Täytyy myöntää, että joskus voi pienellä rahalla saada hyvän akkupoakoneen. Itse en noihin halpisporakoneisiin ole oikein mieltynyt, mutta nyt onnistu ostos. Ostin Tokmannista noin puoli vuotta sitten Power Tech-nimisen 12v akkukoneen. On kaksi akkua, kaksi nopeutta, led ja tunnin lataus kaikki laukussa ja kone pieni ja käteen sopiva. Oen käyttänyt laittetta aika paljon ja oiva peli on. Itselläni on kaksi muuta Dewalt-merkkistä 300 ekun konetta, mutta tämä maksoi 39 ekua ....
Halpisporakoneet
6
1270
Vastaukset
- tollero1
osimme jostain halpiskaupasta samalla summalla kuin mitä Vuokraavassa on päivävuokra ja hyvin sillä yhden kivitalon roilotti:)
- hyvä hinta/laatusuhd
Ostin kivitalon rakentamisen alussa poravasaran, joka maksoi muistaakseni 89mk. Koneesta hajosi pyöritysmekanismi ihan rakentamisen viimemetreillä, mutta edelleen sitä voi käyttää talttana. Ostin toisen koneen joka maksoi 39€ ja se on pelitelly 9 vuotta.
- hekethegreat
Mä taas olen päättänyt, että aivan halpoja en enää osta, jos ei ole kertaluonteinen projekti. Ostin ensin halvan 18V akkuporakoneen, joku Tech se oli, hermot meni, kun 10-20 puuruuvia kierti ja se oli sitten siinä -> ostin makitan satasen vehkeen, sillä pärjää. Sama liukujiirisirkkelin kanssa, ensin wood star, siitä petti rajoittaja ja teräräsuojus lensi huits hemmettiin, tosin melkein talon sillä sai tehtyä -> ostin metabon, ei ongelmia nyt. Tuloksena talo ja autotalli valmis ja hyviä rakennuskoneita jäi talteen.
- ettänäin...
Mulla käytössä iskuporakone mallia Kiina. Hilti se ei ole, eikä hinta lähelläkään samaa. Kuitenkin useamman vuoden palvellu satunnaisissa porailuissa. Myös iskuporakoneena betoni seinään.
- Ei näin..
oma power tech iskuporakone hajosi toisella ajolla (1200w malli robin hoodista) .. en voi suositella ..
- näin meillä
halpis ajaa asiansa kun käyttää senverran paljon että ennen takuuta laukeaa ja sitten kun on homma melkein valmis hakee uuden jolla poraileekin monta vuotta pikkujuttuja kun ei isompaa hommaa enää ole jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798