Näin ensimmäisen kerran mustan kissan hahmon kotonani 10 vuotta sitten. Katosi samalla, (Minulla ei ole eikä tule kisssaa,) Olin täysin hereillä. Nyt taas muisitn asian kun näin mustan hännän hahmon vilaukselta kotonani. Olen lukenut aiemmin että muutkin ovat nähneet mustan kissan hahmoja ( ei siis oikeita kissoja). Rakennukset joissa nämä olen nähnyt ovat olleet uusia.
Haluan selityksen asialle. Tietääkö joku mitä tämä tarkoittaa?
Mustan kissan hahmo
6
836
Vastaukset
- Trevrizent
Kissan hahmon näkeminen voi tarkoittaa lähitulevaisuudessa olevan pieniä vaikeuksia,vastuksia, epäonnistumisia. En tarkoita kissan olevan mitenkään paha;) päinvastoin, kissat ovat mukavia;)
Kissa vain ilmaisee edessä olevan vaikeuksiä, vaikeudet liittyvät jollakin tavalla ihmisen tietoisuuden hämärtymiseen.
Tämän voi käsittää uniselityksenäkin. Mutta näitä pitää jokaisen itsessään tutkailla. Selitykset kun usein ovat yksilöllisiä. Jokaisella eläinhahmolla on oma symboolinsa esim. hevosen näkeminen tietää todella hyvää. - ei voi muuta tehdä
että heidän kodissaa oli musta haamukissa. Eläimen hahmoon pukeutunut demonihenki.
Auttaa rukous ja kodin siunaaminen. - taikauskoista paskaa
Useimmissa kulttuureissa kissa tuo onnea tai on muuten jumalten viestinviejä ja sen ilmestyminen tietää hyviä aikoja. Ainoastaan lännessä kissa kuvastaa epäonnea. Täälläkin väri vaihtelee. Jossain musta katti tuo onnea ja toisissa valkoinen epäonnea tai toisn päin. Japanissa on erityisen onnekas jos löytää mustasta kissasta valkean karvan.
- Hämillään
Minäkin olen kotonani nähnyt nyt 2 kertaa. Nään nimen omaan kissan takapään, kissan päätä en nää ollenkaan. Kyseessä nimenomaan hahmo, ei oikea kissa! En myöskään omista kissaa, ei ole mahdollista että kissa olisi ollut oikea koska kissan ei olis mahdollista päästä asuntooni mitenkään. Voisiko joku kertoa mitä tästä tulisi ajatellaa, itse en tiedä miten reagoida.
- saviaT
Hyvä edesmennyt läheisesi haluaa ilmoittaa sinulle eräästä tärkeästä asiasta.
Asia on hyvin tärkeä ja poikkeaa hänen kertomastaan ,kun hän vielä eli. - tapaaminen
Häntä on merkki, sormen osoitus sinulle.Henki ei saa rauhaa ennen kuin korjaat asian
jonka sinä tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701