Luontaistuote ahdistukseen?

ahdistunut...

Hei. Minulla taitaa olla ahdistuneisuushäiriö, en ole lääkärissä käynyt tai muutenkaan tästä puhunut, haluan hoitaa itseni kuntoon ilman suurta numeroa. En kaipaa neuvoja "Mene terapiaan, puhu muille, syö lääkkeitä" jne. Tiedän kyllä vaihtoehdot, mutten halua niitä. Haluaisin tietää onko mitään luontaistuotteita jotka ovat auttaneet ahdistuneisuuteen, pelkoihin, pakkoajatuksiin yms.?

11

9868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt parempi

Mulle on auttanut Bioteekin Rennoksin kapselit. Myös vahva B-vitamiini auttaa. Itse käytän Neuromax Fortea. Rennoksinia voi käyttää päivittäinkin tai tarvittaessa. Efalexöljykapselit ovat myös erittäin hyviä.

• edellinen

Nämä auttoivat mulle, mutta en voi tietää kuinka ahdistunut sinä olet. Itselläni oli ahdistusta ja paniikkihäiriöitä. Nyt ainakin olen pärjännyt näillä. Voi olla, että sun pitäis puhua ahdistuksestasi jonkun asiantuntijan kanssa ja tilasi voi olla vakavempi. Itse en ole edes ajatellut rauhoittavia lääkkeitä tms, koska pelkään, että niistä tulee riippuvaiseksi ja ne lihottavat..

• aloiddaja
        edellinen kirjoitti:

Nämä auttoivat mulle, mutta en voi tietää kuinka ahdistunut sinä olet. Itselläni oli ahdistusta ja paniikkihäiriöitä. Nyt ainakin olen pärjännyt näillä. Voi olla, että sun pitäis puhua ahdistuksestasi jonkun asiantuntijan kanssa ja tilasi voi olla vakavempi. Itse en ole edes ajatellut rauhoittavia lääkkeitä tms, koska pelkään, että niistä tulee riippuvaiseksi ja ne lihottavat..

Kiitoksia vastauksista!

• hyvä asiakas
        aloiddaja kirjoitti:

Kiitoksia vastauksista!

Jos sinulla on ahdistusta, pelkoa ja pakkoajatuksia, niin mitäpä jos oikeasti alkaisit selvittää niiden syitä ja tehdä asioille jotain. Lisäravinnemömmöjen ja nappien ostaminen ei taida olla ihan fiksu ratkaisu.

• Apua...

Kertoisitko tarkemmin miten käytit kyseisiä tuotteita? Siis söitkö/syötkö niitä säännöllisesti päivittäin vai vain tarvittaessa ja voiko niitä käyttää kaikkia samanaikaisest?

• 12345 ja 6
        hyvä asiakas kirjoitti:

Jos sinulla on ahdistusta, pelkoa ja pakkoajatuksia, niin mitäpä jos oikeasti alkaisit selvittää niiden syitä ja tehdä asioille jotain. Lisäravinnemömmöjen ja nappien ostaminen ei taida olla ihan fiksu ratkaisu.

Camoon hei, "lisäravinnemömmöt" on ehkä pikkasen eri asia kuin kemiallisesti valmistetut lääkkeet, jotka vaan sysäävät pahan olon syyt piiloon. Mutta luonnonaineet voivat auttaa hyvinkin, kandeiskohan ottaa selvää asioista ennen kuin kirjoittelee tänne lausuntoja, jotka jotkut voivat oikeesti ottaa tosissaan.

• Anonyymi
        hyvä asiakas kirjoitti:

Kun tietää jo mikä ahdistaa, niin syiden etsiminen ei enää auta. Terapia ehkä auttaisi, mutta sinne on hankala päästä ja pelottaa aiheuttaako terapeutti/mielenterveydenhoitaja lisää ahdistusta. Minulle psykiatrinen sairaanhoitaja aiheutti lisää ahdistusta. Kertoi omia huolia ja minä jouduin terapeutiksi. Pelottaa mennä terapiaan, mutta eipä sitä ole mahdollistakaan saada. Kärsimyskukkauutetta ja valeriaanaa olen käyttänyt yhtäaikaa.aamulla ja päivällä. Suurinpiirtein sallitun määrän, vähän yli sallitun määrän olen joutunut käyttämään. Silloin on auttanut niin että juuri ja juuri pärjään. Olen voinut myös pitää välillä taukoa, kun on tullut parempi vaihe, eikä ahdista. En tiedä miten maksa näihin luontaistuotteisiin reagoi, toistaiseksi maksa-arvot ovat olleet hyvät. Miksihän tuota kärsimyskukkauutetta ei saa käyttää yli kuukauden. En ole saanut vielä sitä selville. Ensin luontaistuotteet väsyttivät, väsymys kuitenkin meni ohi aika pian. Sukulaisten ja hyvien tuttujen/ystävien läsnäolo ja tapaaminen olisi paras lääke ahdistukseen , mutta se ei ole mahdollista kun kukaan ei jaksa/viitsi/halua/ehdi tavata tai käydä kylässä tai kutsua kylään. Minusta tuntuu että aina se olen minä joka ottaa yhteyttä, vähitellen alkaa ruutua siltä että en viitsi/jaksa enää pitää yhteyttä sukulaisiin enkä kavereihin enkä ystäviin, siksi pitää käyttää luontaistuotteita että pärjää.

• 3+11
      • onnea vaan

Ajattelitko toisssasi, että firmasi saa positiivista julkisuutta, kun työnnät heti perään viidennen mainoksen mukamas vastauksena tähän ikivanhaan ketjuun.

• hippi2

Mäkikuisma esimerkiksi : ) saatavilla luontaistuote-liikkeissä. Nautitaan mm teenä.

• Normaalivitutus

kuuluu elämään, eikä se vielä ole mikään sairaus... ootteko hulluja ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe