miten rygge-oslo julkisilla??

oslo/rygge

Miten pääsen ryggen kentältä edullisimmin ja olen kuullut että ensin tulisi mennä bussilla juna-asemalle ja sieltä junalla.tarvitseeko junalippu ostaa etukäteen ja onko jollakin tarkemipia ohjeita tähän,esim bussi nro jne?kiitos kovasti vastauksesta,tarkoitus olisi ryanairilla lentää su 21.11 oslo ryggen asemalle.

4

2138

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hyvä
    • Kulkenut

kentältä keskustaan. Lähtee tuloterminaalin edestä. Maksaa muistaakseni 130 kruunua. Menee Oslon keskustan bussiterminaaliin.
      Junalla tulin Ryggen asemalle, hinta hiukan kalliimpi kuin bussilla ja Ryggen asemalta shuttlebussi lentokentälle.
      Aikataulut löytyy bussiterminaalista ja rautatieasemalta. Kentälle tulevassa junassa määränpää oli Halden ja lähti tasatunnein. Paras kysyä lipunoston yhteydessä junan pysähtymis- ja lähtöpaikka.
      Junalla kesti hiukan yli tunnin ja bussilla tasan tunnin. Itse valitseisin bussin, jos vielä menen Osloon. Kannattaa mennä, on mukava mutta hintava paikka. Paljon nähtävää ja koettavaa.

• osloon

Mitä kannattaa nähdä? Missä käydä näin joulukuussa?

• marraskuussa
        osloon kirjoitti:

Mitä kannattaa nähdä? Missä käydä näin joulukuussa?

Holmenkollenilla, Munckin museossa, Vigelandin puistossa, Bygdöyn Kon-Tiki- museossa, Karl-Johan gate- pääkauppakatu ( Stortinget ja Kuninkaanlinna kadun päässä ), Kaupungintalon edustalla joulutori ja linnoitus, jonka nimeä en nyt muista mutta siellä kävin Kotirintamamuseossa.
        Osta vrk- lippu 70 kr. Se käy kaikkiin julkisiin.
        En harrasta biletystä, joten toiset voivat vastata niihin.
        Vähän oli aluksi sekava suunnistaa vaikka olen käynyt isommissakin kylissä. Olin pidennetyllä viikonloppumatkalla. Miellyttävä tosi rauhallinnen pääkaupunki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      121
      1719
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      857
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      802
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      780
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      731
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      42
      640
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      40
      637
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      255
      630
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      609
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      577
    Aihe