Onko kukaan viettänyt joulun aikaa new yorkissa. Olemme suunnitelleet jouluksi matkaa sinne, mutta olemme miettineet, että kannattaako silloin sinne matkustaa vai vasta kesällä?
New York ja joulu.
2
607
Vastaukset
- .........
Joulun aika on loistava aika olla siellä, jos ei ruuhkat haittaa. Amerikan malliin jouluhässäkät on mieletöntä nähtävää =) Tosin kaupat ovat ruuhkaisia mutta ihmiset hyvällä tuulella. Sää on kohtalaisen viileä, mutta lunta tuskin vielä jouluna on, ehkä tammikuussa.
Keskellä kesää pahimpina helleaikoina en suosittele matkaamaan, ellette sitten pidä kunnon helteistä. Kaupungissa ilma on paahtavan kuuma ja tunkkainen, sisätilat kaupoissa ja ravintoloissa tosin liiankin ilmastoituja. Parhaimmat ajat ovat ehkä alkukesä ja sitten syksy, ainakin mitä lämpötiloihin tulee.- Omppulover
Maalis-Toukokuu ja Elo-Syyskuu taitavat olla parhaita, ainakin hintatason puolesta.
Hotellit ja lennot silloin halvimmillaan (mun mielestä) Tosin Joulu varmasti on näkemisen arvoinen...
Itse en ole Joulun aikaa siellä koskaan ollut, mutta mieli tosin tekisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866