Nyt mä sen vihdoin päätin toteuttaa kun on ollut montakin kertaa aikomus aloittaa.Ja kyllä sen heti huomaa että maailma on erilainen ilman tupakkaa:Ilma tuoksuu puhtaalle ja raikkaalle.Kaikki värit erottuvat paremmin sekä hajuaisti herkistyy ihmeellisesti.Kunto nousee kohisten eikä nukkuminenkaan ole enää pelkkää sängyssä pyöriskelemistä.Ja hermot...Nehän lepäävät nyt pitkästä aikaa ja olo tuntuu leppoisalta.Mutta ei tämä kyllä pitemmän päälle varmasti voi olla näin mukavaa!Mä taidankin mennä heti hermosavuille sillä tämä oli mulle tosi pitkä ja kuluttava 10 minuuttia!Mutta oikein Hyvää Isänpäivää kuitenkin!
Isänpäivän kunniaksi:TUPAKKALAKKO!
13
236
Vastaukset
- niinpänoinjavoinko
jälkeen oli surullista katsoa hänen yksiötään. Kaikki paikat sentin paksuisessa ruskeassa tupakassa. Niin varmaan keuhkotkin. Keuhkonkappaleita lensi korvaani pitkin puhelinlankoja.
Hyv'ä Isänpäivää. - ...
Jotenkin tuli mieleen, eikös isänpäivänä tulisi olla isänmaallinen?
Noin eläkepommia odotellessa, olisi parasta, jos kaikki suomen miehet alkaisivat polttamaan ketjussa. Tuurillaan kuolisivat nopeasti eläkkeelle jouduttuaan, eivätkä olisi yhteiskunnan rasitteena vuosikymmeniä vanhustentaloissa vaippoineen.
Jahas, lähettäkää kommenttinne mine haluatte, mun pitää mennä nyt tupakille.
=DW= Isäni oli varmaan hiukan eriskummallinen sota-ajan jermu. Ei koskaan tupakoinut. Äiti sitten veteli molempien edestä ja voi sitä sanasotaa mikä tupakasta aina nousi:) Kumpikin piti päänsä.
se tupakkilakko teettää:))))
http://www.youtube.com/watch?v=PxOQ-6UTBa8- ???
Onko sulla hermoissa jotain pielessä? Miksi minä en tarvitse hermosavuja ja vielä vähemmän niitä kaipaan?
Klo 00:00 Vaikka en ole vaimoni isä, hän järjestää muistelmaesityksen siitä, miten isäksi tultiin! Joo kolme kertaa isäksi, ..... !
Lapsista ainoastaan poika saapuu kotiin koko päiväksi, tytöillä hyvät syyt olla pois, mutta tänään vielä rääppiäisiin toinen pääsee.
Ruokaa oli kuin joulupöydässä! Tälläviikolla ei tarvitse jääkaappiin hankkia kuin maitoa.
Illalla muisteltiin menneitä ja sattui telkkarista tulemaan joku Danone tuotemainos, jossa sen kerrottiin lisäävän vastustuskykyä, joten pyysin ettei vaimorakas milloinkaan sellaiseen sortuis, koska sehän tietäisi minulle ankeita aikoja, jos hän sen avulla kykenisi minua vastustamaan, muuten, kuin leikkimielellä!
Lupas olla käyttämättä, joten elämä jatkuu!!!:)
On onni olla isä; kiitos siitä kaikille äideille ja lapsille kautta palstan!koti-kiusattu kirjoitti:
Pitääpä nostaa olematonta hattua ,kunnia sille kelle se kuuluu.
Totta toinen puoli tai melkein totta!:))
Mikäs meidän miesten on ollessa varsinkaan lasten hankinnan suhteen, naiset on aivan omassa luokassa ja heille se kunnia kuuluu!
Isänpäivä on mulle vähän pakkopullaa, enkä tunne 'ylpeyttä' omasta roolistani nimenomaan ko. päivän juhlinnassa.
Nöyräksi toki saa mielen.
Tuo edellinen kirjoitelmani oli lähinnä protesti tapaan, jolla isänpäivä ja tupakointi niputettiin?
En suoraansanoen ymmärtänyt aloituksen jujua??
lahjaksi kartonki pari röökiä?!
- Luotain-56
Mä ajattelin että ei sitä varmasti kukaan keksi!
Luotain-56 kirjoitti:
Mä ajattelin että ei sitä varmasti kukaan keksi!
Jos ois tullu tup-akkalakko, en ois keksiny, saati uskonu! ;)
- ...........
Sibone kirjoitti:
Jos ois tullu tup-akkalakko, en ois keksiny, saati uskonu! ;)
sun kotieläin tupa-koi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446262Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933894PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4812761- 312751
- 2012365
- 1852043
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1371498- 581324
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074