JA TULEVAISUUDEN HAASTEET...............................................................................................................
Heh heh, nyt jo sain kuningasajatuksen kun kirjoittelin tässä pikapikaa (työkiire!) jotain tuonne metsästyskoirapalstalle.
Tuli nimittäin mieleeni mahdollisimman hyvä nimitys hirvestäjälle. Olkaapa hyvät kaikki lukijani. Nyt tulee jotain suurta, mitä minulta ehkä jo on ehditty kaivatakin. Minulla on aina tapana perustella oivallukseni, ja sen tähden tarjoankin Teille universumin suurinta huumorilla höystettyä faktaa ja ihmisen sielunmaiseman ymmärrystä. Olkaapa hyvä, tässä kyseinen nimitys:
LÄSKINEN PULLASORSA
Perustelu:
Hyvä, jotta läskeineen ja mönkijämaastureineen lahtauspaikalle nykypäivän hirvestäjä jaksaa edes vaivautua. Noh, tämän selittää viina ja ahneus. Känninen ja laskelmoiva lihansyöjäihmisporsas on pahinta mahdollista myrkkyä koko maapallon hyvinvointia ajatellen.
UUSI SUUNTA
8
516
Vastaukset
- pois suljetulta?
kun taas kirjoitat. Vaiko onko tietsikat tulleet myös mielisairaaloihin?
- ,.,
oikein toimi koitas ny keksiä jotain kunnollista hoh hoijaa
- veikö lääkäri?
- jotain ajatusta
enemmän noissa "sekavissa" viesteissä... Kun oli vain muutama ymmärrettävä sana joukossa, mutta näissä "normaaleissa sekoiluissa" on monta ymmärrettävää sanaa peräkkäin joilla ei ole mitään järjellistä yhteyttä toisiinsa...
- täytyy varoa
jotain ajatusta kirjoitti:
enemmän noissa "sekavissa" viesteissä... Kun oli vain muutama ymmärrettävä sana joukossa, mutta näissä "normaaleissa sekoiluissa" on monta ymmärrettävää sanaa peräkkäin joilla ei ole mitään järjellistä yhteyttä toisiinsa...
ettei silmiin kasva peräpukamia.
- Vuoden paras,
täytyy varoa kirjoitti:
ettei silmiin kasva peräpukamia.
Nyt kyllää hhehehhe, osuit hhehheh tuota susilyytikkoa silmien välliin,-hehehehehe.
nauran varmaan monta viikkoa tätä juttua.Ghähäåhähähä
- päivää
tämäkö oli sitä suurta jota ollaan odotettu?
kieltämättä ylitit itsesi.- sako rules
No nää nyt on taas näitä kortteen purija hippien, mari tötsyis kirijooteltuja juttuja,jospa menisit susianaalilyytikkö hieman lepäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720