii myös tunnistamaan näytellyn positiivisuuden joka tärkeää.
sanonta ystävät voi valita pitää paikkansa vaikka ei olisi ystäviä. ei ystäviä toki tarvi selvitäkseen elämässä vaa järkeä ja sydäntä vaikka ympäristö olisi eloton ja karu nii ku on. - yhteiskunta mätä
sdgsgfgdfgdf kirjoitti:
Youtube on yksi tiedonvälityskanava lukuisten joukossa, paljon siellä on turhaa, mutta paljon sieltä voi löytää hyödyllistä faktaa.
Jos nyt otan videokameralle kuvaa itsestäni kun puhun jotain ja lataan sen YouTubee, niin ei se YouTuben vika ole, jos sanomani on valhetta, tai ei se YouTuben ansiota ole, jos sanomani on totta.ihmiset ovat joissaki tapauksissa huomanneet että valtio tai yhteisöllisyys on tarjonnu heille valhetta että olisivat tyytyväisiä ja tyytyisivät osaansa tavallisina kansalaisina. kyseessä on jopa elämäntarinat jotka selvästi osoittaa että jotaki on pielessä jokapäiväisessä elämässä ja että joku taho kusettaa eikä edes välitä että kusettaa.
jotku tahot kyllä myötävät järjettömyytensä joka korvattu loogisuudella kuten oikeuslaitos jonka virkailija myösi kysyttäessä että tahallaan vaikeuttavat ihmisten elämää joka järjetöntä koska ihmisten elämä on jo vaikeata että ei mitään syytä vaikeuttaa. jos ei valtio kestä että tuottaa järjettömyyttä joho ihmiset sekoaa nii ei vika ole ihmisten. opettele ei kirjoitti:
jota en suosittele. tuo kuulostaa illuminaattien tai vapaamuurareitten tai hybridi toiminnalta koska on ollu salassapitovelvollisuus (ainaki toiminta on jonku vallan alla).
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu. (EI YKSITYISELÄMÄ KUULU ULKOPUOLISILLE ON FAKTA EIKÄ MYÖSKÄÄN JUMALILLE)Murhaamassa en ole ketään käynyt enkä moista suunnittelekkaan.
Olen käskenyt heidän parantaa muutamia sairastelevia ihmisiä, se nyt on se hyvä mitä olen sieltä tänne tuonut.
Tiedän kyllä että kysymyksessä ei ole illuminatti.
Heillä on tällainen kolmen kohdan yleissääntö, nykyaikaistetut 10 käskyä
Jumala ei liity tähän millään lailla.
1 Älä tapa
2 Älä varasta
3 Älä tee lähimmäisellesi mitään mitä et itesellesi haluaisi tehtävän.
Minua kohtaan he käyttäytyvät kuin parhaat ystävät ja enemmänkin.
Matti- ..
opettele ei kirjoitti:
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu. (EI YKSITYISELÄMÄ KUULU ULKOPUOLISILLE ON FAKTA EIKÄ MYÖSKÄÄN JUMALILLE)1: 7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. (KAHTA TIETÄ EI VOI PITÄÄ HAJOAMATTA)
2: 8 Älä tee itsellesi jumalankuvaa, älä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. (ÄLÄ KOPIO ELÄMÄÄ MUUALTA)
3: 9 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
10 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni. (KOROSTETAAN PERSOONATONTA ELI FYSIIKANLAKIEN LISÄKSI MYÖS SISINTÄ JOKA TIETOISUUTTA JOKA MAANPÄÄLLÄ OLOSUHTEISTA JOHTUVANA HELPOSTI TUHOUTUVAA)
4: 11 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu. (TARKOITTAA ETTÄ EI PIDÄ HAASKATA VOIMAVAROJA TURHAAN)
5: 12 Ota vaari lepopäivästä, niin että sen pyhität, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt. (KEHO EI KESTÄ JATKUVAA RASITUSTA JA AIVOT KULUTTAA ENERGIAA MYÖS LEVOSSA) "Levossa aivot kuluttavat energiaa suunnilleen saman verran kuin aktiivisen toiminnan aikana" "Aivot kuluttavat 20 prosenttia ihmisen käyttämästä energiasta, vaikka niiden paino on ainoastaan kaksi prosenttia ruumiinpainosta"
13 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; (IHMISEN ASEMA ON LUOKITELTU ORJAN ASEMAKSI JOSTA OTETAAN KAIKKI IRTI)
14 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi, sinun härkäsi, aasisi tai muu juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on, että palvelijasi ja palvelijattaresi saisivat levätä niinkuin sinäkin. (DEMOKRATIA TAKAA ETTEI JUMALIA HÄIRITÄ EIKÄ IHMISILLÄ OLE VOIMAVAROJA HÄIRITÄ KOSKA KAIKILLA SAMA LAMAANTUNU TILA RASITETTUNA)
15 Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivän. (LEPOPÄIVÄ ORJUUTTA MUISTELLESSA MAHTAA OLLA MELKOINEN LEPOPÄIVÄ KU JUURI 6 PÄIVÄÄ ORJUUTTA TAKANA)
6: 16 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt, että kauan eläisit ja menestyisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa. (MIELISTELE ETTÄ HYMY IRTOAISI)
7: 17 Älä tapa. (NII ET OLE JUMALIEN TIELLÄ VAHINGOSSAKAAN)
8: 18 Älä tee huorin. (NII ET SATUTA MUITA VAIKKA MUUT SATUTTAA TAHALLAANKI SUA)
9: 19 Älä varasta. (NII JUMALAT SAAVAT PITÄÄ PUOLESTASIKI)
10: 20 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. (NII JUMALIEN EI TARVI MUISTAA MIKÄ ON VALETTA MIKÄ EI)
11: 21 Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa; (ETTÄ JUMALAT PÄÄTTÄISI LOPULTA KUKA ON VAIMOSI TAI JOS VAHINGOSSA VEIVÄT VAIMOSI NII TAKAS ET SÄÄNNÖN PUITTEISSAKAAN SAA)
12: Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.' (ETTÄ MIKÄÄN EI KUULUISI SINULLE JOLLA EI MITÄÄN OLE ETTÄ OLISIT AINOASTAAN JUMALIEN VIETÄVÄNÄ)
PERKELE KU ON SAATANALLISTA SÄETTÄ. "15 Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella" viittaa että tuo on tarkoitettu yhdelle tietylle henkilölle tai ryhmälle kauan sitten jota on pyritty kopiomaan ja kirjoitettu jälkikäteen joka tulkinnanki jälkeen tarkoittaa että käskyillä voisi pyyhkiä persettä. - sympioosi
m.aladin kirjoitti:
Murhaamassa en ole ketään käynyt enkä moista suunnittelekkaan.
Olen käskenyt heidän parantaa muutamia sairastelevia ihmisiä, se nyt on se hyvä mitä olen sieltä tänne tuonut.
Tiedän kyllä että kysymyksessä ei ole illuminatti.
Heillä on tällainen kolmen kohdan yleissääntö, nykyaikaistetut 10 käskyä
Jumala ei liity tähän millään lailla.
1 Älä tapa
2 Älä varasta
3 Älä tee lähimmäisellesi mitään mitä et itesellesi haluaisi tehtävän.
Minua kohtaan he käyttäytyvät kuin parhaat ystävät ja enemmänkin.
Mattiaina voi vaihtaa suuntaa ellei ala uskoa joka olettamisen kautta liianki helppoa. mikään sanottu kyllä tai allekirjoitettukaan paperi ei ratkaise mihin suuntaan kulkee ja he tietävät tuon ja vetoavat tunteisii ja puhuttuu ja luvattuu. pelottelu ja uhkailu on tuttua myös. heillä on varaa olla ystävällisiä huomattavasti enemmä ku henkilöllä joka sanoo kyllä ja tuo vara toimii kulissina.
3 sääntö on ansa. hymyile nii sinullekki hymyillään joka sitoo henkilön toimimaan peilinä.
1 sääntö sitoo olemaan tappamatta vaikka henkilöt paljastuisivat kuinka pahoiksi ja uhkaaviksi.
2 sääntö sitoo ettei mitään julkisuuteenkaan voi ottaa.
kuulostaa veljesliitolta. ovat korkeintaan herrasmiehiä kunniakäsityksineen mutta samalla tiedostavat että kaikki keinot on sallittuja vaikka juuri rajasivat kyllä henkilöltä keinoja.
kyllä kelpaa aina mutta ei pitää sanoa useasti. kun heillä ei ole enää hauskaa ei ole sullakaa. - nähny
sympioosi kirjoitti:
aina voi vaihtaa suuntaa ellei ala uskoa joka olettamisen kautta liianki helppoa. mikään sanottu kyllä tai allekirjoitettukaan paperi ei ratkaise mihin suuntaan kulkee ja he tietävät tuon ja vetoavat tunteisii ja puhuttuu ja luvattuu. pelottelu ja uhkailu on tuttua myös. heillä on varaa olla ystävällisiä huomattavasti enemmä ku henkilöllä joka sanoo kyllä ja tuo vara toimii kulissina.
3 sääntö on ansa. hymyile nii sinullekki hymyillään joka sitoo henkilön toimimaan peilinä.
1 sääntö sitoo olemaan tappamatta vaikka henkilöt paljastuisivat kuinka pahoiksi ja uhkaaviksi.
2 sääntö sitoo ettei mitään julkisuuteenkaan voi ottaa.
kuulostaa veljesliitolta. ovat korkeintaan herrasmiehiä kunniakäsityksineen mutta samalla tiedostavat että kaikki keinot on sallittuja vaikka juuri rajasivat kyllä henkilöltä keinoja.
kyllä kelpaa aina mutta ei pitää sanoa useasti. kun heillä ei ole enää hauskaa ei ole sullakaa.kun henkilö allekirjoittaa tai sanoo kyllä nii on jäsen ja heidän omaisuutta tavalla jota ei tiedosta.
2 Älä varasta
monella tavalla kiero koska veljesliitossa kaikki kuuluu kaikille ja mitä tahansa voidaan sanoa varkaudeksi järjestäytyneen rikollisuuden sisällä ja olla syytetty tietämättäänki.
joutu kirjottamaa uudestaan koska kävi kämmi näppäimistön kanssa. oma ajatus ku vasta kyllä oli "no ku kerra näi kauas on tultu" joka tarkoittaa nii katotaan joka melko sama ku sulla mutta en koskaan ollu heistä enää kiinnostunu ku näin keitä olivat tai mitä edustivat.
ikävä kyllä ongelmat alkavat vasta kun sanoo ei ja eitä pitää hokea nii helvetisti koska uhkailua ja pelottelua riittää. - loppukommentti
nähny kirjoitti:
kun henkilö allekirjoittaa tai sanoo kyllä nii on jäsen ja heidän omaisuutta tavalla jota ei tiedosta.
2 Älä varasta
monella tavalla kiero koska veljesliitossa kaikki kuuluu kaikille ja mitä tahansa voidaan sanoa varkaudeksi järjestäytyneen rikollisuuden sisällä ja olla syytetty tietämättäänki.
joutu kirjottamaa uudestaan koska kävi kämmi näppäimistön kanssa. oma ajatus ku vasta kyllä oli "no ku kerra näi kauas on tultu" joka tarkoittaa nii katotaan joka melko sama ku sulla mutta en koskaan ollu heistä enää kiinnostunu ku näin keitä olivat tai mitä edustivat.
ikävä kyllä ongelmat alkavat vasta kun sanoo ei ja eitä pitää hokea nii helvetisti koska uhkailua ja pelottelua riittää.- kirjoittamastasi on luettavissa että et ole varma keitä ovat.
- oot vastannu kyllä mutta halunnu katsoa mitä tapahtuu.
itestäs on kii mitä teet mutta huomasi vaa yhteläisyyksiä mitä tapahtu aiemmi ja eivät he olleet aluksi ku opastavia ja ystävällisiä mutta lopulta eivät olleet koska näki heidän paikat mutta ei halunnu olla heidän kanssa tekemisessä nii oliki riski joka pitäisi joko tuhota tai antaa mennä josta käyvivät keskustelua jonku johtajan kanssa ja paikalla oli myös paikallinen poliisi joka sanoi että passi on huono ja ei voi enää käyttää (passia oon nyt käyttäny vuosia ongelmitta ja joku joka istu vieressä lentokenttäterminaalissa sano että "elät kolme viikkoa" ja nyt on jo kolmatta vuotta).
lopputulos oli että kaikki tahot kertoi valetta ja he eivät suostuneet kertomaan enempää tietoa mitä heillä oli. ehdottelu on pahimpia kysymyksiä mitä on. - DarkNH
loppukommentti kirjoitti:
- kirjoittamastasi on luettavissa että et ole varma keitä ovat.
- oot vastannu kyllä mutta halunnu katsoa mitä tapahtuu.
itestäs on kii mitä teet mutta huomasi vaa yhteläisyyksiä mitä tapahtu aiemmi ja eivät he olleet aluksi ku opastavia ja ystävällisiä mutta lopulta eivät olleet koska näki heidän paikat mutta ei halunnu olla heidän kanssa tekemisessä nii oliki riski joka pitäisi joko tuhota tai antaa mennä josta käyvivät keskustelua jonku johtajan kanssa ja paikalla oli myös paikallinen poliisi joka sanoi että passi on huono ja ei voi enää käyttää (passia oon nyt käyttäny vuosia ongelmitta ja joku joka istu vieressä lentokenttäterminaalissa sano että "elät kolme viikkoa" ja nyt on jo kolmatta vuotta).
lopputulos oli että kaikki tahot kertoi valetta ja he eivät suostuneet kertomaan enempää tietoa mitä heillä oli. ehdottelu on pahimpia kysymyksiä mitä on.Loppukommentin loppukommentti on että älä yritä kusettaa kusettajaa.
- nähty on
kuka tahansa on taipuva kollektiivisuudelle kun on heikoilla. heikkoa ei pidä ainakaan tehdä vieläki heikommaksi.
ihminen joka toimii orjallisena mille tahansa taholle on kollektiivisuuden uhri. katso peiliä.. kollektiivisuus ei ole kaukana.
totta että säännöt ovat orjuutta ja tie kollektiivisuuteen ja kollektiivisuuden voimavara koska kaikki on tuolloi ennakoitavissa. kollektiivisuus on läsnäoleva vaara jota voi välttää olematta kiinnostunut.
aihetta joutuu sivuamaan ymmärtääkseen koko historiaa. sivutessa aihetta on vaarassa joutua vampyyrien käsittelyyn koska on laillista käsitellä ihmisiä mikäli ihminen ei tiedä tai ymmärrä tarpeeksi tai on antanu luvan toimenpiteelle.
samat lait ja asetukset mitä ihminen joka päivä kohtaa on johdattelua hierarkialle. maailmankaikkeudessa ei alunperi ollu sääntöjä eikä lakeja eikä ole syytä sääntöjä ja lakeja aikaansaadakkaan koska ainoastaan logiikkaa ymmärtävät ovat kimpussa heti (seuraajat ja uskovat ja ohjelmoituvat ja tavoittelijat ja riittämättömyyttä tuntevat tai sääliä kaipaavat).
paljonko pelkät säännöt ja arki syö ihmisten energiaa.. joka on vasta esikäsittelyä jälkitilalle jossa henkilöllä ei ole enää voimaa elää. kollektiivisuus läähättää tilaisuutta iskeä.
pahinta että heillä on tavoittelun kautta melko pohjaton nälkä. käytännössä henkilö joka on hyökkäyksen kohteena ei helpolla tiedä mikä on totta ja mikä ei koska kontrolli pahimmillaan tarkoittaa räsynukkea jota riepotetaan johon liittyy kuulo ja aistiharhat koska elektromagnetismi on laajalti tunnettu manipulointiala ja kaikki kehon toiminta on elektromagneettista toimintaa ja tietoisuus läsnäolona tarkoittaa jatkuvaa palamista ja kitkaa maanpinnalla.- eggqg
Demonit ovat vain kiihkouskovaisten pään sisällä.
- ....
eggqg kirjoitti:
Demonit ovat vain kiihkouskovaisten pään sisällä.
etsivän tiellä.
- ....
.... kirjoitti:
etsivän tiellä.
demonit eivät ole kiinnostunu koska susta ei ole merkittävää haittaa tietämättömänä ja arkeen uskovana ja valmiita tallattuja raiteita tallaavana..
mutta mikäli löydät lankaa mihi tarttua nii toisessa päässä odottaa pari hämmähäkkiä keriessäsi lankarullaa.
demoni ei ole kummempi ku nurkkaan ajettu leijona joka hyökkää ku ei näe muuta mahdollisuutta. jos uhreja on monia nii leijona tottuu veren makuun ja kestää kaua enne ko leijona on taas kasvissyöjä.
sama jos ujuttaa leijonaa jonku kimppuu nii kestää kaua enne ko leijona tottuu muuhu ko hyökkäämää. käyttää leijonaa puollustukseen ei ole sama ku puollustaa henkilökohtaisesti elämää. - ....
.... kirjoitti:
demonit eivät ole kiinnostunu koska susta ei ole merkittävää haittaa tietämättömänä ja arkeen uskovana ja valmiita tallattuja raiteita tallaavana..
mutta mikäli löydät lankaa mihi tarttua nii toisessa päässä odottaa pari hämmähäkkiä keriessäsi lankarullaa.
demoni ei ole kummempi ku nurkkaan ajettu leijona joka hyökkää ku ei näe muuta mahdollisuutta. jos uhreja on monia nii leijona tottuu veren makuun ja kestää kaua enne ko leijona on taas kasvissyöjä.
sama jos ujuttaa leijonaa jonku kimppuu nii kestää kaua enne ko leijona tottuu muuhu ko hyökkäämää. käyttää leijonaa puollustukseen ei ole sama ku puollustaa henkilökohtaisesti elämää.heillä saattaa olla jotaki hyvitettävää mitä eivät kerro. sanotaan vaikka mikäli henkilöllä on sielunkumppani ja sielunkumppani on vahingoittunut heidän toiminnastaan nii he saattaa kaupata lohtua. tuo lohtu ei ole minkään arvoista eikä pidä langeta vastaanottamaan mitä ei tiedä ja minkä todellista hintaa ei tiedä.
oon nähny läheltä mitä heidän toiminta on. ei eivät oikeasti auta ja tekevät ainoastaan vikaa mitä pyrkivät paikkaamaan (purevat ensi ja myyvät myrkkyään sitten).
elleivät tiedä mitä ovat tekemässä ovat entistä vaarallisempia (jonku käsiä tai käskyläisii). yleensä ovat portaikon alimmaisia jotka vaa tekee.
valkoisessa talossa on sama periaate. ku kysyy nii heidän pitää kysyä muualta jne ja lopputulos on että vastausta ei saa paikanpäältä vaa verhon takaa vastataan.
varoittaa ei voi tarpeeksi koska kaikki nuo maanpäälliset ja hierarkinen henkimaailma on sidoksissa tuoho samaa järjestelmää joka pyrkii kirjoittamaa historiaa uusiksi ties monettako kertaa ja paikkaamaa aiheutettuja vahinkoja josta seuraa lisää vahinkoa.
- kökkänderi000
öhöm kukahan uskoo teidän paksua hölynpölyänne onko lääkkeet unohtunu aamulla ottaa? vai onko muuten mielenterveydenkää ongelmia? xD sellasta scifitantasia höpinää noi teidän jutut että naurattaa oikee mukavasti minua kun luen näitä teidän hauskoja satujanne on tainnut mielenterveys heittää hyvästit aikoja sitten teillä xD joo scifi on ihan hauskaa viihdettä kirjoissa ja elokuvissa ja peleissä ja niin edelleen mutta kun ihminen alkaa oikeesti uskomaan sellasiin asioihin että ne on täyttä totta nii olisi hyvä aika käydä ehkä lääkärissä tarkistuttaa oma pääkoppansa kunto humanoidit on hauskaa scifikauhua kyllä mutta jos sellasiin oikeesti alkaa uskomaan niin ei kyllä erota enää todellisuutta mielikuvituksesta/scifi viihteestä noin siinä käy kun istuu liikaa kotonaan neljän seinän sisällä tietokoneen äärellä eikä tee mitään muuta kuin lukee ufo juttuja ja vielä uskoo niihin sekopäisten hörhöjen juttuihin nii ihmekkös se että alkaa näkee todentuntusii painajaisii että ufot sut sieppaa ja tunkee lelujaan sun perseeseen siellä aluksessaan ja plaa plaa ihmekkös jo mielenterveys järkkyy teillä olisi ehkä hyvä joskus käydä ulkona ja tehdä muutakin kuin istua vaan koneella 24/7 ja miettiä tollasia hörhöjen scifi satuja mitä tietysti luette netistä kaikenmaailman roskasivuilta ;) foljohattu päähän apua ettei alienit kontroloi mua heh heh lol xD järkikäteen ihmiset rakkaat
- ÄlliTälli
Ei hyvää päivää.... Mitä sieniä te oikein vedätte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769