Finmatkat luokitus

dondon

Jälleen kerran unohdin että Finmatkojen hotelliluokitus on eri kuin muilla. Olemme ns neljäntähden hotellissa Americasissa, Parque Christobal, Hotellialue on kuin minkkitarha, nurmikot myllätty, aurinko ei paista koskaan
terassillemme ja näköalana on naapurien seinien lisäksi vain taivas. Huoneistot on ns. kunnostettu, eli maalia vanhan päälle, esimerkiksi vaatekaapit haisevat homeelle, yäk. Bubgalovin varustukseen ei kuulu edes kahvinkeitintä. Hotellin paikallinen luokitus on kolme tähteä, mutta Finmatkat taikoo siihen yhden lisää. Harmi kun tulimme varanneeksi jo normaalihinnalla keväällä enempää tutkimatta, luulin että hinta laatusuhde olisi kohdallaan, muttei Finmatkoilla. Oppaat eivät esimerkiksi tule noutamaan hotellilta lentokentälle vaan sinun täytyy itse huolehtia että valitset oikean bussin. Noh harmi, Americas on sinänsä viihtyisä turistikohde ja ehkäpä jatkossakin tulemme tänne, vaikka olemme tehneet 25 matka muihin kanarian kohteisiin ja tänne vain viisi. Meitä on kymmenen hengen porukka ja muut ovat Aurinkomatkojen
hotelleissa jossa luokitus on kohdallaan. Kyllä se kaksi viikkoa täälläkin kuluu kun tuulettaa vaatteitaan välillä.

9

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei turhan tarkkaa

ruikuttaa, ettei mene loma pilalle. Sopeutukaa ja iloista mieltä.

• varmaan harmittaa

esimerkki ettei Kanarialle edes kannata harkita lomaa...tuollakin rahalla olisi saanut kunnon loman mahtavilla maisemilla ja tähden hotellissa. Mutta eikö tuo tuulipuku porukalle ole ihan riittävä taso?

• jeesus II

Millä rahalla? Ja mikä on "tähden hotelli"?
        Eivätkö nämä idiootit todellakaan voi käyttää aikaansa paremmin kuin provoilemalla Kanaria-palstalla?
        Tuulipuku(väli)porukka kyllä nykyään matkustaa ihan muualle kuin Kanarialle. Nimittäin thaimaaseen (kuten tuulipuvut itse sanovat). Siellä kun on halpaa. Ja kuitenkin heidän mukaansa vain köyhät matkustavat Kanarialle. Omituista logiikkaa..
        Ja sitten se lämpö. Thaimaata suosivat juntit jaksavat aina naureskella, miten Kanarian 20-25 asteen lämmössä palelee. Kuitenkin useat tutkimukset kertovat nimenomaan Kanarian ilmaston olevan ihmiselle ihanteellinen. Toki löytyy juntteja, joista on ihanteellista elää 24/7 huonosti lämmitetyssä saunassa vaatteet ihoon liimaantuneina, mutta kannattaako sellaisia edes laskea ihmisrotuun kuuluviksi...

• AH
        jeesus II kirjoitti:

Millä rahalla? Ja mikä on "tähden hotelli"?
        Eivätkö nämä idiootit todellakaan voi käyttää aikaansa paremmin kuin provoilemalla Kanaria-palstalla?
        Tuulipuku(väli)porukka kyllä nykyään matkustaa ihan muualle kuin Kanarialle. Nimittäin thaimaaseen (kuten tuulipuvut itse sanovat). Siellä kun on halpaa. Ja kuitenkin heidän mukaansa vain köyhät matkustavat Kanarialle. Omituista logiikkaa..
        Ja sitten se lämpö. Thaimaata suosivat juntit jaksavat aina naureskella, miten Kanarian 20-25 asteen lämmössä palelee. Kuitenkin useat tutkimukset kertovat nimenomaan Kanarian ilmaston olevan ihmiselle ihanteellinen. Toki löytyy juntteja, joista on ihanteellista elää 24/7 huonosti lämmitetyssä saunassa vaatteet ihoon liimaantuneina, mutta kannattaako sellaisia edes laskea ihmisrotuun kuuluviksi...

Liikaa faktatietoa ja tuo "huonosti lämmitetty sauna"-veto oli isku vyön alle Thaivaanjunteille. :D

Tätä lisää!

• lenkkari

Mulla on ainakin ihan hyvä tuulipuku.

• sitä saa mitä tilaa

Kannattaisi seuraavalla kerralla tutustua ennen loman varaamista kuviin hotellista sekä googlen karttaan.

Monesti olemme olleet Finnmatkojen reissulla ja eipä ole ollut valittamista.
      Sitä on saatu mitä on tilattu.

Jos haluat laatua, unohda 4 tähden hotellit. Niissä ja 3 tähden hotelleissa ei ole juurikaan eroja, paitsi hinnassa. Vasta kun 4:n perään laitataan voit odottaa jotain vähän parempaa. Laatua löytyy 5 tähdellä.

Finnmatkat kyllä ilmoittaa matkaehdoissaan ja kohdekuvauksissaan erittäin selväsit, ettei opas tule bussiin mukaan. Lisäksi tämäkin on erittäin kohde kohtaista. Syksyllä olimme Antalyassa, joka on omatoimi kohde ja silti opas oli pikku bussin mukana noutamassa meitä hotellilta lentokentälle.Ainakin saatiin henkilökohtaista pavelua, kun asiakkaita oli vain 4.

• positivism

reissussa menee jokin pieleen, ei kannata ruikuttaa. Jos ei ole hengestä kyse, niin kannattaa unohtaa pikkujutut. Ihan vain oman loman kannalta. Ei kannata pilata omaa lomaansa!

• dondon
        positivism kirjoitti:

reissussa menee jokin pieleen, ei kannata ruikuttaa. Jos ei ole hengestä kyse, niin kannattaa unohtaa pikkujutut. Ihan vain oman loman kannalta. Ei kannata pilata omaa lomaansa!

Sorry, ei ollu tarkoitus ruikuttaa, mutta home on hometta, eikä minua oikein viehätä. Noh tulin matkalta
        juuri äsken ja oli ehkä paras reissu pitkään aikaan. Meitä oli matkassa kymmenen ja muut olivatkin AM:n hotellissa joka oli paljon parempi. Kysymys onkin siitä että luulimme menevämme parempaan hotelliin , ei hinnasta ja oma vika kun en huomioinut luokitusta joka kyllä mielestäni on harhaanjohtava FM:lla.
        Edellisellä keralla olin Grand hotel costa adejessa, joka oli neljän tähden luokitukselta, mutta aivan eri tasoa, samoin kuin neljän tähden Costa meloneras hotelli jossa olemme usein olleet. Halusin vaan tarjota vaimolleni parempaa...
        .

• hotelliin
        dondon kirjoitti:

Sorry, ei ollu tarkoitus ruikuttaa, mutta home on hometta, eikä minua oikein viehätä. Noh tulin matkalta
        juuri äsken ja oli ehkä paras reissu pitkään aikaan. Meitä oli matkassa kymmenen ja muut olivatkin AM:n hotellissa joka oli paljon parempi. Kysymys onkin siitä että luulimme menevämme parempaan hotelliin , ei hinnasta ja oma vika kun en huomioinut luokitusta joka kyllä mielestäni on harhaanjohtava FM:lla.
        Edellisellä keralla olin Grand hotel costa adejessa, joka oli neljän tähden luokitukselta, mutta aivan eri tasoa, samoin kuin neljän tähden Costa meloneras hotelli jossa olemme usein olleet. Halusin vaan tarjota vaimolleni parempaa...
        .

kertoo hotellissa tarjolla olevien palvelujen määrän, eikä sitä onko hotellissa hometta tai torakoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1566
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1179
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe