Tyttö 3v tilasi iltapalaksi ison leivän että kasvaa yhtä iso masu kuin isillä, isin masu on ihanan pyöreä(ei ole) ja pehmeä :) Äitin masua ei kuulema halua kun se on niin taikinainen mutta sitä on ihanaa leipoa :)
Toinen tyttöni, juuri 4v synttärien kynnyksellä onnistui saamaan äidin sanattomaksi eräällä lottokupongin viemis reissulla. Sain juuri kurvattua auton parkkiin kun tyttö sanoi että kun kun kasvan isoksi minulle tulee pippeli ja laitan sen naamaan.... Menin täysin sanattomaksi, sanoin tytölle että odottaa kun vien kupongin ja mietin joka sekuntin kioskilla miten otan pippeli naamassa asian puheeksi. Autolla sitten kysyin tytöltä että mitä hän hetki sitten sanoi ja tyttö toisti. Kysyin sitten että miksi, mitä ihmettä???? No kun hänestä tulee elefantti XD
isin masu ja äitin masu
Shallallaa
1
959
Vastaukset
- hihulihiii
mun siskosta oli tulossa isona ronsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251058Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82972Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753