hirveimmät sukunimet :D

sun girl

naisille:
*herrala
*mikkonen/mikkola
*erkkilä
*mikä tahansa missä on miehen nimi

miehille:
*tapanainen
*niinala
*minnala
*mikä tahansa missä on naisen nimi

heittäkää lisäää :DD

19

6495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhhshdhf

      On sullaki elämä, arvostelet toisten sukunimiä. Veikkaan ettet tykkää omasta sukunimestäs ja yrität kasvattaa itsetuntoa. Vaiha se oma sukunimes ettei tarvii siitä pillittää enempää.

      • sun girl

        tällä ei ollu mitään tekemistä mun itse tunnon kaa!!! kerro jatkossa jotain viisaampaa!!!


      • fdjk
        sun girl kirjoitti:

        tällä ei ollu mitään tekemistä mun itse tunnon kaa!!! kerro jatkossa jotain viisaampaa!!!

        No mikä voi olla tarkotus sit? Tekstistä näkee et oot ala-asteella oleva pissis. Suosittelen oikeesti panostamaa toho kirjotuksee, harva nimittäi jaksaa lukea lausettakaa jos yhdyssanoja ei osata kirjottaa yhtee, spämmätää huutomerkkejä yms.


      • Anonyymi
        fdjk kirjoitti:

        No mikä voi olla tarkotus sit? Tekstistä näkee et oot ala-asteella oleva pissis. Suosittelen oikeesti panostamaa toho kirjotuksee, harva nimittäi jaksaa lukea lausettakaa jos yhdyssanoja ei osata kirjottaa yhtee, spämmätää huutomerkkejä yms.

        otetaan ihan rauhassa


    • aaaaz

      Homonen ja Hintikka (niitä on oikeesti)

    • asdfggghjlöä

      Pötsönen
      Pöntynen
      Sikanen
      Sikala
      Homolainen
      Lesonen
      Lerssi
      Penttinen
      Hirvonen
      Pölhö

      Kauheita kenelle tahansa.

    • mälliNenmn

      mällinen tunnen monta

    • LoLvitunpelle!

      Ei oo kivaa arvostella toisen sukunimee, ei sille mitään voi minkä on periny. Ittelläni on sellanen mikä ei oikein tarkoita mitään mutta siitä väännellään kaikkee, aivan helvetin typerää!

    • aaaasssdffghjk,l

      joku joka saa sen ihmisen kuulostaa tyhmälle niinkun vaikka pölhö tai pönttö D:::::

      ps. ennen en tykänny yhtään mun sukunimestä mut nyt tykkään tosi paljon ku se on tollanen erikoisempi ja lyhyt JA OON VIIMENEN SUOMESSA JOLLA ON TÄÄ SUKUNIMI D: mun suku loppuu nyyhq

      • Half Pipe

        Älyytkö, miten monta mikkolaa ja erkkilää suomessa on? Ite tunnen kummankin nimen edustajia parikin kappaletta. Etsä idiootti tajua miltä tuntuis lukee sun nimes täältä?


    • jertjrtj

      NOVAN yks juontaja on kivessilta

    • on tyhmii sukunimii

      Talonmies, Vaakanainen, Perheenisä

    • Sepis

      Mengele

    • adjeee

      Aloittajan Sukunimi.

    • ruskea mestaritikku

      kipeäanus, tiukkapillu ja ruskeanreiänritari on parhaimmat

    • tässss

      munukka :D mä tunnen sen nimisen :)

    • rteraf

      röysti

    • .

      sikiö ja horo.

    • yjtddhr

      Löllö on kyllä aika hirveä. Samoin Huuhtanen, jos etunimi on Jorma. Huuhtasen Jormaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe