Diamond resorts & spa

mies matkalta

Diamond resorts on ihan kiva perushotelli. Rantahan siinä on hyvä ja hotellien kohdilta siisti. hotellien jälkeen voi jotain mereltä tullutta roskaa löytyä, mut likaseksi rantaa ei voi sanoa kyllä.

Huoneet on hyvää keskitasoa omasta mielestäni ehkä viihtyisämpikin kuin merlinin. Toki hotelli muuten jää merlinistä varjoon. Mut huoneita on muistaakseni 67, joten ei isohotelli olekaan merlinissä 200 ja lisää rakennetaan kokoajan. Meno diamondissa on vähän rennompaa kuin merlinissä, joten se antaa välittömän vaikutelman. Merlin joskus vähän turhankin jäykkä, ihme tarkastuksineen huoneissa päivittäin.

Jossakin haukuttiin diamondia rikkinäisistä rappusista ja grillin tuoksuista, mut itse en mihinkään negatiiviiseen törmännyt. Ainut miinus on minusta se ettei huoneissa ole kuin tummat paksut verhot. eli valoverhot puuttuu. Eli jos et halua ohikulkijoiden näkevän ihan kaikkea olet pimeässä.

Minusta aamiainenkin on ihan riittävä, mehuvalikoima olisi saanut kyllä olla reilumpi. oli vain yhtä tuoremehua, ja ei ollut aina omena tai appelsiinimehua. Mut aamiaista oli kyllä mukava syödä kattoterasilla, ja katsella merelle. sesongin ulkopuolella pitää osata itse pyytää mitä haluaa aamiaiseksi, ja tekevät sitten toiveiden mukaan. seonki aikaan on sitten normi puffetti. munakkaita saa toiveiden mukaan jne. Aamiaisella kyllä saa liharuoistakin vatsan täyteen, joten aamiaisella pärjää iltaan saakka. Itsellä oli täysihoito, mut en juurikaan muuta syönyt kuin aamiaisen hotelilla, koska lomaahan ei hotellissa nyhjätä.

Respa ei ollut auki ympärivuorokauden, mut joku piruparka joutu yöllä heräämään, kun jouduin aamuyöstä lähtemään lentokentälle, eli sekään ei tuottanut ongelmia.
Minusta ihan kiva rento hotelli, jossa saksalaisia ja ruotsalaisia tuntui olevan. Itse viihdyin hyvin, ja henkilökunta oli ihan mukavaa.

Kylppäri oli ehkä hotellin parasta antia mun mielestä.
huoneissa iso taulutelkkari jääkaappi hiustenkuivan, vedenkeitin kahvit ja teet, ja vesipullot kuulu hintaan.
Kylppäri oli viihtyisä, ja ammekin reilun kokoinen.

Suosittelen hotellia rauhalliseen ja rentoon lomailuun. Monelle voi seutu olla liiankin rauhallista.

Keskustaan on se 5km matkaa noin, joka kyllä helposti taittuu vaikka mopolla, jonka köyttö tulee kyllä halvemaksi kuin taksilla ajelu. Ja lamruhun on lyhkäsempi matka ehkä 2km, kuin khao lakkiin, niin kannattaa miettiä kumpaan suuntaan lähtee. Diamondin ympäristöstä kannattaa lukea ketjuja merlinistä emeraldista ja brizasta, koska ovat naapuri hotelleja.

En tiedä myykö diamondia mikään matkatoimisto suomessa mut on kyllä ihan hyvä vaihtoehto, jos itse hotellinsa varaa. Itse kysyin suoraan hotelista hintaa ja olisi ollut sen 2800 per yö/2hlö. netistä sen sai 1300thb/yö/2h, täys hoidolla. Mut tämä oli ennen high sesonkia, ja viimehetken tarjouksena.

0

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
        Maailman menoa
        481
        1765
      2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
        Maailman menoa
        378
        1517
      3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
        Ikävä
        64
        1348
      4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
        Suomalaiset julkkikset
        16
        1325
      5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
        Ikävä
        100
        915
      6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
        Ikävä
        51
        879
      7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
        Jämsä
        19
        876
      8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
        Ikävä
        65
        746
      9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
        Kuhmo
        15
        741
      10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
        Eläke
        7
        732
      Aihe