Miten pääsen ryggen kentältä edullisimmin ja olen kuullut että ensin tulisi mennä bussilla juna-asemalle ja sieltä junalla.tarvitseeko junalippu ostaa etukäteen ja onko jollakin tarkemipia ohjeita tähän,esim bussi nro jne?kiitos kovasti vastauksesta,tarkoitus olisi ryanairilla lentää su 21.11 oslo ryggen asemalle.
miten rygge-oslo julkisilla??
4
2058
Vastaukset
- Kulkenut
kentältä keskustaan. Lähtee tuloterminaalin edestä. Maksaa muistaakseni 130 kruunua. Menee Oslon keskustan bussiterminaaliin.
Junalla tulin Ryggen asemalle, hinta hiukan kalliimpi kuin bussilla ja Ryggen asemalta shuttlebussi lentokentälle.
Aikataulut löytyy bussiterminaalista ja rautatieasemalta. Kentälle tulevassa junassa määränpää oli Halden ja lähti tasatunnein. Paras kysyä lipunoston yhteydessä junan pysähtymis- ja lähtöpaikka.
Junalla kesti hiukan yli tunnin ja bussilla tasan tunnin. Itse valitseisin bussin, jos vielä menen Osloon. Kannattaa mennä, on mukava mutta hintava paikka. Paljon nähtävää ja koettavaa.- osloon
Mitä kannattaa nähdä? Missä käydä näin joulukuussa?
- marraskuussa
osloon kirjoitti:
Mitä kannattaa nähdä? Missä käydä näin joulukuussa?
Holmenkollenilla, Munckin museossa, Vigelandin puistossa, Bygdöyn Kon-Tiki- museossa, Karl-Johan gate- pääkauppakatu ( Stortinget ja Kuninkaanlinna kadun päässä ), Kaupungintalon edustalla joulutori ja linnoitus, jonka nimeä en nyt muista mutta siellä kävin Kotirintamamuseossa.
Osta vrk- lippu 70 kr. Se käy kaikkiin julkisiin.
En harrasta biletystä, joten toiset voivat vastata niihin.
Vähän oli aluksi sekava suunnistaa vaikka olen käynyt isommissakin kylissä. Olin pidennetyllä viikonloppumatkalla. Miellyttävä tosi rauhallinnen pääkaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850