Etsin siis ystävälleni sijoittajaa jossa erittäin hyvä tuotto.
Sijoitetulle summalle tulee 100% vakuudet (kiinteistöjä, maata, metsää suomessa).
Mikäli kiinnostuit tai tunnet sellaisen tahon/henkilön, mailaa minulle pian.
t. [email protected]
Etsitään sijoittajaa?? 100% vakuudet sijoitetulle pääomalle
3
739
Vastaukset
- 18+14
Pankki lainaa mielellään 100% vakuuksia vastaan.
- petri.rautiainen
Joo, kyllä pankki lainaa korkoja ja palvelumaksuja vastaan, jotka eivät ole ihan halpoja. Maksoin edelliselle pankilleni kaksi eri lainaa, toinen opintolaina ja toinen asuntolaina. Opintolaina oli vielä markka-aikana ja sen suuruus oli lähes 45000 mk. Asuntolaino olikin sitten jo euroissa noin 42000. Kun sain asuntolainan maksetuksi,
pankkivirkailija ilmoitti minulle, etten ole enää etuasiakas, koska ei ole pankissa lainaa eikä 50000 euroa säästöjä. Se tiesi pankkivirkailijan mukaan sitä, että kaikkiin palveluihin tulee uudet palvelumaksut ja pankkikortistakin menee kuukausimaksu. Kun tämän kuulin, sanoin "moro" pankille ja siirryin toiseen pankkiin,
jossa ei ole samoja kuluja. Kyllä viime hetkellä yritettiin vielä käännyttää, mutta olin päätökseni jo tehnyt.
Siellä itselle on tehty säästöohjelma, jolla pitemmällä aikavälillä olen tähdännyt osakkeisiin. Kertaakaan ei sanottu, etten ole kanta- tai etuasiakas. Palveluita keskittämällä on täydet mahdolliset edut.
En tarvitse lainaa. Kun pankkiasiat on hoidettu hyvin, jää rahaa itsellekin ja pakki vielä jopa palkitsee sinut siitä eduilla.
- mahdoton
Täysiä takuita ei tänäpäivänä voi antaa mistään. Voi sattua yllätyksiä kumpaan suutaan tahansa ja yllätyksen aste vaihtelee. 100% tuotto on täyttä lottoa lyhyellä aikavälillä ja kuuluu lottopalstalle. Se on osakkeissa utopiaa. Ei sellaista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713839- 993466
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006