Vai oliko se komento-ikkuna. Kuitenkin se, mihin kirjoitettiin esim 'msconfig' tai muuta semmoista.
Mistä löytyy w-7:sta suorita-ikkuna?
13
574
Vastaukset
hae ohjelmistoista ja tiedostoista.
ja komentoikkuna käynnistä/kaikki ohjelmat/apuohjelmat/komentokehoite.- **
Käynistä/Kaikki ohjelmat/Apuohjelmat/Suorita
Käynnistä> Kaikki ohjelmat> Apuohjelmat> Komentokehote
Tai
http://www.aijaa.com/v.php?i=7042911.jpg
Jolloin Suorita valinta tulee käynnistysvalikon oikeanpuoleiselle mustalle alueelle.- tapa..
paina näppäimiä lippu r
- 26
En nyt kyllä ihan ymmärrä... Miksi neuvoa tuollaisia kiertoteitä ? Komentorivi löytyy suoraan näytön vasemmasta alareunasta: Windows-kuvaketta klikkaamalla.Aukeaa kenttä "Hae ohjelmista ja tiedostoista" Se on juuri kysyjän etsimä :(
- 33
26 kirjoitti:
En nyt kyllä ihan ymmärrä... Miksi neuvoa tuollaisia kiertoteitä ? Komentorivi löytyy suoraan näytön vasemmasta alareunasta: Windows-kuvaketta klikkaamalla.Aukeaa kenttä "Hae ohjelmista ja tiedostoista" Se on juuri kysyjän etsimä :(
Win r on kyllä nopein tapa, eikä tarvitse kliksutella.
- 12
33 kirjoitti:
Win r on kyllä nopein tapa, eikä tarvitse kliksutella.
Lippua (win) painamalla säästää toista sormea ja on ehkä hieman nopeampikin.
Klikkaa oikealla windows-kuvaketta → ominaisuudet → välilehti käynnistä-valikko → mukauta.
Vieritysruudun puolivälistä löytyy kohta Suorita-komento.- 26
Se on juuri tuo Windows-kuvake,muuta ei tarvii ! -> Klikkaa -> Kirjoita siihen komennot,ei mitään harhailua valikoissa ;)
- ............
26 kirjoitti:
Se on juuri tuo Windows-kuvake,muuta ei tarvii ! -> Klikkaa -> Kirjoita siihen komennot,ei mitään harhailua valikoissa ;)
....ei XP, mutta selvisi!
- Pentti 4
26 kirjoitti:
Se on juuri tuo Windows-kuvake,muuta ei tarvii ! -> Klikkaa -> Kirjoita siihen komennot,ei mitään harhailua valikoissa ;)
Windowshan on niin helppo käyttää ja nyt ei enää osata käynnistää edes ohjelmia!
- Rr
...vaikkapa [Windowslippu] R...
-Rr- Pyyhis
Kirjoita hakuriville cmd.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504