Uudet McRaichun sivut ovat avattu, joten tulkaa sinne vain. Ne on täällä ------> http://pokemonmcraichu.vuodatus.net/blog/archive?&y=2010&m=11
Vastaukset 10
- Anonyymi
Koita muotoilla sivua ehkä vähän käyttäjä ystävällisemmäks hmm... viellä en sano muuta.
Ajattelin ite tehdä pokemon B/W pelisivuston suomeks mut kunhan ensin julkaistais euroopassa.- nm
Miks mun nimem kohdalla on anonymous.
- diivu87
Mukavaan että olet tehnt pokemon sivut
Sattusitko tarviiman muta läpiipeluu oppaita? Mul olis mm FR/LG,Emerand/Shaphire....
Odotan sivujen valmistumista (ja päivitystä)
Jah itse laittasin varman viel useammasta hamosta tietoja jonku linkin alle.
harmi ettei käviälaskuri toiminnut!- McRaichu
Seuraava päivitys itse sivuille on tänään. Peliapusivustoa päivitetään perjantaina.
- McRaichu
McRaichu kirjoitti:
Seuraava päivitys itse sivuille on tänään. Peliapusivustoa päivitetään perjantaina.
Kävijälaskuri kyllä toimii linkistä joka on Täällä on käynyt tämän verran ihmisiä. - otsikon alla.
- arvaa kuka?
McRaichu kirjoitti:
Kävijälaskuri kyllä toimii linkistä joka on Täällä on käynyt tämän verran ihmisiä. - otsikon alla.
Ihmettelin et mistä Mc Raichu oikein päättelit Ashin iäks 16. v ? Mietityttää vaan kun ei ikinä siitä oikein animes puhuta.
Ihmettelen ite Animes tota juttuu et Ashii sanotaan 10 vuotiaaks et eiks sen oikeesti pitäs olla jos jotain 23 XD Mut kai se Ash sit on joku ikuinen 10. v XD arvaa kuka? kirjoitti:
Ihmettelin et mistä Mc Raichu oikein päättelit Ashin iäks 16. v ? Mietityttää vaan kun ei ikinä siitä oikein animes puhuta.
Ihmettelen ite Animes tota juttuu et Ashii sanotaan 10 vuotiaaks et eiks sen oikeesti pitäs olla jos jotain 23 XD Mut kai se Ash sit on joku ikuinen 10. v XDAsh on edelleen 10-vuotias. Se mainitaan 14 tuotanto kauden ekassa jaksossa eli Best wishes ( en tiiä tarkkaan miten toi kirjotetaan). Enne, kun lähtee äitinsä ja professori Oakin kanssa Isshuun.
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
Ash on edelleen 10-vuotias. Se mainitaan 14 tuotanto kauden ekassa jaksossa eli Best wishes ( en tiiä tarkkaan miten toi kirjotetaan). Enne, kun lähtee äitinsä ja professori Oakin kanssa Isshuun.
Tässä aivan loistava "entä jos" -juttu tästä Ashin tarinan todellisuudesta: http://cartoonoveranalyzations.com/2009/04/09/pokemon-explained/
Siis pointtina tuossa on, että entä jos Ash on koomassa ja kuvittelee kaiken. Siinä on sitten selitetty mitä mielen ja muistin osia kaikki eri henkilöt ja poket symboloivat. - nm
rndm. kirjoitti:
Tässä aivan loistava "entä jos" -juttu tästä Ashin tarinan todellisuudesta: http://cartoonoveranalyzations.com/2009/04/09/pokemon-explained/
Siis pointtina tuossa on, että entä jos Ash on koomassa ja kuvittelee kaiken. Siinä on sitten selitetty mitä mielen ja muistin osia kaikki eri henkilöt ja poket symboloivat..
- rndm.
nm kirjoitti:
.
Luin sen joskus ja olin iha samaa mieltä, hyvin on tehty kyllä toi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021162
- 51975
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.130722En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48612- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa32478- 42470