Kysymys:Miten minä saan consolen näkyviin? Kun minä olen yrittänyt sillen, että olen pistänyt salli kehittäjäkonsoli ja painanut ¨^ nappia niin mitään ei tapahdu. Haluun pelleillä yksinpelissä.
PS:Kertokaa pliis miten se saa näkyviin
Kiitos jo etukäteen!
L4D2
L4D2 pelaja
3
499
Vastaukset 3
- RANDOMOSNDOS
nopeat ohjeet sulle:
1.Mene steam peleihin
2.Valitse l4d2 ja paina properties
3.Paina set launch options
4.kirjoita sinne -console
5.avaa lefti ja näet consolen, kirjoita sinne ''bind ''sun näppäin'' toggleconsole ilman '' merkkejä
esimerkki bind p toggleconsole
sitten kun seuraavan kerran menet yksinpeliin se ei riitä, kirjoita consoleen c1m1_hotel tai jtn vastaavaa ja sieltä pääset peliin jossa pystyt leikkimään cheeteillä, onnea matkaan!- L4D2 pelaja
Thanks brother
- okjdb
ku kirjotan :Toggleconsole. ni se häviää enkä saaa sitä mitenkää auki HELP t:Yks pelaaja vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711166
- 71990
- 86820
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47728
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79661- 28605
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35605IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67601Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46589