Hei!
Olen miettinyt, että lukisin itseni merkonomiksi. Kannattaisiko ensin käydä lukio? Jos käyn lukion, niin minullahan on mahdollisuus hakea yliopiston kauppatieteelliseen (vai olenko käsittänyt nyt väärin).
Aluksi mietin, että kävisin ammattilukion ja jatkaisin sen jälkeen yliopistoon, mutta enkös minä pääsekin pelkällä ylioppilastutkinnolla yliopistoon? (tämän hetkinen ka melkein 8½)
Kuinkas hyvät mahdollisuudet on päästä töihin yliopiston jälkeen? Entä minkälainen palkka tällä alalla ja koulutuksella työskentelevillä ihmisillä keksiarvoltaan on?
Merkonomiksi
Kaikkitietämätön
1
418
Vastaukset
- 25
Jos haluat haastavia töitä, niin käy lukio ja kauppakorkea. Mikäli haluat, että työn saanti on haastavaa, niin lue merkonomiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059