Tietääkö kukaan miten pitäisi toimia, kun meillä mökillä ollut 10 vuotta tynnyrisauna. Se on siirrettävä, eli ei perustuksia eikä mitään. 10 vuotta sitten sanottu että ei tarvitse rakennuslupaa, ja nyt tuli lappuja että tontillanne on luvaton rakennus. Tarvitseeko rakennuslupaa?
Miten toimia?
4
694
Vastaukset
- Hupaasta tuallaane
vaikkei pitäisi vaikuttaa vanhoilla säännöillä toteutettuihin kiertämisiin:)
- ihmehomma
jotta mikä ihme se ajaa tänne kysymään tällaisia asioita? "Tuli lappuja, pitääkö paikkansa". Mikset kysy siltä joka lapun on kirjoittanut. Ko. taho kuitenkin perustaa väitteensä johonkin tekstiin, ja me täällä oman koneen äärellä tiedetään vain se mitä itse olet kirjoittanut.
Sanon näin että luvan tarvitsee. Seiskassa oli vastaava taannoin kuvissa. En muista kenen. - no lupa oma tupa
Ei tarvita mitään lupia. Laita ne laput sinne saunan kiukaan pesään sytykkeeksi, saat makiat löylyt. Minulla on tontilla vierasaitta, autotalli/varasto, aitta2 jossa takka ja puuhella, eikä mitään lupia tarvita. Tosin en ole kunnanjohtajalta kysynyt että tarvitaanko. OMALLE TONTILLE SAA RAKENTAA, se ei kuulu ulkopuolisille.
- +++
jos se sauna on siellä mökillä ollut 10 vuotta samalla paikalla,niin tarvii rakennusluvan.Siirrä sitä vähän eri paikkaan välillä ja sano ,että se on väliaikainen rakennus,niin ei tarvitse.Joku naapuri on ilmoittanut siitä rakennusvalvontaan nähtävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984