Uudet McRaichun sivut ovat avattu, joten tulkaa sinne vain. Ne on täällä ------> http://pokemonmcraichu.vuodatus.net/blog/archive?&y=2010&m=11
UUDET MCRAICHUN POKEMON SIVUT, TULKAA SINNE ! ! !
10
480
Vastaukset
- Anonyymi
Koita muotoilla sivua ehkä vähän käyttäjä ystävällisemmäks hmm... viellä en sano muuta.
Ajattelin ite tehdä pokemon B/W pelisivuston suomeks mut kunhan ensin julkaistais euroopassa.- nm
Miks mun nimem kohdalla on anonymous.
- diivu87
Mukavaan että olet tehnt pokemon sivut
Sattusitko tarviiman muta läpiipeluu oppaita? Mul olis mm FR/LG,Emerand/Shaphire....
Odotan sivujen valmistumista (ja päivitystä)
Jah itse laittasin varman viel useammasta hamosta tietoja jonku linkin alle.
harmi ettei käviälaskuri toiminnut!- McRaichu
Seuraava päivitys itse sivuille on tänään. Peliapusivustoa päivitetään perjantaina.
- McRaichu
McRaichu kirjoitti:
Seuraava päivitys itse sivuille on tänään. Peliapusivustoa päivitetään perjantaina.
Kävijälaskuri kyllä toimii linkistä joka on Täällä on käynyt tämän verran ihmisiä. - otsikon alla.
- arvaa kuka?
McRaichu kirjoitti:
Kävijälaskuri kyllä toimii linkistä joka on Täällä on käynyt tämän verran ihmisiä. - otsikon alla.
Ihmettelin et mistä Mc Raichu oikein päättelit Ashin iäks 16. v ? Mietityttää vaan kun ei ikinä siitä oikein animes puhuta.
Ihmettelen ite Animes tota juttuu et Ashii sanotaan 10 vuotiaaks et eiks sen oikeesti pitäs olla jos jotain 23 XD Mut kai se Ash sit on joku ikuinen 10. v XD arvaa kuka? kirjoitti:
Ihmettelin et mistä Mc Raichu oikein päättelit Ashin iäks 16. v ? Mietityttää vaan kun ei ikinä siitä oikein animes puhuta.
Ihmettelen ite Animes tota juttuu et Ashii sanotaan 10 vuotiaaks et eiks sen oikeesti pitäs olla jos jotain 23 XD Mut kai se Ash sit on joku ikuinen 10. v XDAsh on edelleen 10-vuotias. Se mainitaan 14 tuotanto kauden ekassa jaksossa eli Best wishes ( en tiiä tarkkaan miten toi kirjotetaan). Enne, kun lähtee äitinsä ja professori Oakin kanssa Isshuun.
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
Ash on edelleen 10-vuotias. Se mainitaan 14 tuotanto kauden ekassa jaksossa eli Best wishes ( en tiiä tarkkaan miten toi kirjotetaan). Enne, kun lähtee äitinsä ja professori Oakin kanssa Isshuun.
Tässä aivan loistava "entä jos" -juttu tästä Ashin tarinan todellisuudesta: http://cartoonoveranalyzations.com/2009/04/09/pokemon-explained/
Siis pointtina tuossa on, että entä jos Ash on koomassa ja kuvittelee kaiken. Siinä on sitten selitetty mitä mielen ja muistin osia kaikki eri henkilöt ja poket symboloivat. - nm
rndm. kirjoitti:
Tässä aivan loistava "entä jos" -juttu tästä Ashin tarinan todellisuudesta: http://cartoonoveranalyzations.com/2009/04/09/pokemon-explained/
Siis pointtina tuossa on, että entä jos Ash on koomassa ja kuvittelee kaiken. Siinä on sitten selitetty mitä mielen ja muistin osia kaikki eri henkilöt ja poket symboloivat..
- rndm.
nm kirjoitti:
.
Luin sen joskus ja olin iha samaa mieltä, hyvin on tehty kyllä toi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602