Luontaistuote ahdistukseen?

ahdistunut...

Hei. Minulla taitaa olla ahdistuneisuushäiriö, en ole lääkärissä käynyt tai muutenkaan tästä puhunut, haluan hoitaa itseni kuntoon ilman suurta numeroa. En kaipaa neuvoja "Mene terapiaan, puhu muille, syö lääkkeitä" jne. Tiedän kyllä vaihtoehdot, mutten halua niitä. Haluaisin tietää onko mitään luontaistuotteita jotka ovat auttaneet ahdistuneisuuteen, pelkoihin, pakkoajatuksiin yms.?

11

8784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt parempi

      Mulle on auttanut Bioteekin Rennoksin kapselit. Myös vahva B-vitamiini auttaa. Itse käytän Neuromax Fortea. Rennoksinia voi käyttää päivittäinkin tai tarvittaessa. Efalexöljykapselit ovat myös erittäin hyviä.

      • edellinen

        Nämä auttoivat mulle, mutta en voi tietää kuinka ahdistunut sinä olet. Itselläni oli ahdistusta ja paniikkihäiriöitä. Nyt ainakin olen pärjännyt näillä. Voi olla, että sun pitäis puhua ahdistuksestasi jonkun asiantuntijan kanssa ja tilasi voi olla vakavempi. Itse en ole edes ajatellut rauhoittavia lääkkeitä tms, koska pelkään, että niistä tulee riippuvaiseksi ja ne lihottavat..


      • aloiddaja
        edellinen kirjoitti:

        Nämä auttoivat mulle, mutta en voi tietää kuinka ahdistunut sinä olet. Itselläni oli ahdistusta ja paniikkihäiriöitä. Nyt ainakin olen pärjännyt näillä. Voi olla, että sun pitäis puhua ahdistuksestasi jonkun asiantuntijan kanssa ja tilasi voi olla vakavempi. Itse en ole edes ajatellut rauhoittavia lääkkeitä tms, koska pelkään, että niistä tulee riippuvaiseksi ja ne lihottavat..

        Kiitoksia vastauksista!


      • hyvä asiakas
        aloiddaja kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista!

        Jos sinulla on ahdistusta, pelkoa ja pakkoajatuksia, niin mitäpä jos oikeasti alkaisit selvittää niiden syitä ja tehdä asioille jotain. Lisäravinnemömmöjen ja nappien ostaminen ei taida olla ihan fiksu ratkaisu.


      • Apua...

        Kertoisitko tarkemmin miten käytit kyseisiä tuotteita? Siis söitkö/syötkö niitä säännöllisesti päivittäin vai vain tarvittaessa ja voiko niitä käyttää kaikkia samanaikaisest?


      • 12345 ja 6
        hyvä asiakas kirjoitti:

        Jos sinulla on ahdistusta, pelkoa ja pakkoajatuksia, niin mitäpä jos oikeasti alkaisit selvittää niiden syitä ja tehdä asioille jotain. Lisäravinnemömmöjen ja nappien ostaminen ei taida olla ihan fiksu ratkaisu.

        Camoon hei, "lisäravinnemömmöt" on ehkä pikkasen eri asia kuin kemiallisesti valmistetut lääkkeet, jotka vaan sysäävät pahan olon syyt piiloon. Mutta luonnonaineet voivat auttaa hyvinkin, kandeiskohan ottaa selvää asioista ennen kuin kirjoittelee tänne lausuntoja, jotka jotkut voivat oikeesti ottaa tosissaan.


      • Anonyymi
        hyvä asiakas kirjoitti:

        Jos sinulla on ahdistusta, pelkoa ja pakkoajatuksia, niin mitäpä jos oikeasti alkaisit selvittää niiden syitä ja tehdä asioille jotain. Lisäravinnemömmöjen ja nappien ostaminen ei taida olla ihan fiksu ratkaisu.

        Kun tietää jo mikä ahdistaa, niin syiden etsiminen ei enää auta. Terapia ehkä auttaisi, mutta sinne on hankala päästä ja pelottaa aiheuttaako terapeutti/mielenterveydenhoitaja lisää ahdistusta. Minulle psykiatrinen sairaanhoitaja aiheutti lisää ahdistusta. Kertoi omia huolia ja minä jouduin terapeutiksi. Pelottaa mennä terapiaan, mutta eipä sitä ole mahdollistakaan saada. Kärsimyskukkauutetta ja valeriaanaa olen käyttänyt yhtäaikaa.aamulla ja päivällä. Suurinpiirtein sallitun määrän, vähän yli sallitun määrän olen joutunut käyttämään. Silloin on auttanut niin että juuri ja juuri pärjään. Olen voinut myös pitää välillä taukoa, kun on tullut parempi vaihe, eikä ahdista. En tiedä miten maksa näihin luontaistuotteisiin reagoi, toistaiseksi maksa-arvot ovat olleet hyvät. Miksihän tuota kärsimyskukkauutetta ei saa käyttää yli kuukauden. En ole saanut vielä sitä selville. Ensin luontaistuotteet väsyttivät, väsymys kuitenkin meni ohi aika pian. Sukulaisten ja hyvien tuttujen/ystävien läsnäolo ja tapaaminen olisi paras lääke ahdistukseen , mutta se ei ole mahdollista kun kukaan ei jaksa/viitsi/halua/ehdi tavata tai käydä kylässä tai kutsua kylään. Minusta tuntuu että aina se olen minä joka ottaa yhteyttä, vähitellen alkaa ruutua siltä että en viitsi/jaksa enää pitää yhteyttä sukulaisiin enkä kavereihin enkä ystäviin, siksi pitää käyttää luontaistuotteita että pärjää.


    • 3+11
      • onnea vaan

        Ajattelitko toisssasi, että firmasi saa positiivista julkisuutta, kun työnnät heti perään viidennen mainoksen mukamas vastauksena tähän ikivanhaan ketjuun.


    • hippi2

      Mäkikuisma esimerkiksi : ) saatavilla luontaistuote-liikkeissä. Nautitaan mm teenä.

    • Normaalivitutus

      kuuluu elämään, eikä se vielä ole mikään sairaus... ootteko hulluja ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe