Onkos teillä kokemusta onnistuuko ostetun win7 päivitysversion asentaminen piraatti-xp.n "päälle". Olen kyllä kuullut onnistuvan...
Piraatti-xp:n päivitys lailliseksi win 7:ksi
6
667
Vastaukset
Jos XP on kerran kräkätty, niin eikös W7:n luulisi pitävän sitä aitona. Itse kyllä asennan käyttikset aina mieluummin puhtaalle pöydälle, en siis päivitysversioilla, joten en ole ollenkaan varma asiasta. Päivitysversiot ovat tietenkin halvempia, jos ne ostaa..
Laillisuutta ajatellen, miten tuollainen asennus mahdettaisiin luokitella? Puolilaillinen? ¾ laillinen?- joohaa
Seiska pitää aina asentaa puhtaalle alustalle, vaikka olisi ennestään aito vanha versio.
- 16
Ei ole järkeä istuttaa ostettua versiota "puristellun" xp:n päälle.
Windows tulee ottamaan suhun yhteyttä melko pian vaikka onnistuisi jotenkin kuristamaan tuon win7 päivityksen vanhan ja varastetun xp:n päälle.No tuskimpa. Xp 64 on eksoottinen käyttis, jonka laillisuutta ei tietääkseni edes testattu. Eri juttu on poikien koneet, jossa 32:n. Saa nähdä.
- Jartsu 1969
Tyhjennä vaan koko kiintolevy itse asensin windows seiskan formatoituun kiintolevyyn läppärissä ja hyvin onnistui kyseessä oli win 7 home premiun käyttis
jos tarvit neuvoja asian suhteen laita meiliä [email protected]Kysyjä aikoo asentaa PÄIVITYSVERSION. Sellanen ei tunnetusti asennu ihan puhtaalle pöydälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627