Halpisporakoneet

J. Pässinen

Täytyy myöntää, että joskus voi pienellä rahalla saada hyvän akkupoakoneen. Itse en noihin halpisporakoneisiin ole oikein mieltynyt, mutta nyt onnistu ostos. Ostin Tokmannista noin puoli vuotta sitten Power Tech-nimisen 12v akkukoneen. On kaksi akkua, kaksi nopeutta, led ja tunnin lataus kaikki laukussa ja kone pieni ja käteen sopiva. Oen käyttänyt laittetta aika paljon ja oiva peli on. Itselläni on kaksi muuta Dewalt-merkkistä 300 ekun konetta, mutta tämä maksoi 39 ekua ....

6

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollero1

osimme jostain halpiskaupasta samalla summalla kuin mitä Vuokraavassa on päivävuokra ja hyvin sillä yhden kivitalon roilotti:)

• hyvä hinta/laatusuhd

Ostin kivitalon rakentamisen alussa poravasaran, joka maksoi muistaakseni 89mk. Koneesta hajosi pyöritysmekanismi ihan rakentamisen viimemetreillä, mutta edelleen sitä voi käyttää talttana. Ostin toisen koneen joka maksoi 39€ ja se on pelitelly 9 vuotta.

• hekethegreat

Mä taas olen päättänyt, että aivan halpoja en enää osta, jos ei ole kertaluonteinen projekti. Ostin ensin halvan 18V akkuporakoneen, joku Tech se oli, hermot meni, kun 10-20 puuruuvia kierti ja se oli sitten siinä -> ostin makitan satasen vehkeen, sillä pärjää. Sama liukujiirisirkkelin kanssa, ensin wood star, siitä petti rajoittaja ja teräräsuojus lensi huits hemmettiin, tosin melkein talon sillä sai tehtyä -> ostin metabon, ei ongelmia nyt. Tuloksena talo ja autotalli valmis ja hyviä rakennuskoneita jäi talteen.

• ettänäin...

Mulla käytössä iskuporakone mallia Kiina. Hilti se ei ole, eikä hinta lähelläkään samaa. Kuitenkin useamman vuoden palvellu satunnaisissa porailuissa. Myös iskuporakoneena betoni seinään.

• Ei näin..

oma power tech iskuporakone hajosi toisella ajolla (1200w malli robin hoodista) .. en voi suositella ..

• näin meillä

halpis ajaa asiansa kun käyttää senverran paljon että ennen takuuta laukeaa ja sitten kun on homma melkein valmis hakee uuden jolla poraileekin monta vuotta pikkujuttuja kun ei isompaa hommaa enää ole jäljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      203
      11846
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8208
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6256
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      172
      5174
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      51
      4938
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4492
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4398
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3880
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81