1. milloin olit kielimatkalla?
2. olitko yksin vai kaverin kanssa?
3. isäntäperhe vai resort? hyviä ja huonoja puolia?
4. lähditkö matkalle bilettämään vai opiskelemaan? :D
5. oliko ruoka hyvää?
6. millaiset hinnat maltalla oli suomeen verrattuna? esim. ruoat, juomat, vaatteet..
7. juoksiko miehet perässä? löysitkö kenties lomaromanssin? ;)
8. mikä oli matkassa parasta?
9. plussat ja miinukset
hehehee ens kesänä oon ehkä lähdössä ja mulla on hirvee matkakuume:D kertokaa kaikki turhimmatkii pikkuasiat teidän kielimatkasta 8)
MALTA ST. JULIANS EF! (kysymyksiä)
3
919
Vastaukset
- Traveller*
1. Olin Maltalla st. Julianssissa EF kautta kesällä 2006
2. Olin yksin, mutta sain matkalla monia kavereita :)
3. Itse olin isäntäperheessä. Isäntäperheeni oli todella mukava ja huolehtivainen. Ehdottomasti suosittelen isäntäperhettä!
4. Lähdin opiskelemaan ja yllätyin kuinka bilemaa Malta oikein olikaan! en oikein siitä puolesta tykännyt..
5. Ruoka oli hyvää, ainakin minun isäntäperheeni tekemä..
6. Osa oli halvempaa, osa kalliimpaa. Kannattaa muistaa kääntää ostokset euroihin ennen ostamista! Samoin käteisautomaateista kannattaa nostaa viikon rahat kerrallaan, tuli kalliiksi käydä nostamassa muutama kymppi kerrallaan!
7. Eipä tuota seurustelevana ajatellutkaan edes eikä yrittänyt hankkia moista.
8. Matkassa parasta oli lämpö, uudet ystävät, retket ja uskomatonta kyllä: KOULU. Oli niin erilaista ja tunnit olivat hauskoja... Isäntäperhe oli haikeaa jättää myöskin..
9. Jäi vähän huono maku suuhun EF töppäilyissä reissujen osalta mutta muuten meni kaikki hyvin..
Muita juoda PALJON vettä jos menet sinne... silloin kun itse olin niin oli yli 40 - miauskiskis
up
- miauskiskis
Siis eikö Maltalla oo euro?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029