Oon tässä ajuun rupeemassa mutta mietin että olisiko parempi ajaa omalla autolla kun toisen? Ajaakos moni toisen autolla vai omalla? Kuulin että palkka olisi isompi ja varmempi jos omalla rekalla ajoa ajaisi. Varmasti olisi paljon hauskempaakin ajella ihan omalla vetoautolla. Sais ottaa keikkaa sen minkä haluaa, karsisi huonot heti pois ja ajaisi helpot vedot vaan. Mutta jos ajaisi toisen autolla ajoa niin saisi ottaa rennosti. Ei olsii ehkä niin väliä. Jos ajaisi jonkin ajon pois niin ei heti perään tarttisi ajaa toista ajoa. Olisko näin?
Oon varmaan ehkä tulossa ajoon en tiedä
2
673
Vastaukset
- Kapitalistiriistäjä
Helpot ajut on kivoja.! En aja itse huonolla kelillä vaan renki ajaa sillon..!!
Välillä kun helppo aju niin voin ajaa toisen helpon ajun siihen perään..!! Semmosia vaikeita ajuja en aja ollenkaan. Rupean nukkumaan ja odotan että tulee taas helppo aju niin otan sen sitten..!
Renki ajaa mun autolla mitä käsken ..!! Maksan sille palkkaa ja huudan kuula punasena että nyt sitten lähdet..!! Aina on lähteny..!! Se ei helppoja ajuja ole juuri ajellut..!! Pari vuotta sitten kun täytti 50 v niin annoin sille helpon ajun..!! Kyllä naama loisti.!! Ei ole nyt viimeaikoina sitten ollut sille kuin paskakeikkaa. Niitä MINÄ en aja. Minä ajan vain helppoja ajuja..!! Puhut vähän mutta PALJON asiaa....kuka sitä nyt muuta tekiskään
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750