Mitä kuuluu tällä hetkellä Kap Verdeen juuri sieltä saapuneet? Uskaltaako siellä kulkea naisihminen yksin ettei ryöstetä?Onko kerjääjiä?
Lomalle Kap Verdeen
6
1092
Vastaukset
- Kappe24
Kap Verde on Afrikan turvallisimpia maita. Siellä voi kulkea suht rauhassa. Ihmiset ovat lähinnä uteliaita ja avoimia. Turistin ainoa päänsärky ovat aktiiviset katukauppiaat, mutta sekin on lievemmästä päästä verrattuna johonkin Intiaan. Ei siis todellakaan mitään pelkoa ja vaan hyvää matkaa sinulle!
- ei ikinä sinne
Älä sinne yksin lähde missään tapauksessa ( ei edes kaksin). Rauhassa ei saa olla hotellialueen ulkopuolella. Ehkä ei ryöstetä, mutta epämielyttävää kun sinua seuraa koko ajan joku ja kauan.
Maailmassa löytyy mukavampia paikkoja, lähde muualle.- siellä
jos lähtee sinne niin korvatulppia mukaan ja rauhottavia
just niin KAUHEE PAIKKA - Kappe24
siellä kirjoitti:
jos lähtee sinne niin korvatulppia mukaan ja rauhottavia
just niin KAUHEE PAIKKAVoin lyödä vetoa, että kahden edellisen viestin kirjoittaja on sama henkilö, joka ei ole teiniahdistuksissaan käynyt Tikkurilan juna-asemaa pidemmällä. En vaan ymmärrä tuollaisia heittoja, jos ei pysty millään tavalla perustelemaan tarkemmin ja kertomaan jotain esimerkkejä. Jos ei ole päätä matkustaa ja tutustua uusiin kulttuureihin, niin on varmaan parempi mennä eläkeläisristeilylle taputtamaan käsiä yhteen.
Kap Verde on kaikesta huolimatta hieno maa. Kannattaa ehdottomasti käydä! - ok
Kappe24 kirjoitti:
Voin lyödä vetoa, että kahden edellisen viestin kirjoittaja on sama henkilö, joka ei ole teiniahdistuksissaan käynyt Tikkurilan juna-asemaa pidemmällä. En vaan ymmärrä tuollaisia heittoja, jos ei pysty millään tavalla perustelemaan tarkemmin ja kertomaan jotain esimerkkejä. Jos ei ole päätä matkustaa ja tutustua uusiin kulttuureihin, niin on varmaan parempi mennä eläkeläisristeilylle taputtamaan käsiä yhteen.
Kap Verde on kaikesta huolimatta hieno maa. Kannattaa ehdottomasti käydä!OON SAMAA MIELTÄ KAPPE24 KANS. Kannattaa tosiaan käydä KAR VERDELLÄ. Ennen kaikkee SALIN saarella. No, muista saarista ei oo meikäläisellä kokemuksii. Minulle ainakin oli erilainen paikka mitä yleensä olen matkustellut,mutta ehdottomasti mukava ja ainutlaatuinen. Kiva kuljeksii "lavabusseilla" ympäri pikkusaarta, ja halvalla...eikä pirssitkän maksa paljo. eipä huonoo sanottavaa .!
- ok
ok kirjoitti:
OON SAMAA MIELTÄ KAPPE24 KANS. Kannattaa tosiaan käydä KAR VERDELLÄ. Ennen kaikkee SALIN saarella. No, muista saarista ei oo meikäläisellä kokemuksii. Minulle ainakin oli erilainen paikka mitä yleensä olen matkustellut,mutta ehdottomasti mukava ja ainutlaatuinen. Kiva kuljeksii "lavabusseilla" ympäri pikkusaarta, ja halvalla...eikä pirssitkän maksa paljo. eipä huonoo sanottavaa .!
siis KAP VERDE eikä KAR VERDE :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882