JA TULEVAISUUDEN HAASTEET...............................................................................................................
Heh heh, nyt jo sain kuningasajatuksen kun kirjoittelin tässä pikapikaa (työkiire!) jotain tuonne metsästyskoirapalstalle.
Tuli nimittäin mieleeni mahdollisimman hyvä nimitys hirvestäjälle. Olkaapa hyvät kaikki lukijani. Nyt tulee jotain suurta, mitä minulta ehkä jo on ehditty kaivatakin. Minulla on aina tapana perustella oivallukseni, ja sen tähden tarjoankin Teille universumin suurinta huumorilla höystettyä faktaa ja ihmisen sielunmaiseman ymmärrystä. Olkaapa hyvä, tässä kyseinen nimitys:
LÄSKINEN PULLASORSA
Perustelu:
Hyvä, jotta läskeineen ja mönkijämaastureineen lahtauspaikalle nykypäivän hirvestäjä jaksaa edes vaivautua. Noh, tämän selittää viina ja ahneus. Känninen ja laskelmoiva lihansyöjäihmisporsas on pahinta mahdollista myrkkyä koko maapallon hyvinvointia ajatellen.
UUSI SUUNTA
8
536
Vastaukset
- pois suljetulta?
kun taas kirjoitat. Vaiko onko tietsikat tulleet myös mielisairaaloihin?
- ,.,
oikein toimi koitas ny keksiä jotain kunnollista hoh hoijaa
- veikö lääkäri?
- jotain ajatusta
enemmän noissa "sekavissa" viesteissä... Kun oli vain muutama ymmärrettävä sana joukossa, mutta näissä "normaaleissa sekoiluissa" on monta ymmärrettävää sanaa peräkkäin joilla ei ole mitään järjellistä yhteyttä toisiinsa...
- täytyy varoa
jotain ajatusta kirjoitti:
enemmän noissa "sekavissa" viesteissä... Kun oli vain muutama ymmärrettävä sana joukossa, mutta näissä "normaaleissa sekoiluissa" on monta ymmärrettävää sanaa peräkkäin joilla ei ole mitään järjellistä yhteyttä toisiinsa...
ettei silmiin kasva peräpukamia.
- Vuoden paras,
täytyy varoa kirjoitti:
ettei silmiin kasva peräpukamia.
Nyt kyllää hhehehhe, osuit hhehheh tuota susilyytikkoa silmien välliin,-hehehehehe.
nauran varmaan monta viikkoa tätä juttua.Ghähäåhähähä
- päivää
tämäkö oli sitä suurta jota ollaan odotettu?
kieltämättä ylitit itsesi.- sako rules
No nää nyt on taas näitä kortteen purija hippien, mari tötsyis kirijooteltuja juttuja,jospa menisit susianaalilyytikkö hieman lepäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592