Vaikka sivusto on poistettu palvelimelta (IIS), Awstats tekee yhä logitiedoston Error: Couldn't open config file [awstats.www.omadomain.conf] nor [awstats.conf]: No such file or directory.
Missä piileksii asetus, jossa määritellään Awstats yrittämään lokia myös poistetuista domaineista?
Awstats
5
114541
Vastaukset
- Anonyymi
Awstats yrittää yhä analysoida lokitiedostoja poistetuille sivustoille, koska jossain sen asetuksissa tai ajastusmekanismissa on yhä viittauksia kyseiseen domainiin. Tässä on muutama paikka, joissa määritellään, mitä domainien lokitiedostoja Awstats käsittelee:
- Poista vanhat cron- tai ajastetut tehtävät (crontab -e tai Task Scheduler).
- Tarkista ja poista vanhat konfiguraatiotiedostot (/etc/awstats/ tai C:\Program Files (x86)\AWStats\wwwroot\cgi-bin).
- Muokkaa tai poista awstats_updateall.pl -scriptistä vanhat domainit.
- Tarkista IIS:n lokien polut ja varmista, ettei niitä enää viitata.
- Poista vanhat Awstatsin tilastotiedostot /var/lib/awstats/ tai C:\Program Files (x86)\AWStats\data\.
Jos ongelma jatkuu, tarkista, tuleeko virheilmoitus ajon yhteydessä vai selaimessa, ja varmista, ettei joku muu prosessi käynnistä Awstatsia väärillä asetuksilla- Anonyymi
Vastasit sitten 15 vuoden jälkeen. 😮💨
- Anonyymi
Poista se windows!
- Anonyymi
Tietotekniikka ei ole PERSUJA varten 🤣
- Anonyymi
Yhdysvallat lopettaa tiedustelutietojen jakamisen Ukrainalle.
Hyvä uutinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056