Kissantappovideo

NEO

Miten se kissa tapetaan, rääkätäänkö sitä jotenkin ennet kuin siltä lyödään pää poikki.

JOs pään lyö vaan kirveellä poikki ei kyseessä ole mikään eläinrääkkäys, vaan siisti eläimen lopetus.

Ei eläin kärsi jos siltä lähtee sekunnin sadasosassa pää irti.

6

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mace

      Tuohan on totta. Ja jos vielä kyseessä nurkkiin kuseskeleva kulkukissa joka listitään, on kyseessä palvelus muille. Poislukien tietysti sen jos kyseessä todellakin rääkkäys eikä lopettaminen asiallisesti.

    • mutta

      ... kuulemma rääkätty ihan selkeästi. Ei kai ne muutoin rääkkäämisestä puhuisikaan.

    • kupla

      Käsittääkseni kissaa lyötiin kirveellä yhteensä kuusi kertaa, viidennen jälkeen eläin oli vielä elossa ja kuoli vasta kuudenteen.. Että jos ei tuo ole rääkkäystä niin ei mikään.

    • elli

      Videossa Mäki silpoo kissaa kirveellä ja lopuksi masturboi sen päälle. Kyllä on sairas kaveri... Eli ihan selvää ja todella törkeää kidutusta!

    • Jassi

      Kyseisessä videossa lyödään kissaa kolme kertaa ja joku eläinlääkäri jo totesikin että se oli eläinrääkkäystä.Kuolema kesti kohtuuttoman kauan.
      MUTTA,mikäli kissa olisi ammuttu siististi,niin olisiko se sitten taidetta?EI!
      Kyseinen taiteilija elää valtion rahoilla,Kiasma osti videon valtion rahoilla.Mistä valtio saa rahat?Veronmaksajilta,meiltä!
      Nuo "taiteilijat"/loiset ovat yhteiskunnan pohjasakkaa,joita kuitenkin jostain syystä ihannoidaan.
      Menisivät oikeisiin töihin.

    • Anonyymi

      piiip

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      4055
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3072
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      26
      3055
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2858
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2814
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2543
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      309
      2478
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      227
      2156
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      2007
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      1987
    Aihe