Lento tulis yöllä puolen yön aikoihin sinne. Pääseekös vielä junalla tai bussilla keskustaan?
Lentokentältä Tel aviviin
4
744
Vastaukset
- Vakkarimatkaaja
Junalla on halvinta ja kätevintä. Katso aikataulut http://www.rail.co.il/EN/Pages/HomePage.aspx
Tel Avivin keskustan eli ns. Arlozorovin asema on noin 3 km päässä ihan ydinkeskustastasta ja merenrannasta.
Taksi maksaa lentokentältä Tel Aviviin noin 100 shekeliä- Alan_mi
Eli taksin saa sitten helposti yöllä siitä keskustan juna-asemalta?
Ja onko siinä isokin säästö, itseasiassa kysyin hotellista että taksi maksais 150 shekeliä kentältä.
Se kuulostaa aika kovalta hinnalta jo. - Vakkarimatkaaja
Alan_mi kirjoitti:
Eli taksin saa sitten helposti yöllä siitä keskustan juna-asemalta?
Ja onko siinä isokin säästö, itseasiassa kysyin hotellista että taksi maksais 150 shekeliä kentältä.
Se kuulostaa aika kovalta hinnalta jo.Juna maksaa alle 20 shekeliä, taksi rautatieasemalta hotellialueelle ehkä 30-40 shekeliä.
- 24
Vakkarimatkaaja kirjoitti:
Juna maksaa alle 20 shekeliä, taksi rautatieasemalta hotellialueelle ehkä 30-40 shekeliä.
Jos on hotellin varannut jo edellispäivältä niin kannattaa mennä nopeiten taksilla nukkumaan. Paljon halvempaa kuin koti-Suomessa! Jos hotelli tai jatkomatka on tuntien päässä tai ei vain vielä nukuta niin ota vain juna ja kävele kaupungilla. Se on ihan mukavaa, tunnelmallista ja turvallista yölläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668