Halpisporakoneet

J. Pässinen

Täytyy myöntää, että joskus voi pienellä rahalla saada hyvän akkupoakoneen. Itse en noihin halpisporakoneisiin ole oikein mieltynyt, mutta nyt onnistu ostos. Ostin Tokmannista noin puoli vuotta sitten Power Tech-nimisen 12v akkukoneen. On kaksi akkua, kaksi nopeutta, led ja tunnin lataus kaikki laukussa ja kone pieni ja käteen sopiva. Oen käyttänyt laittetta aika paljon ja oiva peli on. Itselläni on kaksi muuta Dewalt-merkkistä 300 ekun konetta, mutta tämä maksoi 39 ekua ....

6

1312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollero1

osimme jostain halpiskaupasta samalla summalla kuin mitä Vuokraavassa on päivävuokra ja hyvin sillä yhden kivitalon roilotti:)

• hyvä hinta/laatusuhd

Ostin kivitalon rakentamisen alussa poravasaran, joka maksoi muistaakseni 89mk. Koneesta hajosi pyöritysmekanismi ihan rakentamisen viimemetreillä, mutta edelleen sitä voi käyttää talttana. Ostin toisen koneen joka maksoi 39€ ja se on pelitelly 9 vuotta.

• hekethegreat

Mä taas olen päättänyt, että aivan halpoja en enää osta, jos ei ole kertaluonteinen projekti. Ostin ensin halvan 18V akkuporakoneen, joku Tech se oli, hermot meni, kun 10-20 puuruuvia kierti ja se oli sitten siinä -> ostin makitan satasen vehkeen, sillä pärjää. Sama liukujiirisirkkelin kanssa, ensin wood star, siitä petti rajoittaja ja teräräsuojus lensi huits hemmettiin, tosin melkein talon sillä sai tehtyä -> ostin metabon, ei ongelmia nyt. Tuloksena talo ja autotalli valmis ja hyviä rakennuskoneita jäi talteen.

• ettänäin...

Mulla käytössä iskuporakone mallia Kiina. Hilti se ei ole, eikä hinta lähelläkään samaa. Kuitenkin useamman vuoden palvellu satunnaisissa porailuissa. Myös iskuporakoneena betoni seinään.

• Ei näin..

oma power tech iskuporakone hajosi toisella ajolla (1200w malli robin hoodista) .. en voi suositella ..

• näin meillä

halpis ajaa asiansa kun käyttää senverran paljon että ennen takuuta laukeaa ja sitten kun on homma melkein valmis hakee uuden jolla poraileekin monta vuotta pikkujuttuja kun ei isompaa hommaa enää ole jäljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe