Tilasin keittiön toukokuussa ja toimitus elokuun ensinmäisellä viikolla. Keitiö ei edelleenkään valmis. Vikoja ollut mm. runko rikki (uuden toimitus 5 viikkoa), suomenkieliset käyttöohjeet puutuivat kokonaan (väitti ensin ettei ole olemassa, muutaman tunnin päästä laittoi linkin sähköpostiin josta löytyivät), kuivauskaapin porausreiät puuttuivat toiselta puolelta (vastaus "pura se ja lähetä tänne porattavaks tai tee ite" ja näsäviisas ohje miten porata), mikro rikki (uuden toimitus 5-6 viikkoa) ja hanan toimitus 5 viikkoa myöhässä eikä minkäänlaista ilmoitusta tästä, jolloin olin jo ostanut uuden hanan ja vanhasta saisin 80% hyvitystä jos palautan. Virheistä ja remontin viivästymisestä hyvitykseksi vuoden lehtitilaus. Kohtuullistako?
Keittiöpiste ja Nobilia keittiö
9
1502
Vastaukset
- xu
Iso kiitos tästä vastauksesta. Tämä auttoi meitä tekemään valintoja oikeaan suuntaan. Epäilimme koko jutussa juuri tämän kaltaisia tapahtuvaksi - olimme oikeassa ja valitsemme normaalin kotimaisen liikkeen. On varmasti tylsää lukea lehtiä ilman toimivaa keittiötä.
- Parma keittiö
Ei taida toimia yritys kunnolla. Myyjät eivät ole ammattitaitoisia ja kaikilla kauhea kiire. Asiakas tuntee itsensä mittättömäksi. Muilla merkeillä perehdytään kyllä asiakkaaseen kunnolla ja aina onnistuu mittaus. Ja mikä kummallisinta samoissa hinnoissa kuin kilpailijat, joiden tuotteet parempia.
- Keittöt Saksasta
Suomessa ei ole ikävä kyllä yhtään niin laadukasta keittiövalmistajaa kuin Nobilia.
- töööt
Toi on niin keittiöpistemäistä.
- hankala M
Eilen kävi Nobilia keittiön edustaja ja nyt hiukan parempi mieli. Enään ärsyttää lähinnä keittiöpisteen myyjät. Mutta tiedänpähn jatkossa kenen kanssa ei kannata keittiölkauppoja tehdä, mutta Nobilia keittiöön olen tyytyväinen.
- Joonas H.
olet kun leimaat kaikki, vaikka yhden kanssa olet asioinut. Meillä ainakin oli hyvin asiallinen ja mukava myyjä, vaikka muutama sarana puuttuikin toimituksesta - se ei ollut kuitenkaan myyjän vika.
- Erkki123
missä tällainen Nobilia vaikuttaa?
- Vantaalla 3
Aivan samanlaiset kokemukset meillä Keittiöpisteen toiminnasta. Tuote kohtalainen, mutta toimitus ja palvelu surkea.
- Kahdesti jymäytetty
Miksi maksaa harmista, riesasta ja mielipahasta, joten kierrän kaukaa ko. ''pisteen''
jatkossa.
Myyjät ihan untamoita ja vaihtuvat vähän väliä, toimitukset renaa.
Älkää ainakaan maksako ennen, kuin kaikki on toimitettu OIKEIN ja toimivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161