Piraatti-xp:n päivitys lailliseksi win 7:ksi

Onkos teillä kokemusta onnistuuko ostetun win7 päivitysversion asentaminen piraatti-xp.n "päälle". Olen kyllä kuullut onnistuvan...

6

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos XP on kerran kräkätty, niin eikös W7:n luulisi pitävän sitä aitona. Itse kyllä asennan käyttikset aina mieluummin puhtaalle pöydälle, en siis päivitysversioilla, joten en ole ollenkaan varma asiasta. Päivitysversiot ovat tietenkin halvempia, jos ne ostaa..

Laillisuutta ajatellen, miten tuollainen asennus mahdettaisiin luokitella? Puolilaillinen? ¾ laillinen?

• joohaa

Seiska pitää aina asentaa puhtaalle alustalle, vaikka olisi ennestään aito vanha versio.

• 16

Ei ole järkeä istuttaa ostettua versiota "puristellun" xp:n päälle.
      Windows tulee ottamaan suhun yhteyttä melko pian vaikka onnistuisi jotenkin kuristamaan tuon win7 päivityksen vanhan ja varastetun xp:n päälle.

• No tuskimpa. Xp 64 on eksoottinen käyttis, jonka laillisuutta ei tietääkseni edes testattu. Eri juttu on poikien koneet, jossa 32:n. Saa nähdä.

• Jartsu 1969

Tyhjennä vaan koko kiintolevy itse asensin windows seiskan formatoituun kiintolevyyn läppärissä ja hyvin onnistui kyseessä oli win 7 home premiun käyttis
      jos tarvit neuvoja asian suhteen laita meiliä [email protected]

• Kysyjä aikoo asentaa PÄIVITYSVERSION. Sellanen ei tunnetusti asennu ihan puhtaalle pöydälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      144
      4007
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      366
      3084
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2018
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1715
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      861
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      804
    Aihe