kuinka monessa tapauksessa b-vectrassa tulee syöttöpumppu vikoja ja mikä on niiden kustannukset tai vastaavasti voiko itse korjata ja onko iso homma?
b-vectra syöttöpumpun hinta
4
852
Vastaukset
- opel on pop
tarkoita diisselien vp44 pumppuja,ne hajoaa sataprosenttisesti.mut kyl niitä korjaajia on suomes/euroopas,ei se merkkiputkan 2000e vaan 200e
- Vectaristi
Dieselin uusia ruikutuspumppuja saa 1000 euron hintaan Tarviketorilta Oulusta.
Mutta vanha pitää antaa kaupassa.
Jos vanha löytyy niin hinta n. 750 euroa.- pody
Oulun seudulla on kaveri joka korjaa niitä VP44.sen aivoja, muistaakseni 200 € ja antaa työlleen vuoden takuun. Tarkempia tietoja löytyy OCF sivustolta FOORUMI - KESKUSTELUA DIESELEISTÄ - VP 44
älä aja tyhjällä tankilla, niin annat pumpulle lisä aikaa. tankissa olva polttoaine on ainut joka jäähdyttää pumppua. on niillä ajettu yli 500tkm ilman vikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741