Uutta konetta kasatessa olen ajatellut näyttikseksi joku GTX470 sarjalainen. Samalla olen päättänyt panostaa koneen lämpöasioihin(kotelossa riittävästi ropelleja ,prossulle kunnon tuuletin jne) siispä olis kiva että näytönohjainkin kävis hieman viileämpänä. Noita coolereita löytys mm. Accelerolta ja zalmanilta mut sitten huomasin että löytyis sellasia kortteja jossa jo valmiiksi paranneltu tuota tuuletusta.
Kumpi seuraavista olis parempi sijoitus?
ZOTAC GeForce GTX 470 AMP! Edition
EVGA GeForce GTX 470 SuperClocked
Löytyykö muita potentiaalisia kortteja jossa panostettu cooleriin?
Evga vs Zotac
0
515
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275