Maailman kehittävin mukavin internet seurapeli - Taitopeli.
Mutta miksi ihmeessä se pitää pilata järjettömällä tavalla:
Samat 2-3 mainosta pyörii monia vuosia joka ainoalla kierro_tauolla.
Lisäksi mainosten ääniä ei saa myksitettyä lainkaan.
On olemassa flash-playerin mykistäjä ohjelmia joilla sen voi tehdä, mutta
samalla lähtevät kaikki pelin ääänet, musiikki ja muidenkin flash-sovellusten äänet.
Jos pelistä voisi itsestään sammuttaa mainos äänet, niin samalla voisi kuunnella tietokoneelta
mitä tahansa muuta ääntä. Ja peli voisi olla taustalla pyörimässä jos käy välillä jossain muualla
sivulla joissa on ääniä. Pelaajia olisi siten paljon enemmän.
Vistassa on ominaisuus jossa voi sulkea yhden web -sivun äänet kokonaan. Kaiklla ei ole vistaa!
Miksi Redlynx Oy haluaa kovasti että pelaajat hankkivat Microsoft tuotteen Vistan tätä peli varten jonka ovat itse suunnitelleet?
vai tekevätkö Redlynx ja Microsoft yheistyötä yhdellä pelillä?!
Taitopeli sanapeli ja flash
100 vuotta pinnalla
2
808
Vastaukset
- kuuatti
Kyllä se on niin, että redlynx tekee noita huonoja pelejään ihan itse ilman muiden apua. Senhän takia ne on noin huonoja.
- kertoi jo...
firefox varustettuna adblock ja noscript lisäpalikoilla ubuntu linux käyttöjärjestelmässä:
- ei mainoksia
- ei ärsyttäviä ääniä...
Sellainen täällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936