Olen 24-vuotias mies ja jotain traumaa löytyy pääpuolelta. Olisin kiinnostunut kokeilemaan tätä Rosenia, mutta en oikein kehtaa. Onko jollain kokemuksia, suosituksia, tai jotain vinkkejä?
Rosen-terapia
25
4456
Vastaukset
- avun saanut
ei ole hierontaa, vastauksia saanet tuolta Henk.sair.puolelta. Tai Vaihtoehtoiset hoitomuodot-palstalta.Henk.kohtaisesti pidän rosenia humpuukina.
Miten niin et kehtaa? Oletko koskaan ollut terapiassa selvittämässä niitä traumoja? Siis oikeassa psykoterapiassa.- saanut apua?
mikä auttaa tai helpottaa ei ole humpuukia.
- Ihmiskunta Sinde
saanut apua? kirjoitti:
mikä auttaa tai helpottaa ei ole humpuukia.
naisseuraako tällä haet? Se ei kai ole ihan laillista, kun on kaikkea kastraatioita ja muita sellaisia hoitovirheiksi sanottavia leikkauksia, joista ei saa nostaa pintaan mitään. lOl Muistathan, että kastroitu on aina verbitoiminnassa. Tajuaahan kaikki oskilloskoopin muutenkin, ei tässä nyt mitään erityisterapioita tarvita tai niiden tekijöitä.
- Thomas vm-82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
naisseuraako tällä haet? Se ei kai ole ihan laillista, kun on kaikkea kastraatioita ja muita sellaisia hoitovirheiksi sanottavia leikkauksia, joista ei saa nostaa pintaan mitään. lOl Muistathan, että kastroitu on aina verbitoiminnassa. Tajuaahan kaikki oskilloskoopin muutenkin, ei tässä nyt mitään erityisterapioita tarvita tai niiden tekijöitä.
vasta tavoitteena? Mun mielestä puhutaan erityisistä armeijan erityisryhmistä riippuen vetäjästä. Kaikillahan on sama toimi yleensä. Kuka vetää armeijaa, kuka vastaa vastuusta? Mengelellä on avaimet tarkassa taskussa. Unohda tunnelukko-terapiasi, nauti elämästä todella.
- Koul. hieroja
Jos hyvä rosen-terapeutti löytyy, voinet saada suurtakin apua. Keho reagoi jännittämällä tunteisiin, joita ei voi ilmaista. Itse jahkauduin koulutetuksi hierojaksi rosen-terapia-kokeilun ja astanga-joogan kautta. Olisin kouluttautunut rosen-terapeutiksi, jos olisi varaa, mutta ei ollut kuin peruskurssiin. Mutta tärkeintä oli oma kokemus, että siinä on tosiaan perää. Ja parempi teho kuin perinteisessä hieronnassa, joka hieman eroaa tästä. Lämpimät suosittelut - kannattaa kokeilla.
Jos ei lähistöllä ole rosen.terapeuttia, voi toki pyytää vakihierojaa katsomaan missä kohtaa näkyy jännitystä ja sitten pyytää, että hän yrittäisi koskea lihasta samalla jännityksellä kuin se jännittää vastaan. Hitaasti, ei runnomalla. Loppu onkin sitten itsestä kiinni.- Sinervä v. nyt > ?
eritteisiin. Tähän on lääke Citalopraami. Eritteet maksaa, siksi et päivästä päivään lähesty ihmisiä. Miksi mun pitää jatkuvasti maksaa eritteitänne. Omaiseni järkyttyvät tästä, ok, mutta seksittömään selibaattiin ja sillä pätemiseen ne eivät oikeuta. Omaiseni loukkaantuvat tästä, koska sellainen katsotaan itsemurha-eleeksi. Omaiseni ovat kiinnostuneita tästä, koska he kokevat aiheen mielenkiintoiseksi valehtelun takia. Omaiseni vahingoittuvat tästä kaikesta, koska on joku ihmeen Rosen-terapia, joka liittyy ajatteluun. Omaiseni eivät pidä sanasta ihme lapsettomuuden takia. Omaiseni eivät kuulu kristilliseen järjestöön, jonka tarkoituksena on tehdä Rosen-terapiaa. Omaiseni eivät hyväksy sukupuolta eristävää Rosen-terapiaa yhteiskunnan takia. Yhteiskuntaa ohjailee omaisteni lisäksi, myös höyrykone. Joskus se on joku muu asia, kuin verotus, jota omaiseni pitävät akselina. Omaisillani on hammashuollollinen akseli. Omaiseni eivät tarvitse Sinervä-terapipota, jolloin sosiaaliryhmissä pitää olla suunliikeradat, ei sukupuolieristystä. Omaisillani ei ole harhoja hammashuollosta, he eivät ole keijujanne.
- Ihmiskunta Sinde v82
Sinervä v. nyt > ? kirjoitti:
eritteisiin. Tähän on lääke Citalopraami. Eritteet maksaa, siksi et päivästä päivään lähesty ihmisiä. Miksi mun pitää jatkuvasti maksaa eritteitänne. Omaiseni järkyttyvät tästä, ok, mutta seksittömään selibaattiin ja sillä pätemiseen ne eivät oikeuta. Omaiseni loukkaantuvat tästä, koska sellainen katsotaan itsemurha-eleeksi. Omaiseni ovat kiinnostuneita tästä, koska he kokevat aiheen mielenkiintoiseksi valehtelun takia. Omaiseni vahingoittuvat tästä kaikesta, koska on joku ihmeen Rosen-terapia, joka liittyy ajatteluun. Omaiseni eivät pidä sanasta ihme lapsettomuuden takia. Omaiseni eivät kuulu kristilliseen järjestöön, jonka tarkoituksena on tehdä Rosen-terapiaa. Omaiseni eivät hyväksy sukupuolta eristävää Rosen-terapiaa yhteiskunnan takia. Yhteiskuntaa ohjailee omaisteni lisäksi, myös höyrykone. Joskus se on joku muu asia, kuin verotus, jota omaiseni pitävät akselina. Omaisillani on hammashuollollinen akseli. Omaiseni eivät tarvitse Sinervä-terapipota, jolloin sosiaaliryhmissä pitää olla suunliikeradat, ei sukupuolieristystä. Omaisillani ei ole harhoja hammashuollosta, he eivät ole keijujanne.
ei voida pitää ykkös-kakkosen eli steppaamisen takiaitsemurha-eleenä. Sitähän haluat Rosen-terapialla luokitella, vai kuinka. Tällaisia henkireikiä ei tule esim. mielenterveys-seurasta luoda itselleen, vaan kysymyksessä on todellakin vanhentunut toiminta. Omaiseni vetoavat vanhoilliseen toimintaan, sillä ei saa kärjistää uskonnollisen vapauden vuoksi. Etiikan kyseleminen harrastuksissa on kielletty nykyaikana tästä syystä. Miksi olette ryhtyneet tällaiseen terapiaan?
Oletko jo kokeillut ryhmäterapiaa, jossa heijastetaan aidosti ja oikeasti paranoidin skitsofrenian sijaan? Jopa alasti! Siksi lahkoja ei hvyäksytä. Liberaaali-este. Mä voin kertoa tästä useita esimerkkejä, jotka ovat aitoja Tosi Elämää-lehdestä olevia fiktiivisiä kuvitelmia samantien. Siksi ne eivät kiinnosta. Et ajattele lainkaan vahinkoja, joita sellainen heijastamattomuus aiheuttaa. Esim. gastrokirurgia ja uhraaminen eivät käykään valvomis-eleiksi. Asuntolat ovat näin käyttökelvottomia. Asuntola on fiktiivinen kuvitelma, ei sairaala. Miksi en saisi teräase-oikeuksia? Miksi psykologi yrittää esiintyä gastro-opettajana? Hysterian takia ei ole laillista esim. sukupuolitaudit ja niitä koskevat lainsäädännöt. Mikä tässä jatkuu? - vuonna nyt, mukava
Ihmiskunta Sinde v82 kirjoitti:
ei voida pitää ykkös-kakkosen eli steppaamisen takiaitsemurha-eleenä. Sitähän haluat Rosen-terapialla luokitella, vai kuinka. Tällaisia henkireikiä ei tule esim. mielenterveys-seurasta luoda itselleen, vaan kysymyksessä on todellakin vanhentunut toiminta. Omaiseni vetoavat vanhoilliseen toimintaan, sillä ei saa kärjistää uskonnollisen vapauden vuoksi. Etiikan kyseleminen harrastuksissa on kielletty nykyaikana tästä syystä. Miksi olette ryhtyneet tällaiseen terapiaan?
Oletko jo kokeillut ryhmäterapiaa, jossa heijastetaan aidosti ja oikeasti paranoidin skitsofrenian sijaan? Jopa alasti! Siksi lahkoja ei hvyäksytä. Liberaaali-este. Mä voin kertoa tästä useita esimerkkejä, jotka ovat aitoja Tosi Elämää-lehdestä olevia fiktiivisiä kuvitelmia samantien. Siksi ne eivät kiinnosta. Et ajattele lainkaan vahinkoja, joita sellainen heijastamattomuus aiheuttaa. Esim. gastrokirurgia ja uhraaminen eivät käykään valvomis-eleiksi. Asuntolat ovat näin käyttökelvottomia. Asuntola on fiktiivinen kuvitelma, ei sairaala. Miksi en saisi teräase-oikeuksia? Miksi psykologi yrittää esiintyä gastro-opettajana? Hysterian takia ei ole laillista esim. sukupuolitaudit ja niitä koskevat lainsäädännöt. Mikä tässä jatkuu?ettei pysty suunliikeratoihin ja/tai sosiaaliryhmiin. Ei hengästymistä... Miksi kärsisimme kärjistelystä käräjillä? Onko se haitta luustollemme? Miksi hoitaa täysin ympärivuotisesti umpipäistä esim. krimistä kieltäytyvää ihmistä? Puheen ei tule olla ympärivuorokautinen toiminto. Siksi luustohaittoja ei todeta, vaan on esineitä niihin suunliikeratoihin. Tulee olla terä-aseoikeudet. Esim. painin takia.
- vuonna nyt, mukava
vuonna nyt, mukava kirjoitti:
ettei pysty suunliikeratoihin ja/tai sosiaaliryhmiin. Ei hengästymistä... Miksi kärsisimme kärjistelystä käräjillä? Onko se haitta luustollemme? Miksi hoitaa täysin ympärivuotisesti umpipäistä esim. krimistä kieltäytyvää ihmistä? Puheen ei tule olla ympärivuorokautinen toiminto. Siksi luustohaittoja ei todeta, vaan on esineitä niihin suunliikeratoihin. Tulee olla terä-aseoikeudet. Esim. painin takia.
koskee seksiä ja suunliikeratoja. Silti on demokratia! On perusteltua olla tietoinen näistä rotuerottelu-tasolla. On perusteltua, että omaiset tekevät kaikkensa demokratian eteen. Mulla on kyllä tällainen malli. Synntys-lääkärini on huvitutti, mitä sitten?
- Sinde vm-82
koskee seksiä ja suunliikeratoja. Silti on demokratia! On perusteltua olla tietoinen näistä rotuerottelu-tasolla. On perusteltua, että omaiset tekevät kaikkensa demokratian eteen. Mulla on kyllä tällainen malli. Synntys-lääkärini on huvitutti, mitä sitten?
retoriikan takia lähestyä a. koordinaatistolla b. seksillä c. keski-arvolla. Kaikki perheet eivät hyväksy kapitaalittomia aurinko-hoitoja. Siinä on sellainen airut, muttei lainkaan akselia, joka on vaarallista. Tätä on aivan turha jatkaa... Mä saan lopettaa sen sairaalaan.... Luuston takia. Mä en itse voi sille mitään. Että sellainen vika psykologiassa. No, ei ole mun vika.
- Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
retoriikan takia lähestyä a. koordinaatistolla b. seksillä c. keski-arvolla. Kaikki perheet eivät hyväksy kapitaalittomia aurinko-hoitoja. Siinä on sellainen airut, muttei lainkaan akselia, joka on vaarallista. Tätä on aivan turha jatkaa... Mä saan lopettaa sen sairaalaan.... Luuston takia. Mä en itse voi sille mitään. Että sellainen vika psykologiassa. No, ei ole mun vika.
saa lopettaa. Miksi tässä lukee näin tässä edellisessä? Nämä ovat niitä perhesairaalahoitoja. Kaikille ei tule niihin edes papereita, miksi iniset, että sinulla pitäisi niitä olla? Miksi saisit inistä ja lähestyä?
- vuonna nyt, mukava
Sinde vm-82 kirjoitti:
saa lopettaa. Miksi tässä lukee näin tässä edellisessä? Nämä ovat niitä perhesairaalahoitoja. Kaikille ei tule niihin edes papereita, miksi iniset, että sinulla pitäisi niitä olla? Miksi saisit inistä ja lähestyä?
tuollainen ihmissyönti ja sen harjoittaminen a-viruksella. Sitä ei harjoiteta vammaisella, joka on vielä sinulle ilmeisesti hirvittävän vaikea asia, kun haluat lähestyä ilman sydän- ja verenkiertoelimistöä esim. uskovaisena. Leuhka & viuhka ei sen takia ole kauhean mukavia asioita. Kun et esim. reagoi vuosiin tahallisesti ja silleen. Kukaan ei ota sellaisia papereita muiden kustannuksella ja siksi mua ei tarvitse seurailla minkäänlaisin leuhkalla & viuhkalla järjestetyin mitoin. Mikä suojelupoliisi tämä tällainen on? Kristillinen ammatti, jossa ei saa juosta pienempi kuin & suurempi kuin päissään. Se on kielletty kusemisella, että näin.... Siksi sitäkään mahdollisuutta ei tule, että olisi sellainen joku kristitty orjuutettavaksi. Papeilla täytyisi olla tuntoaisti, mikä riski se on itsellesi? Tuntoaisti, no hommaa vaikka oikeasti S/M:stä. Siihen on ihan normaali olemassaolo ja viittomat. Kristittyjä kuvaavia viittomia on useanlaisia.
- Sinde vm-82
tuollainen ihmissyönti ja sen harjoittaminen a-viruksella. Sitä ei harjoiteta vammaisella, joka on vielä sinulle ilmeisesti hirvittävän vaikea asia, kun haluat lähestyä ilman sydän- ja verenkiertoelimistöä esim. uskovaisena. Leuhka & viuhka ei sen takia ole kauhean mukavia asioita. Kun et esim. reagoi vuosiin tahallisesti ja silleen. Kukaan ei ota sellaisia papereita muiden kustannuksella ja siksi mua ei tarvitse seurailla minkäänlaisin leuhkalla & viuhkalla järjestetyin mitoin. Mikä suojelupoliisi tämä tällainen on? Kristillinen ammatti, jossa ei saa juosta pienempi kuin & suurempi kuin päissään. Se on kielletty kusemisella, että näin.... Siksi sitäkään mahdollisuutta ei tule, että olisi sellainen joku kristitty orjuutettavaksi. Papeilla täytyisi olla tuntoaisti, mikä riski se on itsellesi? Tuntoaisti, no hommaa vaikka oikeasti S/M:stä. Siihen on ihan normaali olemassaolo ja viittomat. Kristittyjä kuvaavia viittomia on useanlaisia.
Siksi sellaisia ei tehdä (>
- vuonna nyt, mukava
Sinde vm-82 kirjoitti:
Siksi sellaisia ei tehdä (>
lestadiolaisuudesta ja sisäelinten varastamisesta. Miksi avaat koko ajan tätä keskustelua? Että saisit sukupuolieristää? Oletko näin varma, että kykenet sellaiseen? Kellään ei ole varaa sellaiseen vanuttamiseen, mitä se tarkoittaa. Tämä on vain mielipide. Psykiatriaa pidetään lestadiolaisuuden perusteella täysin kohtuuttomana, eikä siinä voida puhua tranvertismin luomasta turvallisuudesta. Lestadiolaisuus on fiktiivisen takia kohtuutonta ja lapsellista. Siksi jokainen Tuomas-panija ei ole oikeutettu konkursseihin, vaan täydellinen liberaalius on pakollista. Pakkoliikkeet ja aivotoiminnot eivät kohtaa tämän harhan takia. Siksi on tarpeellista hoitaa suunliikeratoja useammalla eri tavalla. Lainsäädäntö säätelee näin. Rajoitteena pidetään vaihtolämpökantapäitä niillä ei saavuta mitään. Näin on olemassa täydellinen liberaalius-vaatimus. Siksi pelkällä äänellä ei saa esiintyä, vaan demokratia ylläpitää muunlaistakin toimintaa. Esim. giljotiinia, joka on mm. ulkonäköperusteinen. Tulisiko siihen tutustua ensin. (gynekologia: juosta päin mäntyä)
- vuonna nyt, mukava
lestadiolaisuudesta ja sisäelinten varastamisesta. Miksi avaat koko ajan tätä keskustelua? Että saisit sukupuolieristää? Oletko näin varma, että kykenet sellaiseen? Kellään ei ole varaa sellaiseen vanuttamiseen, mitä se tarkoittaa. Tämä on vain mielipide. Psykiatriaa pidetään lestadiolaisuuden perusteella täysin kohtuuttomana, eikä siinä voida puhua tranvertismin luomasta turvallisuudesta. Lestadiolaisuus on fiktiivisen takia kohtuutonta ja lapsellista. Siksi jokainen Tuomas-panija ei ole oikeutettu konkursseihin, vaan täydellinen liberaalius on pakollista. Pakkoliikkeet ja aivotoiminnot eivät kohtaa tämän harhan takia. Siksi on tarpeellista hoitaa suunliikeratoja useammalla eri tavalla. Lainsäädäntö säätelee näin. Rajoitteena pidetään vaihtolämpökantapäitä niillä ei saavuta mitään. Näin on olemassa täydellinen liberaalius-vaatimus. Siksi pelkällä äänellä ei saa esiintyä, vaan demokratia ylläpitää muunlaistakin toimintaa. Esim. giljotiinia, joka on mm. ulkonäköperusteinen. Tulisiko siihen tutustua ensin. (gynekologia: juosta päin mäntyä)
liberaali-perusteet? Laitetaan vielä uudelleen " gynekologia; juosta päin mäntyä" Siinä voi olla mukana esim. silmän osia. Se on tarkoituskin. Silmän osilla luodaan itseä ja muita. Gynekologia voi sisältää muutakin. Miksi yrität kouluttautua gynekologiksi? Ammatti on sitäpaitsi tarkoitettu ensisijaisesti kuuron omaisille. Invaliditeetissä ei pystytä giljotiini-hommaan, jota se totta tosiaan vaatisi. Se giljotiini-homma on melkein aivan yhtä hyvä ammatti. Kaikki kristityt voisivat vedota johonkin muuhun, kuin vuonna nyt mukavaan. Joku idiootti salasi tietoja ja aiheutti katastrofin haluamalla mennä ristiin liberaaliudella.(ni) Kristo-häiriöstäkin voi puhua. Invaliditeetti ei ole hyväksyttävää, eikä puhutettavaa. Hammaslääkärini ei aina siksi käytä suojaimia. Se taas on etsintäkuuluttaminen ja konkurssi samaa aikaa. Kristo-häiriö halventaa liikaa alapäätä, siksi järjestyslukuja ei hyväkstyä. Kapitaali on nolla. Ne täytyy itse nollata. Muuta en osaa neuvoa. Mitään nollahakuja, ei ole, kymmeniin vuosiin saaanut enää tehdä.
vantaalla myyrmäessä olis hieroja jos olet lähiseudulta tai pääset kulkemaan tänne helposti.
laita rohkeasti viestiä ja kerro ongelmistasi niin katsotaan mitä voidaan tehdä.
[email protected]- Ihmiskunta Sinde
laillista ja hieronta kiellettyä. Lääkärille tulee kirjoittaa samantien kerjäämisestä sekä linnaa, että konkurssi. Muuten yhteiskunta vaarantuu. Siihen ei ole sianpään-omaista psykologiaa. Aurinko-terapia on laitonta langoituksen takia, koska se on egoismi. Luonto tukee toisenlaista mallia, ihmisluonto ei ole lestadiolaisuus ja luuranko on kadonnut katastrofi. Siksi on liberaalius ja sen tulee loistaa yhteiskunnassamme. Psykologia ei helpota invalidinkaan oloja. Ei siis myöskään mielenterveyspotilaan. Yritätkö nussia pilkkua invalideilla? Hylje-perusteella ei saa lähestyä, kun on Napoleon Otto Mutteri... Siksi sairaalatoiminnan voi kieltää. Pitäiskö viedä, kenen?, eduskuntaan? Konkurssien takia... Itsevarmuus on puutteellinen ominaisuus, mulle se maksaa invaliditeeteilla omaisuuden. Olen ollut koko elämäni vapaudenriistossa. Kristillinen journalismi on siksi tuomittavaa. Lestadiolaisuudessa on kysymys juuri siitä.
- ...
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
laillista ja hieronta kiellettyä. Lääkärille tulee kirjoittaa samantien kerjäämisestä sekä linnaa, että konkurssi. Muuten yhteiskunta vaarantuu. Siihen ei ole sianpään-omaista psykologiaa. Aurinko-terapia on laitonta langoituksen takia, koska se on egoismi. Luonto tukee toisenlaista mallia, ihmisluonto ei ole lestadiolaisuus ja luuranko on kadonnut katastrofi. Siksi on liberaalius ja sen tulee loistaa yhteiskunnassamme. Psykologia ei helpota invalidinkaan oloja. Ei siis myöskään mielenterveyspotilaan. Yritätkö nussia pilkkua invalideilla? Hylje-perusteella ei saa lähestyä, kun on Napoleon Otto Mutteri... Siksi sairaalatoiminnan voi kieltää. Pitäiskö viedä, kenen?, eduskuntaan? Konkurssien takia... Itsevarmuus on puutteellinen ominaisuus, mulle se maksaa invaliditeeteilla omaisuuden. Olen ollut koko elämäni vapaudenriistossa. Kristillinen journalismi on siksi tuomittavaa. Lestadiolaisuudessa on kysymys juuri siitä.
taas lääkkeet ottamatta, tällä samalla useinkin, eri palstoilla;((
- Latva rinneli
... kirjoitti:
taas lääkkeet ottamatta, tällä samalla useinkin, eri palstoilla;((
Niinpä vaikuttaa. Tulee jo mieleen, että pitäisikö tuollaisista kirjoituksista laittaa "ilmoita asiattomasta viestistä" ilmoitus?
En ole tällä keskustelupalstalla käynyt kuin arviolta neljän viikon aikana. Pääasiassa kirjoitukset on olleet asiallisia. Siksipä tämä "lääkkeet unohtanut" tuntuu kuin olisi eri planeetalta.
- Sumppi pk-seudulta
Ystäväni oli lapsena kokenut kovia, eli äitipuolen käytös oli jättänyt häneen jälkensä. Iän karttuessa 40 v ja päälle, asiat kasaantuivat, hän joutui sairaslomalle, mielialalääkitykseen ja oli poissa töistä muutaman vuoden. Hänelle joku suositteli rosenterapiaa ja häneen tämä terapia auttoi. Nuo käsittelemättömät tunteet purkautui ja hän vapautui niistä. Ystävästäni kuoriutui uusi energinen, elämästä nauttiva ihminen. Sen jälkeen hän ei ole tarvinnut mielialalääkitystä ja energiaa riittää, vaikka ikä lähentelee jos 70 vuotta.
Itse olin erään asian vuoksi hyvin patoutunut, katkera. E.m. ystäväni suositteli minulle rosenterapiaa, johon menin. Kävin arviolta 6 - 7 kertaa ja vaikka en millään hetkellä kokenut mitään ihmeellistä ahaa-elämystä, huomasin myöhemmin, että en olekaan enää katkera. Asiahan ei ollut poistunut mielestä, mutta en kantanut sitä katkeruutta, joka syövytti henkisiä voimavarojani ja vei ilon pois elämästäni. Hyväksyin tapahtuneet asiat ja ne eivät olleet enää minulle "maailman kaatavia painajaisia".
Myöhemmin kävin työpaineiden ja uniongelmien vuoksi rosenterapiassa, mutta siihen se ei auttanut. Tosin en käynyt ehkä 3 - 4 kertaa useammin.
En osaa suositella ketään, mutta katso googlella, voit löytää sieltä sinulle sopivan terapeutin. Katso myös hänen muu taustansa, esim. tukeeko hänen työ tätä terapiaa.
Terapeuttini sanoi, että hoito on kuin sipulin kuorimista kerros kerrokselta. Kun sydän paljastuu, purkautuu ongelma. Itse esim. itkin paljon, enkä ymmärtänyt, mitä itkin. Joku voi nauraa, laskea ties mitä ääniä suustaan. Se kaikesta päätellen todistaa, että tuo käsittelemätön asia on tavoitettu ja purkaantuu.
Myöhemmin kävin paljon myös esim. vyöhyketerapiassa sekä reikihoidossa. Niistä sain tasapainoa ylistressaantuneeseen elämääni, mutta ne hoidot eivät kauaa toimi, on tilapäisiä. Itse kävin reikikurssin, ja annan k.o. energiahoitoa, jos läheinen, tuttava valittelee särkyjä. Se on minulle harrastus, ei työ.
Vaikka rosenterapia maksaa, se tulee halvaksi psykoterapiaan verrattuna, joten ehdottomasti kannattaa käydä hoidossa, jospa se sinun ongelmaan tehoaisi. Psykoterapiassa pitää pahimmillaan vai pitäisikö sanoa parhaimmillaan, käydä vuosia.- anza86
se sitten maksaa?
- Sumppi pk-seudulta
anza86 kirjoitti:
se sitten maksaa?
En muista enää, mitä maksoi. Hoidoistahan ei saa Kelan korvauksia, mutta kun hoitokertojen määrä ei ole mitenkään runsas, siihen kannattaa panostaa, jos suinkin on rahaa. Katsopa netistä googlella terapeuttien nimiä ja sitten voit kysyä heiltä suoraan vaikka e-kirjeellä, mikä on veloitushinta. Paljoa niissä ei ole hintaeroja.
Jos saat terapeutin nimen, jota joku suosittelisi, niin aina parempi. Hedänkin työssään saattaa olla ns. tasoeroja. - Kokenut rosenin:)
Sumppi pk-seudulta kirjoitti:
En muista enää, mitä maksoi. Hoidoistahan ei saa Kelan korvauksia, mutta kun hoitokertojen määrä ei ole mitenkään runsas, siihen kannattaa panostaa, jos suinkin on rahaa. Katsopa netistä googlella terapeuttien nimiä ja sitten voit kysyä heiltä suoraan vaikka e-kirjeellä, mikä on veloitushinta. Paljoa niissä ei ole hintaeroja.
Jos saat terapeutin nimen, jota joku suosittelisi, niin aina parempi. Hedänkin työssään saattaa olla ns. tasoeroja.Rosen terapian kehittäjä toimi aluksi fysioterapeuttina ja totesi, että ihmiset alkoivat kertoa asioita kun heidän lihaksensa rentoutuivat. Myös psykoterapiassa todettiin, että todelliset tunteet tavoitettiin paremmin, kun henkilöä oli aluksi hierottu. Järki vs tunteet. Tavallisessa psykoterapiassa normaalisti tavoitetaan tuo järkitaso ja puidaan asioita sen kautta, mutta se ei yksin auta, vaan on sitä samaa kerrasta toiseen.
Lihasjännitys on myös usein tunneperäistä... - gsdljiehj
Kokenut rosenin:) kirjoitti:
Rosen terapian kehittäjä toimi aluksi fysioterapeuttina ja totesi, että ihmiset alkoivat kertoa asioita kun heidän lihaksensa rentoutuivat. Myös psykoterapiassa todettiin, että todelliset tunteet tavoitettiin paremmin, kun henkilöä oli aluksi hierottu. Järki vs tunteet. Tavallisessa psykoterapiassa normaalisti tavoitetaan tuo järkitaso ja puidaan asioita sen kautta, mutta se ei yksin auta, vaan on sitä samaa kerrasta toiseen.
Lihasjännitys on myös usein tunneperäistä...vitsi täällä on muuten himmeitä tyyppejä. Huh.
- yhttied
Hei! Rosen-menetelmästä ja sen tekijöistä kaupungeittain löydät tietoa rosenterapia.com. Todella mahtava menetelmä, jota olen itse opiskellut 8 vuotta. Menetelmä ei sovi kaikille..Käy katsomassa sivuilta lisää...hinnat kaupungista riippuen n. 40-60 eur. Hinnoitteluun vaikuttaa myös se, onko terapeutti valmistunut vai opintojen jälkeisellä harjoitusjaksolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892658Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 74906
- 45877
- 61845