Jumii koko koneen

expeec

Mistä johtuu, että Safari menee täysin jumiin http://www.jokakoti.fi/ sivulla? Niin ettei edes hiiri liiku ja näyttä vain vilkkuu. Kolme kertaa samalla sivulla meni jumiin, niin että ainoastaan virran katkaisu koneesta auton.

8

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Ei jumittele täällä.

• expeec

Kokeille käyttää sitä muutaman minuutin, ei täälläkään heti etusivulla mene jumiin.

• 1stMacFinn
        expeec kirjoitti:

Kokeille käyttää sitä muutaman minuutin, ei täälläkään heti etusivulla mene jumiin.

Ei kyllä löytynyt hakemiani kohteitakaan mutta ei kone tai selain mitään jumittanut.

• Rastasafari

Auton virtaakaan ei tarvinnut katkaista.

• jumi.

Sitkeä sissi olet, sillä sinuna olisin saman tien kokeillut muita selaimia tuolle sivulle.

• expeec

Toista selainta joudunkin käyttämään aina kun haen vuokra-asuntoa jokakoti.fi sivulta. Ärsyttää vaan, vaihdella edes taakse Safarista Operaan, ja jos unohtaa vaihtaa niin kone menee jumiin, kuten taas tänään aamulla.

Olen vaan tottunut käyttämään Safaria, ja muut selaimet eivät oikein istu käteen.

• Mac pro
        expeec kirjoitti:

Toista selainta joudunkin käyttämään aina kun haen vuokra-asuntoa jokakoti.fi sivulta. Ärsyttää vaan, vaihdella edes taakse Safarista Operaan, ja jos unohtaa vaihtaa niin kone menee jumiin, kuten taas tänään aamulla.

Olen vaan tottunut käyttämään Safaria, ja muut selaimet eivät oikein istu käteen.

Ei ole mielestäni hyvä selain käytä firefoxs toisena selaimena on nopea minulla on safari ja firefofoxs auki yhtä aikaa voi käyttää kumpaakin.

• Olli & Terttu

Meillä jumii safari ja myös mozilla ja sitten täytyy odotella, joskus pitkäänkin. Sammuttaminenkaan ei aina auta. Linja toimii modeemiin asti. Se on tarkistettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe