viinat häihin..?

maarettiii

mistä olette hommanneet viinat häihinne?

eli hakusessa olisi puna ja valkoviinit, olut, siideri, lonkero ja tietty boolitarpeet..

juttua luin että jotkut ovat virosta hakeneet ja säästäneet siinä rutkasti. itsellä se tilanne että ei yksinkertaisesti aikaa lähteä sieltä mitään hakemaan. matkaakin kun itsellä tulee helsinkiin yli 200km.

eikös niitä ole jotakin nettiviinakauppoja josta voisi näitä miettiä??

6

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulhanen75

Meillä oli viime kesänä noin 200 hengen häät oulussa ja voin sanoa että säästettiin tuossa juoma puolessa ja paljon kun tilattiin viinat lonkerot ja kaljat ym.. Virosta (nettijuoma.com).

Ja siitä Hakemisesta.... EI todellakaan kannata itse lähteä niitä sieltä raahaamaan. Tilasin noin 700kg juomista ja rahti tuli maksamaan kotiovelle 235€(transtoni oü). Matkaa oulusta helsinkiin on jo 600km eli edestakaisin 1200km. Jokainen osaa laskea paljonko pelkät bensat olisi tullut maksamaan ja laivamatkat 120€ ja siihen vielä muut kulut.

Ja vielä kun ne juomisetkin on Virossa puolet halvempia kuin suomessa....

Suosittelen! Minulla ei ainakaan ollut ongelmia tilaukseni teon tai sen toimituksen kanssa.

• juupeli675

pitää kyllä itsekkin tilata tuolta kun ei jaksa lähteä minnekkään Tallinnaan sähläämään....

• Etelänhedelmää
        juupeli675 kirjoitti:

pitää kyllä itsekkin tilata tuolta kun ei jaksa lähteä minnekkään Tallinnaan sähläämään....

Nettijuomasta tuli itsekkin tilattua, hyvin toimi... Kuljetus taisi myös olla toi transtoni.... Aivan ihmeellinen tuo suomen laki kun pitää kuljetus tilata erikseen, hieman vain tuossa tilausvaiheesaa enemmän vaivaa.

• viroon siis kaksin :

Me lähdimme itse hakemaan ja oli siinä ns. rentoutus vkl virossa samalla :) eikä tosiaan tullus kalliiksi ja "menetettiin" vain kaks päivää :)

• .....

Pitopalvelun pakettiin kuului tervetuliaismaljat. Muut viinat vieraat sai ostaa omilla rahoillaan baarin puolelta. Mikä oli hyvä juttu - janoisimmat pettyivät ja lähtivät aikaisin eikä tarvinnut koko yötä valvoa. Jatkot oli tietysti, jokaisen omaan piikkiin eräässä ravintolassa, ei sinnekään löytänyt tietään kuin ne ihmiset jotka oikeesti halusivat juhlia kanssamme.

joukosta ei takuulla lähtenyt yksikään vieras tien rattiin hutikassa
      tuli halvaksi
      jatkoilla oli sitäkin hauskempaa

- juhlat oli ohi hyvissä ajoin

• 19+2

mistä olette hommanneet viinat häihinne?

Eiköhän se ole ihan ALKO vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe