kuinka monessa tapauksessa b-vectrassa tulee syöttöpumppu vikoja ja mikä on niiden kustannukset tai vastaavasti voiko itse korjata ja onko iso homma?
b-vectra syöttöpumpun hinta
4
840
Vastaukset
- opel on pop
tarkoita diisselien vp44 pumppuja,ne hajoaa sataprosenttisesti.mut kyl niitä korjaajia on suomes/euroopas,ei se merkkiputkan 2000e vaan 200e
- Vectaristi
Dieselin uusia ruikutuspumppuja saa 1000 euron hintaan Tarviketorilta Oulusta.
Mutta vanha pitää antaa kaupassa.
Jos vanha löytyy niin hinta n. 750 euroa.- pody
Oulun seudulla on kaveri joka korjaa niitä VP44.sen aivoja, muistaakseni 200 € ja antaa työlleen vuoden takuun. Tarkempia tietoja löytyy OCF sivustolta FOORUMI - KESKUSTELUA DIESELEISTÄ - VP 44
älä aja tyhjällä tankilla, niin annat pumpulle lisä aikaa. tankissa olva polttoaine on ainut joka jäähdyttää pumppua. on niillä ajettu yli 500tkm ilman vikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839