Kysymys:Miten minä saan consolen näkyviin? Kun minä olen yrittänyt sillen, että olen pistänyt salli kehittäjäkonsoli ja painanut ¨^ nappia niin mitään ei tapahdu. Haluun pelleillä yksinpelissä.
PS:Kertokaa pliis miten se saa näkyviin
Kiitos jo etukäteen!
L4D2
L4D2 pelaja
3
469
Vastaukset
- RANDOMOSNDOS
nopeat ohjeet sulle:
1.Mene steam peleihin
2.Valitse l4d2 ja paina properties
3.Paina set launch options
4.kirjoita sinne -console
5.avaa lefti ja näet consolen, kirjoita sinne ''bind ''sun näppäin'' toggleconsole ilman '' merkkejä
esimerkki bind p toggleconsole
sitten kun seuraavan kerran menet yksinpeliin se ei riitä, kirjoita consoleen c1m1_hotel tai jtn vastaavaa ja sieltä pääset peliin jossa pystyt leikkimään cheeteillä, onnea matkaan!- L4D2 pelaja
Thanks brother
- okjdb
ku kirjotan :Toggleconsole. ni se häviää enkä saaa sitä mitenkää auki HELP t:Yks pelaaja vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154