Tehot jotenkin lähti autosta.. Check emissions ja as/esp system fault merkkivalo rupesi vilkkumaan..
Kävin vikakoodissa ja ilmoitti sytytyskatkoksia 4-sylinterissä. Huollossa sanottiin, että puola rikki. Vaihtoivat sen seuraavana päivänä , mutta vika ei korjaantunutkaan. Vanha tilalle ja sanoivat, että heillä ei ole nyt aikaa enemmälle tutkimiselle, mikä rupesi ihmetyttämään ku ei tarjonneet edes uutta aikaa.... Ehdottivat, että koitapas vaihtaa tulpat... Tein työtä käskettyä, mutta vika ei ole korjaantunut. Olisiko jotain hyödyllisiä vinkkejä, mitä yrittää seuraavaksi? Jos jokin anturi rikki niin eikö sen pitäisi näkyä koodissa?
Auto muuten on megane grand scenic 04.
apua
4
728
Vastaukset
- Spark pluggs
ne tulpan johdot muuten tietysti tulee mieleen anturavika tarkista johdot!
- jusepe
Kysyppä tuolta www.renaultkeskustelu.net/foorumi. Sieltä saat varmaan asiallisia vastauksia. Puola-vialta tuo
vaikuttaisi, mutta voi olla muutakin. - mustaleima
Laiskat ja mistään tietämättömät asentajat kytkevät mittarinsa ja vika on se, minkä vikakoodi ilmoittaa. Jos kuski kertoo muuta, pitävät pöhkönä. Ns. "oikea asentaja" funtsaisi ihan itse vian laatua, eikä yrittäisi väittää vikaa olemattomaksi. Jos asia on niin, että vika esiintyy ainoastaan autolla ajettaessa, ei tyhjäkäynnissä korjaamon sisätiloissa, eikä asentaja viitsi ajatella, on se koodinlukija kytkettävä ja lähdettävä baanalle ja katsoa, mikä koodi siihen ilmestyy.
...kertoo nimimerkki merkkiä vaihtanut entinen rellumies.- Pahasti pettynyt
niin olematon väli,maalit on jo lähteneet! Ovien ja konepellin tiivisteet ovat surkeat;pöly ja kura tulee ovista melkein sisälle asti,oikein kiva kun sitä pesee!Lämmityslaite on aivan onneton;lasit huurussa saa ajella. Vaihdossa ei makseta näistä mitään;ymmärrän hyvin!Olen omistanut n.40 autoa,ja tämä on surkOstin pari vuotta sitten 40th ajetun megane breakin -04 ja olen katunut ostostani siitä asti!Ei ole rakennettu ranskanhirviötä pohjolan olosuhteisiin,eikä siitä ole muutenkaan muuta hyvää sanottavaa kuin kohtalainen ajaa kuivalla tiellä ja pieni polttoaineenkulutus.Kestävyys onkin sitten eri juttu;ilmastointi hajosi (kenno)jo 60 tuhannessa;polttaa ajovalopolttimot jatkuvasti,laittoipa mitkä hyvänsä!-ja kuinka hauskat ne onkaan vaihtaa! Ajotietokone herjaa jatkuvasti jotain olemattomia! Raidetangon päät eivät kestä,kun ovat reilusti alimitoitetut.Talvella takapuskurin saa aina skrapata ennen kuin avaa takaluukun kun siinä onein!Ensimmäinen ja viimeinen rellu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596