Etsitään sijoittajaa?? 100% vakuudet sijoitetulle pääomalle

teukkasalama11

Etsin siis ystävälleni sijoittajaa jossa erittäin hyvä tuotto.
Sijoitetulle summalle tulee 100% vakuudet (kiinteistöjä, maata, metsää suomessa).

Mikäli kiinnostuit tai tunnet sellaisen tahon/henkilön, mailaa minulle pian.

t. [email protected]

3

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+14

Pankki lainaa mielellään 100% vakuuksia vastaan.

• petri.rautiainen

Joo, kyllä pankki lainaa korkoja ja palvelumaksuja vastaan, jotka eivät ole ihan halpoja. Maksoin edelliselle pankilleni kaksi eri lainaa, toinen opintolaina ja toinen asuntolaina. Opintolaina oli vielä markka-aikana ja sen suuruus oli lähes 45000 mk. Asuntolaino olikin sitten jo euroissa noin 42000. Kun sain asuntolainan maksetuksi,
        pankkivirkailija ilmoitti minulle, etten ole enää etuasiakas, koska ei ole pankissa lainaa eikä 50000 euroa säästöjä. Se tiesi pankkivirkailijan mukaan sitä, että kaikkiin palveluihin tulee uudet palvelumaksut ja pankkikortistakin menee kuukausimaksu. Kun tämän kuulin, sanoin "moro" pankille ja siirryin toiseen pankkiin,
        jossa ei ole samoja kuluja. Kyllä viime hetkellä yritettiin vielä käännyttää, mutta olin päätökseni jo tehnyt.

Siellä itselle on tehty säästöohjelma, jolla pitemmällä aikavälillä olen tähdännyt osakkeisiin. Kertaakaan ei sanottu, etten ole kanta- tai etuasiakas. Palveluita keskittämällä on täydet mahdolliset edut.

En tarvitse lainaa. Kun pankkiasiat on hoidettu hyvin, jää rahaa itsellekin ja pakki vielä jopa palkitsee sinut siitä eduilla.

• mahdoton

Täysiä takuita ei tänäpäivänä voi antaa mistään. Voi sattua yllätyksiä kumpaan suutaan tahansa ja yllätyksen aste vaihtelee. 100% tuotto on täyttä lottoa lyhyellä aikavälillä ja kuuluu lottopalstalle. Se on osakkeissa utopiaa. Ei sellaista ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1727
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1662
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1228
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1031
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      994
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe