Etsin siis ystävälleni sijoittajaa jossa erittäin hyvä tuotto.
Sijoitetulle summalle tulee 100% vakuudet (kiinteistöjä, maata, metsää suomessa).
Mikäli kiinnostuit tai tunnet sellaisen tahon/henkilön, mailaa minulle pian.
t. [email protected]
Etsitään sijoittajaa?? 100% vakuudet sijoitetulle pääomalle
3
742
Vastaukset
- 18+14
Pankki lainaa mielellään 100% vakuuksia vastaan.
- petri.rautiainen
Joo, kyllä pankki lainaa korkoja ja palvelumaksuja vastaan, jotka eivät ole ihan halpoja. Maksoin edelliselle pankilleni kaksi eri lainaa, toinen opintolaina ja toinen asuntolaina. Opintolaina oli vielä markka-aikana ja sen suuruus oli lähes 45000 mk. Asuntolaino olikin sitten jo euroissa noin 42000. Kun sain asuntolainan maksetuksi,
pankkivirkailija ilmoitti minulle, etten ole enää etuasiakas, koska ei ole pankissa lainaa eikä 50000 euroa säästöjä. Se tiesi pankkivirkailijan mukaan sitä, että kaikkiin palveluihin tulee uudet palvelumaksut ja pankkikortistakin menee kuukausimaksu. Kun tämän kuulin, sanoin "moro" pankille ja siirryin toiseen pankkiin,
jossa ei ole samoja kuluja. Kyllä viime hetkellä yritettiin vielä käännyttää, mutta olin päätökseni jo tehnyt.
Siellä itselle on tehty säästöohjelma, jolla pitemmällä aikavälillä olen tähdännyt osakkeisiin. Kertaakaan ei sanottu, etten ole kanta- tai etuasiakas. Palveluita keskittämällä on täydet mahdolliset edut.
En tarvitse lainaa. Kun pankkiasiat on hoidettu hyvin, jää rahaa itsellekin ja pakki vielä jopa palkitsee sinut siitä eduilla.
- mahdoton
Täysiä takuita ei tänäpäivänä voi antaa mistään. Voi sattua yllätyksiä kumpaan suutaan tahansa ja yllätyksen aste vaihtelee. 100% tuotto on täyttä lottoa lyhyellä aikavälillä ja kuuluu lottopalstalle. Se on osakkeissa utopiaa. Ei sellaista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1264595BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003815- 2093105
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome992960Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652781- 1161550
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok41538- 601286
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2431128MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201029