Oletteko huomanneet osa 2.

rekyyli-61

Liikalihavat yli 5-kymppiset ihmiset vihaavat joulua. Asunnon siivoaminen ja jouluruokien hankkiminen ja valmistaminen hikoiluttaa, eikä ole mukavaa kun on koko ajan kuuma. He välttelevät jouluun kuuluvia traditioita, pilaavat pikkulasten joulu mielen ja ovat tulossa katkeriksi vanhoiksi valittajiksi. Joillekin jopa joulukorttien lähettäminen on liian suuri ponnistus?

236

1570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.l.

Mä rakastan jouluhössötystä kaikkineen. Nyt olen neljä päivää lomalla ja kaikki kaapitkin on jo siivottu ja vuodevaatteet pesty, siis tyynyt ja peitteet. Ikkunoistakin on tullut taas kirkkaat :))
      Ja jouluruokien valmistus tapahtuu vasta lähempänä joulua mutta leipominen alkaa piakkoin. Leipomukset ovat hyviä joululahjoja lasten perheille.

Vaikka olenkin sanoisinko, liian paksu normaaliin mittataulukkoon niin eipä nuo hommat aiheuta hikoilua eikä muutakaan kielteistä olotilaa, heh. Joo, mut kortit taidan jättää lähettämättä, luulisin niin.

• rekyyli-61

ettei tuttavat luule sinun kuuluvan jouluvihaihmisiin. Hyvää liikuntaahan kaikki puuhastelu ja jouluaskareet ovat, normaalin ihmisen tulisi kyllä sen verran jaksaa. Et siis ole varmaan vielä kovin ylipainoinen ja ainakin hyvä joulumieli on tallella.

• Sellanen pehmee jouluntuoksuinen ehtoisa emäntä,se tekee joulun ja nostaa hymyn miehen rohtuneille huulille.
        Mä voin kertoo kaikille et sä et ole liian paksu perhoseksi,liihottele rauhassa jouluisessa keittiössäsi.
        Jos väsyttää lepää kuin hirvi hankessa.

• t.l.
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sellanen pehmee jouluntuoksuinen ehtoisa emäntä,se tekee joulun ja nostaa hymyn miehen rohtuneille huulille.
        Mä voin kertoo kaikille et sä et ole liian paksu perhoseksi,liihottele rauhassa jouluisessa keittiössäsi.
        Jos väsyttää lepää kuin hirvi hankessa.

:)) Eilen tuli oikein kuori joulukorttien postittamista varten, kait sitä sitten pitää ne iki-ihanat kortitkin ostaa ja laittaa postin mukaan. Ei sitten tuttavata ja sukulaiset jää ihmettelemään mikäs muorin on tullu, kun ei posti kulje.
        Ei täs ny oo kerenny lepäilemään hirvien tapaan, vaikka tuos pihas onkin jonkin verran lunta, nyt suunta olis tuonne ideaparkkiin aikaa kuluttamaan jota sanotaan soppailuksi. Niin tai sitten Tampereelle jos sais kaverin mukaan, mialuimmin sinne.

• katakata

Mitä lihavampi ihminen on, sitä vähemmän hän haluaa tehdä. Paitsi syödä, maata ja nukkua.

• rekyyli-61

kaikki selittelyt omanlaisen joulun viettämisestä ovat aivan jonninjoutavaa räksytystä. Laiskat ja lihavat eivät vaan jaksa.

• Hoh hoo. Täällä yksi nokinenä!!
      Nykyajan Joulu on kaupallistunut liikaa. Mainostajat, kauppiaat määräävät lahjat, ruuat ja juomat.
      Itse Joulun sanomaan en usko, miksi ne kortit pitäisi lähettää kun voi ottaa esille 10 v. vanhat ihan samannäköiset ja samoilta henkilöiltä tulleet kortit pukkeineen ym??

• rekyyli-61

tehdä jotain muitten ihmisten eteen, siksi! Ennen oli kamalaa kun kaupoista ei sanut mitään ja nyt valittajat valittaa, kun on liikaa krääsää. Ei niiten lahjojen kummoisia tartte olla, riittää kun muista muita ihmisiä ja fiilikset on korkeella.

• Heikunkeikku

En ole huomannut mainitsemaasi asiaa.

• rekyyli-61

taidat olla sopusuhtainen etkä halua pahoittaa lihavien lajitoverien mieltä.

• Heikunkeikku
        rekyyli-61 kirjoitti:

taidat olla sopusuhtainen etkä halua pahoittaa lihavien lajitoverien mieltä.

taidat olla uskomaton ihminen etkä halua uskoa lajitoverisi huomaamisia.

• rekyyli-61
        Heikunkeikku kirjoitti:

taidat olla uskomaton ihminen etkä halua uskoa lajitoverisi huomaamisia.

korvat höröllä koko ajan. Sitä näkee ja kuulee uskomattomia asioita.

• Heikunkeikku
        rekyyli-61 kirjoitti:

korvat höröllä koko ajan. Sitä näkee ja kuulee uskomattomia asioita.

Mulla on silimät auki, luomifläskit leviällä. Korvat höröttää, ettei vastatuuleen viitti kävellä, kuin sivuttain.

Te puolestanne voisitte pistää silmät kiinni ja tukkia korvareijät.
        Lopputulos on kohdallanne sama, oli silimät auki tai kiinni.
        :)

• rekyyli-61
        Heikunkeikku kirjoitti:

Mulla on silimät auki, luomifläskit leviällä. Korvat höröttää, ettei vastatuuleen viitti kävellä, kuin sivuttain.

Te puolestanne voisitte pistää silmät kiinni ja tukkia korvareijät.
        Lopputulos on kohdallanne sama, oli silimät auki tai kiinni.
        :)

yhtyeemme seuraamme tapahtumia tarkkaan ja kerromme havainnoistamme. Ääneen!

• ,..,..,..,..,
        rekyyli-61 kirjoitti:

luulin, että bändi oli Willie ja Köyhät Pojat?

• rekyyli-61
        ,..,..,..,.., kirjoitti:

luulin, että bändi oli Willie ja Köyhät Pojat?

Nittan ja Sossun Tytöt.

• Heikunkeikku
        rekyyli-61 kirjoitti:

Heh, tässäpäs tuli mieleen, että toki Te, hyvät hoikat pojat, suoritatte ääneenhavannointinne
        eri äänialoin. Mielestäni siinä olisi ideaa. Muutama hoikka poika saisi aikaiseksi mitä kauniimman moniäänisen
        havannointilaulelon. Ei paha, ei paha ehdotus.

• rekyyli-61
        Heikunkeikku kirjoitti:

Heh, tässäpäs tuli mieleen, että toki Te, hyvät hoikat pojat, suoritatte ääneenhavannointinne
        eri äänialoin. Mielestäni siinä olisi ideaa. Muutama hoikka poika saisi aikaiseksi mitä kauniimman moniäänisen
        havannointilaulelon. Ei paha, ei paha ehdotus.

tällainen soimaan,mitäs tuntuu.

http://www.youtube.com/watch?v=pFM9cKpPsp0

• Heikunkeikku

• ??--??--

• Heikunkeikku
        ??--??-- kirjoitti:

vielä laitettaisiin kikulit ruuvipenkkiin, voisi ääniala olla aika korkea?!

Niin voiskin. Yksi tosi korkea ääniala siihen passaisikin todella-todella hyvin.
        Hyvä huomio. Loput vois heilutella kilkuttimiaan sillä tavalla vapaasti hulmutellen.
        Pikku triangelimaiset kilkahdukset toisivat väriä poikien moniääniseen havainnointilauleloon.:)

• rekyyli-61
        Heikunkeikku kirjoitti:

Niin voiskin. Yksi tosi korkea ääniala siihen passaisikin todella-todella hyvin.
        Hyvä huomio. Loput vois heilutella kilkuttimiaan sillä tavalla vapaasti hulmutellen.
        Pikku triangelimaiset kilkahdukset toisivat väriä poikien moniääniseen havainnointilauleloon.:)

ole koskaan ollut mikään kuoropoikien laulun kannattaja. Miesäänessä tulee olla mörinää.

• hiemanhävettää
        Heikunkeikku kirjoitti:

isäntä joskus antaa minulle yksityisnäytöksiä kikulitanssista, sävelenä soi tiu tau tilitalitikkan, ♫ ♪ ♪ ☺

• Heikunkeikku
        hiemanhävettää kirjoitti:

isäntä joskus antaa minulle yksityisnäytöksiä kikulitanssista, sävelenä soi tiu tau tilitalitikkan, ♫ ♪ ♪ ☺

No kyllä minuakin hieman hävettää lukea tuollaista tekstiäsi.:)
        Kikulitanssin yksityisnäytökset ovat kyllä mukavia tapahtumia.
        Tavattoman mukavia katseltavia.
        Tunnen tämän Tiu tau tilitalitikka-kappaleen hyvin. Se sopii kikulitanssin taustamusaksi mainiosti.
        Toinen varteenotettava kappale on Nummisen Kumipallona luokses pompin. Mikäli kikulitanssija osaa
        laulaa tämän kappaleen samankaltaisella äänen värillä, niin se on aina edullista itse kikulitanssijalle.

• Heikunkeikku
        rekyyli-61 kirjoitti:

ole koskaan ollut mikään kuoropoikien laulun kannattaja. Miesäänessä tulee olla mörinää.

Ai niinkö, minä sain tuolla aikaisemmin sen käsityksen, että Te ja jotkut ystävistänne yhdessä suoritatte havainnointianne naispuolisista joko lihallisista tai vähemmän lihallisista tai pallomaisista ihmisistä ja Te nimenomaan kirjoititte, että kyse on ÄÄNEEN tapahtuva toimenpide, johon minä puolestani ehdotin, että tekisitte tämän toimenpiteen eri äänialoilla, johon te, että mites on tämmösen kaa ja sitten vetäsitte linkin, johon minä, että entäs mites on tämmösen kaa, johon sitten...........

Kyllä sitä voi perustaa kuoron, jossa kaikki päästävät kurkustaan hyvin alhaista mörinää. Toki en tarkoittanut alhaisella alhaista sanoitusta, se olisi minun puoleltani alhaista, huolimatta vaikka sanoisin asiani ylhäältä, koska rekisterini on enemmän ylhäällä, kuin alhaalla, jonka täten tahdon tuoda julki.

• rekyyli-61
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ai niinkö, minä sain tuolla aikaisemmin sen käsityksen, että Te ja jotkut ystävistänne yhdessä suoritatte havainnointianne naispuolisista joko lihallisista tai vähemmän lihallisista tai pallomaisista ihmisistä ja Te nimenomaan kirjoititte, että kyse on ÄÄNEEN tapahtuva toimenpide, johon minä puolestani ehdotin, että tekisitte tämän toimenpiteen eri äänialoilla, johon te, että mites on tämmösen kaa ja sitten vetäsitte linkin, johon minä, että entäs mites on tämmösen kaa, johon sitten...........

Kyllä sitä voi perustaa kuoron, jossa kaikki päästävät kurkustaan hyvin alhaista mörinää. Toki en tarkoittanut alhaisella alhaista sanoitusta, se olisi minun puoleltani alhaista, huolimatta vaikka sanoisin asiani ylhäältä, koska rekisterini on enemmän ylhäällä, kuin alhaalla, jonka täten tahdon tuoda julki.

kyllä rehellisesti puhuvani (kirjoittavani) välillä aivan paljasta palturia.

• nöö nöö

• eli olen lihava

Ahaa...

En ole jouluihmisiä ja kaiketi sitten olen LIHAVA, painoindeksi on 21.5.

• rekyyli-61

tietysti laiha ja tylsä.

• Jaa, en mie vaan ole tuommoista huomannut missään.
      Sulla taitaa olla joku kammo tiettyä ihmisryhmää kohtaan.
      Missäs on suvaitsevuus?

• rekyyli-61

suurempaa suvaitsevaisuutta ole se, että vaijetaan asioista vaan niistä pitää keskustella.

• rekyyli-61 kirjoitti:

suurempaa suvaitsevaisuutta ole se, että vaijetaan asioista vaan niistä pitää keskustella.

Miten voi tommosesta vaieta, kun sun väittees ei ole tosi?
        Sulla ei nyt ollut tossa mitään logiikkaa.

• rekyyli-61
        tulisilla kirjoitti:

Miten voi tommosesta vaieta, kun sun väittees ei ole tosi?
        Sulla ei nyt ollut tossa mitään logiikkaa.

suvaitsevaisuutta ettei asioista puhuta niin kuin ne ovat. Kaiken erilaisuuden hyväksyminen tarkoittaa hyvin apaattista ihmistä. Lihavilla ihmisillä on usein kuuma eivätkä he jaksa tehdä yhtä paljon kuin normaalit, se on tosiasia eikä sen ymmärtämisen pitäisi tarvita mitään logiikkaa.

• rekyyli-61 kirjoitti:

suvaitsevaisuutta ettei asioista puhuta niin kuin ne ovat. Kaiken erilaisuuden hyväksyminen tarkoittaa hyvin apaattista ihmistä. Lihavilla ihmisillä on usein kuuma eivätkä he jaksa tehdä yhtä paljon kuin normaalit, se on tosiasia eikä sen ymmärtämisen pitäisi tarvita mitään logiikkaa.

Liikalihavat yli 5-kymppiset ihmiset vihaavat joulua. Asunnon siivoaminen ja jouluruokien hankkiminen ja valmistaminen hikoiluttaa, eikä ole mukavaa kun on koko ajan kuuma. He välttelevät jouluun kuuluvia traditioita, pilaavat pikkulasten joulu mielen ja ovat tulossa katkeriksi vanhoiksi valittajiksi. Joillekin jopa joulukorttien lähettäminen on liian suuri ponnistus?

Sanot aloituksessasi että "Liikalihavat yli 5-kymppiset ihmiset vihaavat joulua" Se ei ole tosi eikä pidä paikkaansa. Siis sinä et puhu niinkuin se on.

Ja toisekseen tunnen laihoja ihmisiä joilla on usein niin kylmä etteivät he viitsi tehdä mitään kun mileluummin makaavat peittojen alla.
        Mutta ei minusta siitä silti tarvi tehdä aloitusta koska sekään ei koske kaikkia.
        Tunnen laihoja ihmisiä jotka ovat kireitä kun viulunkieli, ei siitäkään tarvi tehdä aloitusta

Vielä jopa tunnen erittäin laihoja ja kiukkuisia ihmisiä jotka todellakin vihaavat joulua ja pilaavat sen nauttimisen muilta ihmisiltä

pitäisiköhä näistä kaikista tehdä aloitus ja puhua kerrankin asioista niin kuin ne ovat.
        En viitti mutta hyvä provon sait taas kerran aikaiseksi.

• rekyyli-61
        tulisilla kirjoitti:

Sanot aloituksessasi että "Liikalihavat yli 5-kymppiset ihmiset vihaavat joulua" Se ei ole tosi eikä pidä paikkaansa. Siis sinä et puhu niinkuin se on.

Ja toisekseen tunnen laihoja ihmisiä joilla on usein niin kylmä etteivät he viitsi tehdä mitään kun mileluummin makaavat peittojen alla.
        Mutta ei minusta siitä silti tarvi tehdä aloitusta koska sekään ei koske kaikkia.
        Tunnen laihoja ihmisiä jotka ovat kireitä kun viulunkieli, ei siitäkään tarvi tehdä aloitusta

Vielä jopa tunnen erittäin laihoja ja kiukkuisia ihmisiä jotka todellakin vihaavat joulua ja pilaavat sen nauttimisen muilta ihmisiltä

pitäisiköhä näistä kaikista tehdä aloitus ja puhua kerrankin asioista niin kuin ne ovat.
        En viitti mutta hyvä provon sait taas kerran aikaiseksi.

normaalit ihmiset eivät vihaa joulua vaan pitävät sitä ilon ja riemun juhlana. Ikävää jos ulkomuodolliset rajoitteet häiritsevät elämän iloa.

• ????????????????????
        rekyyli-61 kirjoitti:

normaalit ihmiset eivät vihaa joulua vaan pitävät sitä ilon ja riemun juhlana. Ikävää jos ulkomuodolliset rajoitteet häiritsevät elämän iloa.

perustat tuon mielikuvituksesi tuotteen.

• rekyyli-61
        ???????????????????? kirjoitti:

perustat tuon mielikuvituksesi tuotteen.

sairaus.

• ........
        rekyyli-61 kirjoitti:

sairaus.

suuri oli otanta, jolla tutkit Joulun viettoa korreloituna vyötärön ympärystään?

• rekyyli-61
        ........ kirjoitti:

suuri oli otanta, jolla tutkit Joulun viettoa korreloituna vyötärön ympärystään?

tutkimus on tehty maailmanlaajuisesti.

• rekyyli-61 kirjoitti:

tutkimus on tehty maailmanlaajuisesti.

Sinulle koko maailma! Kumpi, oma napa vai nekku?
        Tasokasta mutua tosiaan;(((

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

Sinulle koko maailma! Kumpi, oma napa vai nekku?
        Tasokasta mutua tosiaan;(((

sellaiset jotka eivät ymmärrä syyttävät provoilusta tai suvaitsemattomuudesta, mutta kyseessä on fakta ja olemassa olevat tutkimustulokset jotka saatte ihan itse hakea. En rupea teidän palvelijaksi.

• rekyyli-61 kirjoitti:

Edes psykiatrit eivät lähde määrittelemään normaalia ihmistä, mutta sinä teet sen :))
        Ja ketä ne ulkomuodolliset rajoitteet häiritsee, no ketjun aloittajaapa tietenkin :)

• rekyyli-61
        tulisilla kirjoitti:

Edes psykiatrit eivät lähde määrittelemään normaalia ihmistä, mutta sinä teet sen :))
        Ja ketä ne ulkomuodolliset rajoitteet häiritsee, no ketjun aloittajaapa tietenkin :)

häntä itseään ja läheisiään.

• Sulla on omaperäisiä teorioita. Mites, kun mä en anna paistaa kinkkua meillä kotona, kun siitä lähtee niin kauhee haju. Enkä mä tietty syökään kinkkua. Taustalla on varmaan jotain traumaattista. Löytyiskö mitään syy-seurausketjua?

• rekyyli-61

olet siis vain varttihullu.

• rekyyli-61 kirjoitti:

olet siis vain varttihullu.

Vartti hulluutta pitää ihmisen balanssissa ja masennuksen loitolla!

• --------------

Päinvastoin laihat luikut ovat ilkeitä, eivätkä soisi Joulun taikaa muillekaan, kun eivät uskalla edes syödä.

Ilkeys korostuu muutenkin juhlapäivien aikana muiden arvosteluna.

• Jos joulupöytää eksyy joku ruipelo rähisemään kovista rasvoista siin menee fiilikset.
        Kun just on suupielet rasvassa pääsemäs tunnelmaan niin joku aloittaa salaatin näykkimisen välissä valistaa ettei yöllä syörä.

• viivi-amaldiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

Jos joulupöytää eksyy joku ruipelo rähisemään kovista rasvoista siin menee fiilikset.
        Kun just on suupielet rasvassa pääsemäs tunnelmaan niin joku aloittaa salaatin näykkimisen välissä valistaa ettei yöllä syörä.

vaikka sian saparo imettäväksi,.

Olen jouluihminen tykkään touhuta ja siivota/laittaa/leipoa/ ja syödäkkin jopa vaikka liikakiloja ei oooo.

Tämä aloitus on taas provoilua joltain vähemmän viisaalta.

• viivi-amaldiina kirjoitti:

Olen jouluihminen tykkään touhuta ja siivota/laittaa/leipoa/ ja syödäkkin jopa vaikka liikakiloja ei oooo.

Orotellaan me joulua ja sitä valojen loistetta ja sitäpaitsi se on ainoo juhla joka saa omasta mielestään synkän minunkin muistamaan jotain kaunista ja herkkää.
        Sitä kun aattona päihdyttää ittensä liköörikonvehtien kanssa hyvään hurmokseen ja istuu keinussa vatta sylissä,on sitä ihmisen lysti olla.

• viivi-amaldiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

Orotellaan me joulua ja sitä valojen loistetta ja sitäpaitsi se on ainoo juhla joka saa omasta mielestään synkän minunkin muistamaan jotain kaunista ja herkkää.
        Sitä kun aattona päihdyttää ittensä liköörikonvehtien kanssa hyvään hurmokseen ja istuu keinussa vatta sylissä,on sitä ihmisen lysti olla.

yölläkin syödä . .. ... ... :)

• rekyyli-61

syön kuin aikamies. Ja juhlin.

• rekyyli-61
        viivi-amaldiina kirjoitti:

viestilläsi olevasi samaa mieltä kanssani, mutta eihän sitä tietenkään suoraan voi sanoa. Provoiluksi ja riidanhaastajaksi pitää ensin muodon vuoksi haukkua. Voi teitä teennäisiä.

• KJVHJVNB
      • Onks pakko ihmislasta Joulunakin pakottaa????

• rekyyli-61

typeriä youtube klippejä lainkaan.
        Jos ei huumoria muualta löydä, on vähän köyhä.

• omias höpäjät :)) En kyllä ole törmännyt moiseen ilmiöön, tuttavapiirissäni on niin pulleita kuin ruipeloita ja olisin kyllä valmis väittämään että pulleammat ovat jopa enemmän innoissaan joulusta, saahan silloin syödä herkkuja ilman huonoa omaatuntoa. :)

Talvella on helppo jäähdytellä jos tulee kuuma kesken siivousten, tempaisee vain ikkunan hetkeksi auki. Miusta kun näyttää että oot nyt vetänyt kummallisen teoriasi tonttulakista :)

• rekyyli-61

on se paino-ongelma, eikä tälle kuulemma saa huomauttaa asiasta.
        En minä mikään hankala ole, jos sanon asian niin kuin se on. Tälläkin palstalla on ihan samanlaisia kaikesta valittajia.

• rekyyli-61

tosin joskus haisee omakehu.

• RIMMIR
        rekyyli-61 kirjoitti:

on se paino-ongelma, eikä tälle kuulemma saa huomauttaa asiasta.
        En minä mikään hankala ole, jos sanon asian niin kuin se on. Tälläkin palstalla on ihan samanlaisia kaikesta valittajia.

ja juuri tälle joululle on menossa vaimollasi tiukka laihutuskuuri, etkä sinä sitten saakkaa mitään suolaisen makeaa joulutorttua, etkä puraista mehevää kinkkua. !! Voi voi sentään, ankea on joulusi tänä vuonna.
        ;) :)

• rekyyli-61
        RIMMIR kirjoitti:

ja juuri tälle joululle on menossa vaimollasi tiukka laihutuskuuri, etkä sinä sitten saakkaa mitään suolaisen makeaa joulutorttua, etkä puraista mehevää kinkkua. !! Voi voi sentään, ankea on joulusi tänä vuonna.
        ;) :)

laihduta, kunhan vaan valittaa kuinka aina on kuuma ja kaikkea naisten vaivaa sun muuta. Voi viddu kun jotkut tekevät elämästään vaikean. Söisivät vähemmän ja iloitsisivat enemmän elämästä.

• RIMMIR
        rekyyli-61 kirjoitti:

laihduta, kunhan vaan valittaa kuinka aina on kuuma ja kaikkea naisten vaivaa sun muuta. Voi viddu kun jotkut tekevät elämästään vaikean. Söisivät vähemmän ja iloitsisivat enemmän elämästä.

kyllä se vaan nyt on niin että tälle loppuvuodelle sinun itsesi on lihapullasi pyöriteltävä :)
        Ei auta itku markkinoilla. Onhan kyseessä vain yksi joulu, kestä se kuin mies....

• rekyyli-61
        RIMMIR kirjoitti:

kyllä se vaan nyt on niin että tälle loppuvuodelle sinun itsesi on lihapullasi pyöriteltävä :)
        Ei auta itku markkinoilla. Onhan kyseessä vain yksi joulu, kestä se kuin mies....

lihapullia vaan 16 kg harmaasuolattu kinkku sen olla pitää. Kyllä mä voin hoitaa vaikka kaikki joulun valmistelut, on sen verran minussa miestä, mutta valitusta,,,,ei sitä kestä vanha vihtahousukaan.

• RIMMIR
        rekyyli-61 kirjoitti:

lihapullia vaan 16 kg harmaasuolattu kinkku sen olla pitää. Kyllä mä voin hoitaa vaikka kaikki joulun valmistelut, on sen verran minussa miestä, mutta valitusta,,,,ei sitä kestä vanha vihtahousukaan.

Kyllä tuollaisen jötikän tönkkösuolaus on aloitettava heti huomisaamuna. Eihän siitä muuten tule valmista ennenkuin loppiaisena.
        Ota esiin piilossa oleva naisellisuutesi ja sulje korvasi kaikelta joutavalta puheelta ja valitukselta. Niinhän mekin teemme .

• jäänyt jonkun "liikalihavan" jyräämäksi kun tehtailet näitä katkeria liikalihaviksi hankkiutuneita arvostelevia ja syyllistäviä aloituksia?

• rekyyli-61

sosiaalitoimistosta rahansa hakevia, jonkunhan se on tehtävä. Muuten kuvittelisivat kaikkien hyväksyvän ja kaiken olevan kunnossa.

• tyylilyydia

aina ollut noin pahantuulinen, vai onko se syntynyt iän myötä?

Ajattelin sinulla olevan läskiongelma, mutta kun ei sitäkään ole, niin onko tyylisi vain provoilunhalua?

Pidätkö mistään, oletko koskaan rakastanut ketään?

Miksi mietit muiden tekemisiä, itse viis niistä veisaan. Kukin taaplaa tyylillään, tai tyylittömyydellään.

۞ ۞ Ihanaa Joulunodotusta! ۞ ۞ Tonttuillaan ja ostetaan pidempi vyö.

• rekyyli-61

sopusuhtaisia naisia ja lapsia. Mies joka ei koskaan sano mitään on mitättömyys, enkä halua koskaan olla sellainen.

• t-ly
        rekyyli-61 kirjoitti:

sopusuhtaisia naisia ja lapsia. Mies joka ei koskaan sano mitään on mitättömyys, enkä halua koskaan olla sellainen.

kai ihminen olla positiivinenkin, eikä aina kuin paskaa haistanut.

• rekyyli-61
        t-ly kirjoitti:

kai ihminen olla positiivinenkin, eikä aina kuin paskaa haistanut.

tässä yritän koko ajan jauhaa. Ei niille ylipainoisille saisi joulun tulo olla ongelma, vaan se oma liikalihavuus jolle kannattaisi tehdä jotain, eikä pilta koko perheen ja suvun joulun viettoa.

• ...

Suomessa on muutakin kuin ns "valtaväestöä". Esimerkiksi yksi kovin sukurakas ja uskonnollinen ryhmä. Ja uskonnostaan johtuen, monet eivät vietä joulua. Siinä ryhmittymässä on myös lihavia ihmisiä, eivätkä kaikki enää pukeudu ajurinlakkiin ja pussihousuihin nykyaikana. Toki monilla on heimovaatteet päällä. Mutta ei kaikki heimovaatteissa kulkevat jätä joulua viettämättä.

Juusii?

=DW=

• rekyyli-61

enkä pidä näitä ihmisiä suomalaisina.

• miskisjamaiskis

vain, kun vähiten osaat odottaa, kaappaan sinut syliini. Painan pääsi runsaiden rintojeni väliin, ja hellin sinua pehmeässä sylkyssäni.

Kyllä huomaat, kuinka ihana on pehmeä nainen, oikea madonna, Mona-Lisa.

• rekyyli-61

sitä tehdä sen kunnon joulun.

• muiskisjamoiskis
        rekyyli-61 kirjoitti:

sitä tehdä sen kunnon joulun.

sut synkkyyn ja syötän kuin pikku kasvattivariksen. Sinkkua, silavaa ja silakan pyrstöä, eiköhän mieli ole iloinen, kuin kesäinen peipponen.

Jälkkäriksi kermakakkua, ja pusuja.

• rekyyli-61
        muiskisjamoiskis kirjoitti:

sut synkkyyn ja syötän kuin pikku kasvattivariksen. Sinkkua, silavaa ja silakan pyrstöä, eiköhän mieli ole iloinen, kuin kesäinen peipponen.

Jälkkäriksi kermakakkua, ja pusuja.

tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Mutta senhän sinä jo tiedätkin.

• sinakoseoleteikunmina

EN OLE HUOMANNUT

• rekyyli-61

muka et.

• sinakoseoleteikunmina
        rekyyli-61 kirjoitti:

muka et.

EN TUNNE KATKERIA VANHOJA VALITTAJIA

• rekyyli-61
        sinakoseoleteikunmina kirjoitti:

EN TUNNE KATKERIA VANHOJA VALITTAJIA

siis olla hyvässä seurassa tai yksinäinen.

• sinakoseoleteikunmina
        rekyyli-61 kirjoitti:

siis olla hyvässä seurassa tai yksinäinen.

TOISINAAN YKSIN TOISINAAN ITSEÄNI PAREMMASSA SEURASSA

• rekyyli-61
        sinakoseoleteikunmina kirjoitti:

TOISINAAN YKSIN TOISINAAN ITSEÄNI PAREMMASSA SEURASSA

aliarvioimista sanoa olevansa itseään paremmassa seurassa.
        Olen aina vertaisteni seurassa, jotkut tosin kurjia kääkkiä ja vanhoja natisijoita, mutta eivät he ihmisenä minua parempia ole.

• kihihii

nittaminaxin kirjoittelussa :)

• sukujuuret

epäillään mustalaiseksi?

• sukujuuret kirjoitti:

epäillään mustalaiseksi?

olen vasta epäilyksenalainen. Millonkas mut todetaan sit olevani täysin syyllinen mainittuun vähemmistöryhmään.

• rekyyli-61

palstan suurimman valittajan, sitä hän tosiaan on. Kaikki asiat huonosta, mutta itse ei ole valmis tekemään yhtään mitään. Kaikki oitäisi saada valmiina.

• rekyyli-61 kirjoitti:

palstan suurimman valittajan, sitä hän tosiaan on. Kaikki asiat huonosta, mutta itse ei ole valmis tekemään yhtään mitään. Kaikki oitäisi saada valmiina.

reppana. Yritä parempaa.

• viivatiina
        rekyyli-61 kirjoitti:

ja sun kaveris on onnistunu kyllä hyvin tyhjentään tän palstan kirjoittajista pitäkää nyt hyvänänne älkääkä vaan siirtykö muualle.

• Heikunkeikku
        rekyyli-61 kirjoitti:

Nimimerkkiin kohdistuvat, mielestäni törkeät ja vailla minkäänlaisia todellisia tietämisiä, ovat ala-arvoisia.
        Erikoista, että jos joku kirjoittaa humoristisen, fiktiivisen kirjoitelman, jossa ei törkeyksillä maiskutella,
        niin sheriffi poistaa sen. Mutta jos palstalla esiintyy suoranaista nimimerkkiin hyökkäilemisiä, niin se olla möllöttää näkyvillä, eikä laisinkaan sheriffillä tule mieleen, että olisikohan aika kynsiä pääknuppia ja vähän mietiskellä, että pitäisikö kyseinen viesti poistaa.
        Säännöistä huomautellaan, suorastaan tyrkytetään ja silti poistoissa ei ole kertakaikkiaan mitään systeemiä.

• viivatiina
        Heikunkeikku kirjoitti:

Nimimerkkiin kohdistuvat, mielestäni törkeät ja vailla minkäänlaisia todellisia tietämisiä, ovat ala-arvoisia.
        Erikoista, että jos joku kirjoittaa humoristisen, fiktiivisen kirjoitelman, jossa ei törkeyksillä maiskutella,
        niin sheriffi poistaa sen. Mutta jos palstalla esiintyy suoranaista nimimerkkiin hyökkäilemisiä, niin se olla möllöttää näkyvillä, eikä laisinkaan sheriffillä tule mieleen, että olisikohan aika kynsiä pääknuppia ja vähän mietiskellä, että pitäisikö kyseinen viesti poistaa.
        Säännöistä huomautellaan, suorastaan tyrkytetään ja silti poistoissa ei ole kertakaikkiaan mitään systeemiä.

sen näissä ketjuissakin arvostelevat ketjut on ja pysyy niinkun nytkin tää taas kerran lihavuus ketju eihän täällä oo päiväkausiin muusta kirjoitettukkaan mutta jos joku tekee aloitusken jostain semmoisesta mikä poikii huulen heittoa ja hauskuutta se katoo alta aikayksikön ennenhän niitä ketjuja oli paljon ja kirjoittajia oli paljon ja oli hauskaa mutta tosi asiahan se on ettei kukaan jaksa aina lukee itseään arvostelevia juttuja :(((((

• Heikunkeikku kirjoitti:

viimeaikoina on monessakin aloituksien vastauksissa eräät vihjailleet ja suoranaisesti syytelleet nikillisiä kirjoittajia ties mistä. Törkeää on myös vihjailla seläntakaa jotain kirjoittajaa muuttamalla pikkuisen kyseisen nikin nikkiä, niinku kukaan ei muka tietäisi kenestä on kyse.
        Sitten nauretaan, että olinpa fiksu. Ja kyllä meillä kaikilla oli niin mukavaa.

• Heikunkeikku
        Nittaminax kirjoitti:

viimeaikoina on monessakin aloituksien vastauksissa eräät vihjailleet ja suoranaisesti syytelleet nikillisiä kirjoittajia ties mistä. Törkeää on myös vihjailla seläntakaa jotain kirjoittajaa muuttamalla pikkuisen kyseisen nikin nikkiä, niinku kukaan ei muka tietäisi kenestä on kyse.

Sinulle ja viivatiinalle vastaus:
        Eikä siitäkään ole kysymys, että jaksaako joku nimimerkki lukea itseensä kohdistuvia törkeyksiä,
        vaan kyse on Säännöistä. Jos säännöt sanovat jotakin, niin säännöt sanovat jotakin ja jos on olemassa sääntö jostakin asiasta, niin sitä kaiketi pitäisi noudattaa. Mitä sellaisilla säännöillä tehdään, joita ei noudateta.

Jos minä tekisin aloituksen, jossa olisi ruusunpunainen sisus ja auringonkeltainen ympärys,
        jossa olisi kukkien tuoksuisia kehumisia niistä ja niistä ja niistä nimimerkeistä, jotka niin ja niin ja niin mukavia kirjoittelevat ja kuinka on mukavaa joskus mäjäyttää peppunsa koneelle ja ilakoiden veistellä keskenään rupatteluita, jotka saavat silmänmunat tirajamaan naurukyynelistä, niin olisikohan sellainen aloitus kauaakaan aikaa palstalla?
        Saattaisi tulla kovinkin nopiaan kommentteja ja muistutuksia, että "Heeeei valopää, ekkö tienny, että nimimerkkien mainitseminen on kielletty, eikö plimputtelija älyä, että se on Kielletty Säääääännöissä."

Sinä ja viivatiina osaatte kumpainenkin suhtautua hienosti epämiellyttäviin ja vihjaileviin kommentteihin. Olette vahvoja ihmisiä. Osaatte myös vastata nasevasti takaisin.
        Palstalla saattaa kuitenkin olla herkempiä ihmisiä. Joku voi suorastaan Vaurioittaa jonkun nimimerkin tasapainoa tai tuottaa äärimmäisiä mielipahoja, jos päästelee sormistaan ajattelemattomia kommentteja.
        Monen tyyppisiä ihmisiä mahtuu "ihmisläjään", kaikilla on samaiset oikeudet olla palstalla. Tämän takia pitäisi vähän miettiä, mitä sormistaan päästää.

Sellaisia aloituksia, joissa on nimimerkkejä muunneltu, niin itse en lue sellaisia ollenkaan. Kuten en monia muitakaan.

• rekyyli-61
        Nittaminax kirjoitti:

en mä ainakaan mikaan nikitön tai nikin muuttaja ole. Sulla on ihmeellinen taipumus alkaa kirjoittaa aivan jostain muusta mitä muut keskustelevat. Vähäinen koulutustausta suorastaan huutaa viesteistäsi. Sillä aikaa kun näpyttelet noita turhia viestejäs tänne palstalle, kirjoittelisit paljon joulukortteja tuttaville ja vielä moneen kertaan. Olet tosiaan niitä tyyppejä joilla koko päivän suurin ponnistus on raahautua koneen ääreen aamulla.

• -tiina
        rekyyli-61 kirjoitti:

en mä ainakaan mikaan nikitön tai nikin muuttaja ole. Sulla on ihmeellinen taipumus alkaa kirjoittaa aivan jostain muusta mitä muut keskustelevat. Vähäinen koulutustausta suorastaan huutaa viesteistäsi. Sillä aikaa kun näpyttelet noita turhia viestejäs tänne palstalle, kirjoittelisit paljon joulukortteja tuttaville ja vielä moneen kertaan. Olet tosiaan niitä tyyppejä joilla koko päivän suurin ponnistus on raahautua koneen ääreen aamulla.

ton toisten ihmisten arvostelemisen pitääks sun jokaisesta viestistä ruveta tekeen ilmoitus ylläpitoon että heivaavat sut ulos koko palstalta vai tajuatko lopettaa ajoissa =))))

• sinä itse
        -tiina kirjoitti:

ton toisten ihmisten arvostelemisen pitääks sun jokaisesta viestistä ruveta tekeen ilmoitus ylläpitoon että heivaavat sut ulos koko palstalta vai tajuatko lopettaa ajoissa =))))

ole tehnyt tuota samaa vuodesta toiseen :(

• -tiina
        sinä itse kirjoitti:

ole tehnyt tuota samaa vuodesta toiseen :(

en ole koskaan aloittanut mutta puolustanut olen kyllä itseäni.

• rekyyli-61
        -tiina kirjoitti:

tuota puuta heinää kirjoitteluasi. Et ole koskaan mahtanut minulle mitään etkä tule mahtamaankaan. Olet häviäjä tyyppiä.

• -tiina
        rekyyli-61 kirjoitti:

tuota puuta heinää kirjoitteluasi. Et ole koskaan mahtanut minulle mitään etkä tule mahtamaankaan. Olet häviäjä tyyppiä.

typerien kirjoittajien kanssa kauaa väitellä älykkäiden kanssa väittelen loppuun asti live elämässä minua ei voita kukaan i am best =)))))

• Onko lääkärisi huomannut sinussa yhtään parantumisen merkkejä?
      Säälin sinua, mutta halusin ystävän elkeenä tönäistä sinut ajattelemaan, millaisen käsityksen itsestäsi tämäntyylisillä avauksilla annat.

Oli sitten lihava, huonokuntoinen, renttu, työtävieroksuva tai poroporvari,kommari, "toimenkuvaltaan" lähes mikä vaan, niin he kaikki ovat "parempi vaihtoehto", kuin olla katkera.
      Katkerasta 'syvemmälle' on ainoastaan raiskaajat ja murhaajat!

• rekyyli-61

Olet niin paskan tärkeä heppu, ettet edes huomaa meidän olevan täysin samaa mieltä katkeruudesta ja valittajista. Mene sinä vaan sauvakävelemään ja yritä jatkaa uskottelua kaiken olevan kunnossa juuri sinun elämässäsi. Ei sinun tarvitse ketään miellyttää tai mielestellä täällä. Ole kerrankin elämässä rehellinen ja myönnä tuttavapiiriisi kuuluvan myös näitä möhömahoja ja ruikuttajia.

• rekyyli-61 kirjoitti:

Olet niin paskan tärkeä heppu, ettet edes huomaa meidän olevan täysin samaa mieltä katkeruudesta ja valittajista. Mene sinä vaan sauvakävelemään ja yritä jatkaa uskottelua kaiken olevan kunnossa juuri sinun elämässäsi. Ei sinun tarvitse ketään miellyttää tai mielestellä täällä. Ole kerrankin elämässä rehellinen ja myönnä tuttavapiiriisi kuuluvan myös näitä möhömahoja ja ruikuttajia.

en muuta.

Kukin meistä kuvaa itseään kirjoituksillaan; se vain on niin.

Muista emme tiedä juurikaan faktoja, mutta mielikuva syntyy kirjoitusten perusteella.

Ps. En enää ole kovin tärkeä heppu, mutta silloin kun piti olla mies paikallaan, niin myöntää täytyy, että olinhan minä!:) Naiset on isäksi pyytänyt ja radion kautta kiitollisuuttaan osoittaneet. Tapani mukaan en vähääkään liiottele!

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

en muuta.

Kukin meistä kuvaa itseään kirjoituksillaan; se vain on niin.

Muista emme tiedä juurikaan faktoja, mutta mielikuva syntyy kirjoitusten perusteella.

Ps. En enää ole kovin tärkeä heppu, mutta silloin kun piti olla mies paikallaan, niin myöntää täytyy, että olinhan minä!:) Naiset on isäksi pyytänyt ja radion kautta kiitollisuuttaan osoittaneet. Tapani mukaan en vähääkään liiottele!

tuntuu miehellä olevan, mutta useimmiten nämä joilla ei olemitään sanottavaa pitävät suurinta meteliä. Sen verran annan perään että saat ainakin kerrottua oman näkemyksen. Sekin tuntuu olevan jollekin ihmistyypille tavattoman vaikeata, ei ole koskaan mistään asiasta mielipidettä vaan myötäillään toisia ja ollaan samaa mieltä, vaikka toinen ei olisi edes sanonut mitään.

• ____
        rekyyli-61 kirjoitti:

tuntuu miehellä olevan, mutta useimmiten nämä joilla ei olemitään sanottavaa pitävät suurinta meteliä. Sen verran annan perään että saat ainakin kerrottua oman näkemyksen. Sekin tuntuu olevan jollekin ihmistyypille tavattoman vaikeata, ei ole koskaan mistään asiasta mielipidettä vaan myötäillään toisia ja ollaan samaa mieltä, vaikka toinen ei olisi edes sanonut mitään.

pidätkin niin suurta meteliä?

• muumuujamöö
        rekyyli-61 kirjoitti:

nokkaasi, äläkä muuhunkaan ulokkeeseesi, mutta sinulla tuntuu olevan pakonomainen tarve aina olla eri mieltä, kuin muut.

• rekyyli-61
        ____ kirjoitti:

pidätkin niin suurta meteliä?

omassa keskustelussa viesteihin, ei minun tarvitse sorkkia kaikkia avauksia niin kuin jotkut tekevät. Miehellä pitää olla mielipide tai muuten on säälittävä mitättömyys.

• rekyyli-61
        muumuujamöö kirjoitti:

nokkaasi, äläkä muuhunkaan ulokkeeseesi, mutta sinulla tuntuu olevan pakonomainen tarve aina olla eri mieltä, kuin muut.

Mitäs nyt sanot.

• ------
        rekyyli-61 kirjoitti:

omassa keskustelussa viesteihin, ei minun tarvitse sorkkia kaikkia avauksia niin kuin jotkut tekevät. Miehellä pitää olla mielipide tai muuten on säälittävä mitättömyys.

vuosien varrella että EMV:llä on paljon mielipiteitä jotka hän osaa myös esittää fiksusti, toisin kuin sinä jonka tyylinä on ainoastaan räksyttää lapsellisesti kaikille vastanneille ja herjata eräitä kirjoittajia. Tällaiseen johtopäätökseen olen tullut lukemalla ulosantiasi. Lapsellista käytöstä. Mielipiteesi taasen näyttää olevan AINA juuri vastakkainen kuin hänellä kenelle milloinkin kommentoit. Ketjujesi rakenteesta tulee auttamatta mieleen että päämääräsi on ainoastaan saada aikaan pitkä ketju. Se on säälittävää sankaruutta :D

• rekyyli-61
        ------ kirjoitti:

vuosien varrella että EMV:llä on paljon mielipiteitä jotka hän osaa myös esittää fiksusti, toisin kuin sinä jonka tyylinä on ainoastaan räksyttää lapsellisesti kaikille vastanneille ja herjata eräitä kirjoittajia. Tällaiseen johtopäätökseen olen tullut lukemalla ulosantiasi. Lapsellista käytöstä. Mielipiteesi taasen näyttää olevan AINA juuri vastakkainen kuin hänellä kenelle milloinkin kommentoit. Ketjujesi rakenteesta tulee auttamatta mieleen että päämääräsi on ainoastaan saada aikaan pitkä ketju. Se on säälittävää sankaruutta :D

on merkki siitä, että on pystynyt herättämään keskustelua. Vaikka olisi tehnyt kuinka hienon ja taiteellisen aloituksen tahansa, mitä iloa siitä on kenellekään jos ihmiset eivät keskustele. Eikö itsestä tunnu sinullakin olevan jotain sanottavaa tähän keskusteluun vai kirjoitatko vain lämpimiksesi. Sekin on lapsellista.

• .....
        rekyyli-61 kirjoitti:

on merkki siitä, että on pystynyt herättämään keskustelua. Vaikka olisi tehnyt kuinka hienon ja taiteellisen aloituksen tahansa, mitä iloa siitä on kenellekään jos ihmiset eivät keskustele. Eikö itsestä tunnu sinullakin olevan jotain sanottavaa tähän keskusteluun vai kirjoitatko vain lämpimiksesi. Sekin on lapsellista.

sinun ketjusi ovat pääasiassa inkutusta. Taitava ketjunvetäjä saa aikaiseksi nautittavaa luettavaa, tökerö tökeröä. Mutta senhän sinä tiesitkin. Tässä yksi viesti lisää inkutusketjuusi, keskusteluketjuksia tätä ei voi sanoa.

• rekyyli-61
        ..... kirjoitti:

sinun ketjusi ovat pääasiassa inkutusta. Taitava ketjunvetäjä saa aikaiseksi nautittavaa luettavaa, tökerö tökeröä. Mutta senhän sinä tiesitkin. Tässä yksi viesti lisää inkutusketjuusi, keskusteluketjuksia tätä ei voi sanoa.

myönnätkö siis ettei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa, kunhan vain yhdyt inkutukseen ja jauhat ja jauhat samaa paskaa ja loppujen lopuksi olet itse se suurin inkuttaja.

• ......
        rekyyli-61 kirjoitti:

myönnätkö siis ettei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa, kunhan vain yhdyt inkutukseen ja jauhat ja jauhat samaa paskaa ja loppujen lopuksi olet itse se suurin inkuttaja.

että kokeilen oletko juuri sellainen inkuttaja millaisen mielikuvan teksteistäsi olen saanut. Olet sinä.

• rekyyli-61
        ...... kirjoitti:

että kokeilen oletko juuri sellainen inkuttaja millaisen mielikuvan teksteistäsi olen saanut. Olet sinä.

Taidat olla näitä tyyppejä.

• rekyyli-61 kirjoitti:

syystä toisesta sattunut osumaan minulle.

Toisaalta, ei ne minulle ole mitenkään leuhkat, ihan tavallista vaikkakin myötää täytyy, hyvin etuoikeutettua elämäni on.
        On siihen varmaan omalla tahdolla ja elämäntaidoilla vaikutuksensa, mutta omaa kotiani saan eniten kiittää. Sielä sain henkiset ja fyysiset ominaisuuteni ja tilan kasvaa tasapainoiseksi vastuulliseksi aikuiseksi.

jk. Jos tuntisin vähäkään tarvetta laittaa sinut polvilleen palstalaisten edessä, se ei todellakaan tuottaisi vaikeutta, mutta koska 'asiasi' ei selvästikään ole aivan mallillaan, niin en viitsi haastaa reppanaa.
        Yritä nyt kuitenkin saada elämääsi positiivinen suunta, se on tavoittelemisen arvoista ja aikanaan kantaa hedelmän!

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

Toisaalta, ei ne minulle ole mitenkään leuhkat, ihan tavallista vaikkakin myötää täytyy, hyvin etuoikeutettua elämäni on.
        On siihen varmaan omalla tahdolla ja elämäntaidoilla vaikutuksensa, mutta omaa kotiani saan eniten kiittää. Sielä sain henkiset ja fyysiset ominaisuuteni ja tilan kasvaa tasapainoiseksi vastuulliseksi aikuiseksi.

jk. Jos tuntisin vähäkään tarvetta laittaa sinut polvilleen palstalaisten edessä, se ei todellakaan tuottaisi vaikeutta, mutta koska 'asiasi' ei selvästikään ole aivan mallillaan, niin en viitsi haastaa reppanaa.
        Yritä nyt kuitenkin saada elämääsi positiivinen suunta, se on tavoittelemisen arvoista ja aikanaan kantaa hedelmän!

sinä voit työntää nuo neuvosi ja opastuksesi.

• tuu tuuu
        emw34 kirjoitti:

siel on peli käynnissä

• tuu tuuu kirjoitti:

siel on peli käynnissä

Mähän oon enssijaisesti petimies= sänkyhenkilö, peluri en lainkaan!

• Teemuna

Enpä ole huomannut rekyylimäisiä piirteitä tuttavissani, sukulaisissani enkä omassa olemuksessani.

Minä rakennan perinteisesti Joulun tyttärilleni, koristellen sen yhdessä olemisen harmonialla ja hyvällä ruoalla.

• rekyyli-61

Suurin osa odottavista äideistä toivoo poikalasta ja heille on iso pettymys kun sieltä tuleekin tyttö.

• _____
        rekyyli-61 kirjoitti:

Suurin osa odottavista äideistä toivoo poikalasta ja heille on iso pettymys kun sieltä tuleekin tyttö.

niinkuin ei aloituksesi väittämäkään. Omasta suppeasta näkökulmastasi voit noin tietenkin väittää, kaikkeahan sitä väitetäänkin toisten puolesta, osataan jopa ajatukset lukea...... :)))) mutta totuuden kanssa väittämilläsi ei ole mitään tekemistä. Väitän että suurin osa odottavista äideistä toivoo tervettä lasta, ja tyttölasta. Sensijaan isät toivovat usein poikalasta.

• rekyyli-61
        _____ kirjoitti:

niinkuin ei aloituksesi väittämäkään. Omasta suppeasta näkökulmastasi voit noin tietenkin väittää, kaikkeahan sitä väitetäänkin toisten puolesta, osataan jopa ajatukset lukea...... :)))) mutta totuuden kanssa väittämilläsi ei ole mitään tekemistä. Väitän että suurin osa odottavista äideistä toivoo tervettä lasta, ja tyttölasta. Sensijaan isät toivovat usein poikalasta.

Mieti vaan kaikki kiinalaisäitejä ja niitä on sentään satoja miljoonia. Eikä länsimainen kulttuurikaan ole koskaan arvostanut naista samalla tavalla kuin miestä. Siskoni sanoi rehellisesti tyttölapsen syntymän jälkeen, olisi saanut tulla poika kun alkaa nukkeleikit jo hänelle riittämään. Kyllä pienet pojat on sitten vaan mukavia.

• ZzzzzzzzzzzZo
        rekyyli-61 kirjoitti:

Mieti vaan kaikki kiinalaisäitejä ja niitä on sentään satoja miljoonia. Eikä länsimainen kulttuurikaan ole koskaan arvostanut naista samalla tavalla kuin miestä. Siskoni sanoi rehellisesti tyttölapsen syntymän jälkeen, olisi saanut tulla poika kun alkaa nukkeleikit jo hänelle riittämään. Kyllä pienet pojat on sitten vaan mukavia.

sanominen ei kerro kaikkien äitien mielipidettä. Olet todella, todella naivi.

• rekyyli-61
        ZzzzzzzzzzzZo kirjoitti:

sanominen ei kerro kaikkien äitien mielipidettä. Olet todella, todella naivi.

Kerroin vain hänen mielipiteensä esimerkkinä niistä todellisista ajatuksista. Hänen ei tarvitse selittää minulle mitään ikiaikaisia jaarituksia sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Hän kuten monet muut realistiset naiset myöntävät miesten merkityksen ihan tavallisessa elämässä.

• nöö nöö
        rekyyli-61 kirjoitti:

Kerroin vain hänen mielipiteensä esimerkkinä niistä todellisista ajatuksista. Hänen ei tarvitse selittää minulle mitään ikiaikaisia jaarituksia sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Hän kuten monet muut realistiset naiset myöntävät miesten merkityksen ihan tavallisessa elämässä.

miehet myöntävät naisen arvon ja tarkoituksen arkipäivän pyörittämisessä jamiehen kumppanina

• rekyyli-61
        nöö nöö kirjoitti:

miehet myöntävät naisen arvon ja tarkoituksen arkipäivän pyörittämisessä jamiehen kumppanina

että joka paikassa toitotetaan tasa-arvosta ei tarvitse miesten myöntää mitään. Keinotekoisella naisten arvon korottamisella mennään pahasti metsään. Miehet ovat aina arvostaneet naisia, joilla on sitä synnynnäistä karismaa ja johtajuutta. Sitä ei naiskiintiöitä täyttämällä saavuteta.

• ''''
        nöö nöö kirjoitti:

eivät edes kyseenalaista sitä että molemmat sukupuolet tarvitsevat toisiaan. Vähemmän älykkäät miehet joutuvat vakuuttelemaan ja korostamaan omaa arvoaan, niinkuin tuossa vieressäkin on nähtävillä.

• sellasta se
        rekyyli-61 kirjoitti:

että joka paikassa toitotetaan tasa-arvosta ei tarvitse miesten myöntää mitään. Keinotekoisella naisten arvon korottamisella mennään pahasti metsään. Miehet ovat aina arvostaneet naisia, joilla on sitä synnynnäistä karismaa ja johtajuutta. Sitä ei naiskiintiöitä täyttämällä saavuteta.

vaan tyhmemmät hyökkäävät kalliota vastaan turhautuneina.
        Niin tekevät aallotkin, kalliota vasten.

• rekyyli-61
        '''' kirjoitti:

eivät edes kyseenalaista sitä että molemmat sukupuolet tarvitsevat toisiaan. Vähemmän älykkäät miehet joutuvat vakuuttelemaan ja korostamaan omaa arvoaan, niinkuin tuossa vieressäkin on nähtävillä.

ei koskaan saa itselleen älykästä miestä vaan joutuu tyytymään surkimuksiin. Älykäs mies haluaa itselleen naisellisen naisen josta hänelle on monessa asiassa iloa ja nautintoa.

• rekyyli-61
        sellasta se kirjoitti:

vaan tyhmemmät hyökkäävät kalliota vastaan turhautuneina.
        Niin tekevät aallotkin, kalliota vasten.

tarvitse naisia vastaan hyökätä, riittää kun ottaa naisen naisena ja elämän sulostuttajana.

• Hahhaa
        rekyyli-61 kirjoitti:

ei koskaan saa itselleen älykästä miestä vaan joutuu tyytymään surkimuksiin. Älykäs mies haluaa itselleen naisellisen naisen josta hänelle on monessa asiassa iloa ja nautintoa.

Sinulla on todella kummallisia kuvitelmia :D Missähän pullossa kasvanut....

• rekyyli-61
        Hahhaa kirjoitti:

Sinulla on todella kummallisia kuvitelmia :D Missähän pullossa kasvanut....

niin tyhmä ettet vaan ymmärrä ja siihen asiaan ei voi enää vaikuttaa. Sinun on vain opittava elämään muita ihmisiä yksinkertaisempaa ja tylsempää elämää.

• näytepakkaus

tuntuu palstan vanhemmilla herrasmiehillä olevan samanlainen kirjoitusaikataulu.
      Arkisin 14.00->

• rekyyli-61

ei kyllä anneta millään pikkulintubongari eunukille.

• myyntipakkaus
        rekyyli-61 kirjoitti:

ei kyllä anneta millään pikkulintubongari eunukille.

sama aikataulu
        Samalta tyynyltä pään nostavat

• rekyyli-61
        myyntipakkaus kirjoitti:

sama aikataulu
        Samalta tyynyltä pään nostavat

sinulta kesti tuon vainoharhaisen olettamuksen kirjoittamiseen. Taidat olla vähän hidas ja yksinkertainen.

• oma kuva
        rekyyli-61 kirjoitti:

sinulta kesti tuon vainoharhaisen olettamuksen kirjoittamiseen. Taidat olla vähän hidas ja yksinkertainen.

on pelko joka projisoituu

• rekyyli-61
        oma kuva kirjoitti:

on pelko joka projisoituu

typeriä aforismeja, saat itsesi tuntumaan vaan entistä tyhmemmältä.

• tyhjät tynnyrit
        rekyyli-61 kirjoitti:

typeriä aforismeja, saat itsesi tuntumaan vaan entistä tyhmemmältä.

mutta minkälainen olo sinulla on?
        tuntuuko tyhjältä?

• rekyyli-61
        tyhjät tynnyrit kirjoitti:

mutta minkälainen olo sinulla on?
        tuntuuko tyhjältä?

kun pääsee päästämään hieman paineita yksinkertaisten ihmisten kanssa, eikä tartte alkaa livessä vidduilemaan kenenkään kanssa.

• kuoron johtaja
        rekyyli-61 kirjoitti:

kun pääsee päästämään hieman paineita yksinkertaisten ihmisten kanssa, eikä tartte alkaa livessä vidduilemaan kenenkään kanssa.

kyllä äänikin vielä kouliintuu

• rekyyli-61
        kuoron johtaja kirjoitti:

kyllä äänikin vielä kouliintuu

ei häntää viestissä.

• menisi perille
        rekyyli-61 kirjoitti:

ei häntää viestissä.

miettiä miten voisit parantaa viestitaitojasi :(

• En mie vaan oo huomannu minkäänlaista eroa, kaikki ketä mie tunnen, olkoon pullukoita tai vähemmän pullukoita tykkää laittaa yhtä lailla joulua:)))))
      Mut sen miekii vaan sanon, et kyl ne joulukorttien laittamiset on vähän sellasta pakkopullaa, mut jokunen tulee laitettua, mie kyl tykkään saada niitä,,,, hyi,hyi, miten ykspuolista:)))))))

• rekyyli-61

se joulun laittaminen kuten myös kaikki muu toiminta lihaville. Joulukorttien kirjoittamiseen ei nyt kauaa aikaa mene ja sillä tavoin pystyy ilahduttamaan tuttavia.

• kikulikakuli

kiitos, mutta onko aloitustesi perimmäinen tarkoitus vain saada haukkua jokainen vastaaja kerrallaan?

• rekyyli-61

tarkoitus haukkua muita. Olen muutaman kanssa lähes samaa mieltä asioista.

• että kyllä sä nyt etit jotain provoilijoiden kunkun paikkaa tuolla avauksella ;)
      Ihmiset on erilaisia, toiset enemmän Joulu -ihmisä kuin toiset.. mutta ei se henkilön koosta voi kii olla!!

Ketjuun en oo kokonaisuudessaan tutustunu.

• o tempora

ketju jossa on 300 vastausta ja 1500 lukijaa
        joku ylpeilee näilläkin voitoilla turhuuden markkinoilla

• rekyyli-61
        o tempora kirjoitti:

ketju jossa on 300 vastausta ja 1500 lukijaa
        joku ylpeilee näilläkin voitoilla turhuuden markkinoilla

alemmuuskompleksit ilmenevät eri tavoin, sinulla näin. Ei ole tainnut oma avaus oikein vetää keskustelijoita puoleensa.

• o mores
        rekyyli-61 kirjoitti:

alemmuuskompleksit ilmenevät eri tavoin, sinulla näin. Ei ole tainnut oma avaus oikein vetää keskustelijoita puoleensa.

ilmenee riitelyn yrityksenä?
        Vajaaksi jää
        yks plussa pärekoppasi, taas

• rekyyli-61
        o mores kirjoitti:

ilmenee riitelyn yrityksenä?
        Vajaaksi jää
        yks plussa pärekoppasi, taas

asioista ollaan myös eri mieltä eikä aina löydy yhteistä näkemystä.

• cloaca maxima
        rekyyli-61 kirjoitti:

asioista ollaan myös eri mieltä eikä aina löydy yhteistä näkemystä.

eikä ole tarvettakaan

• rekyyli-61
        cloaca maxima kirjoitti:

eikä ole tarvettakaan

olin taas oikeassa.

• Maksima muuten vaan
        rekyyli-61 kirjoitti:

olin taas oikeassa.

kuten myös

• hat.sep.sut

oleksä tehnyt asioita vaikeeks ihmisille? ;)))))

• rekyyli-61

tahdo millään ymmärtää ettei lihava ihminen jaksa tehdä yhtä paljon kuin sopusuhtainen. Taitaa olla aika paljon ylipainoisia kanavilla.

• hat.sep.sut
        rekyyli-61 kirjoitti:

tahdo millään ymmärtää ettei lihava ihminen jaksa tehdä yhtä paljon kuin sopusuhtainen. Taitaa olla aika paljon ylipainoisia kanavilla.

itsekin huomaa, jos muutama kilo lisää tulee...
        Puuskutusta kun menee mäkee ylös, on kömpelö olo, kun pitäs laittaa ajokengät kiinni ja kerkes jo laittaa ajohousut jalkaan. Vetää vetoketjut kiinni...
        Se onkin just se, miks pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja kääntää kurssi.
        Ei siinä ole pahaa jos lihoo jonkun kilon, mut pitää olla kanttia ottaa se sit poiskin.
        Itsekuri...se on tahdonvoiman kysymys

• rekyyli-61
        hat.sep.sut kirjoitti:

itsekin huomaa, jos muutama kilo lisää tulee...
        Puuskutusta kun menee mäkee ylös, on kömpelö olo, kun pitäs laittaa ajokengät kiinni ja kerkes jo laittaa ajohousut jalkaan. Vetää vetoketjut kiinni...
        Se onkin just se, miks pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja kääntää kurssi.
        Ei siinä ole pahaa jos lihoo jonkun kilon, mut pitää olla kanttia ottaa se sit poiskin.
        Itsekuri...se on tahdonvoiman kysymys

on kyse. Itsehillintä pettää monella keski-ikäisellä ja ruokaa mätetään aina vaan enemmän ja liikunta vähenee. Sitten haetaan muilta hyväksyntää, ollaan mukamas perinnöllisesti lihoavuuteen taipuvia tai työkiireitä, stressiä tai muita huolia niin paljon, ettei ole ehtinyt ottaa itseään niskasta kiinni. Ja joulun lähestyessä sama vanha virsi kuinka paljon on töitä ja tänä vuonna ei ainakaan osteta lahjoja kenellekään eikä hössötetä siivousten kanssa. Kuitenkin ne asiat on parempi tehdä jupisematta kuin alkaa pilaamaan läheisten hyvää joulu mieltä.

• hat.sep.sut
        rekyyli-61 kirjoitti:

on kyse. Itsehillintä pettää monella keski-ikäisellä ja ruokaa mätetään aina vaan enemmän ja liikunta vähenee. Sitten haetaan muilta hyväksyntää, ollaan mukamas perinnöllisesti lihoavuuteen taipuvia tai työkiireitä, stressiä tai muita huolia niin paljon, ettei ole ehtinyt ottaa itseään niskasta kiinni. Ja joulun lähestyessä sama vanha virsi kuinka paljon on töitä ja tänä vuonna ei ainakaan osteta lahjoja kenellekään eikä hössötetä siivousten kanssa. Kuitenkin ne asiat on parempi tehdä jupisematta kuin alkaa pilaamaan läheisten hyvää joulu mieltä.

surkee jos läheiset ihan masentuu, kun joku ei viitti niille joulua laittaa.
        Mussuttaa vaan kinkkua keittiössä ;))) Salaa tai ilman
        Joo, vuosien varrella on kuultu kaikki syyt miks ensin piti se joulu laittaa, oli ehdotonta ja nykysin kaikki syyt miks joulusta ei tartte piitata ja se on vaan muutaman sunnuntaipäivä kaikkien muiden joukossa.
        On kurjaa jos ihmiset latistaa vuoden suurimman ja tunnelmallisimman juhlan ihan tuosta noin vaan ja naps... ;(((((
        Kyllä mun mielestä se on pimeen keskellä lämmön ja tunnelman tapahtuma, enkä todellakaan halua että läskimakkarat vyötärölläni sellasen pilais!!!!

• Iloinen pullukka
        rekyyli-61 kirjoitti:

siivoo ite :D

eikse ollut kyse siittä että ylipainoiset vihaa joulua. Ei tod vihaa vaan rakastaa, kaikkea jouluun liittyvää, siivouksineen ja kaikkine hössötyksineen. Täytyy olla jo sairaalloisen ylipainoinen jos ei jaksa normi jouluhössötystä, muutama ylikilo ei puuskututa.

• rekyyli-61
        hat.sep.sut kirjoitti:

surkee jos läheiset ihan masentuu, kun joku ei viitti niille joulua laittaa.
        Mussuttaa vaan kinkkua keittiössä ;))) Salaa tai ilman
        Joo, vuosien varrella on kuultu kaikki syyt miks ensin piti se joulu laittaa, oli ehdotonta ja nykysin kaikki syyt miks joulusta ei tartte piitata ja se on vaan muutaman sunnuntaipäivä kaikkien muiden joukossa.
        On kurjaa jos ihmiset latistaa vuoden suurimman ja tunnelmallisimman juhlan ihan tuosta noin vaan ja naps... ;(((((
        Kyllä mun mielestä se on pimeen keskellä lämmön ja tunnelman tapahtuma, enkä todellakaan halua että läskimakkarat vyötärölläni sellasen pilais!!!!

Olet ymmärtänyt joulun syvimmän ja tärkeimmän olemuksen. Kiitos.

• rekyyli-61
        Iloinen pullukka kirjoitti:

siivoo ite :D

eikse ollut kyse siittä että ylipainoiset vihaa joulua. Ei tod vihaa vaan rakastaa, kaikkea jouluun liittyvää, siivouksineen ja kaikkine hössötyksineen. Täytyy olla jo sairaalloisen ylipainoinen jos ei jaksa normi jouluhössötystä, muutama ylikilo ei puuskututa.

sekin melkoista saamattomuutta, jos ei viitsi muutamaa joulukorttia lähettää.

• voi pientä
        rekyyli-61 kirjoitti:

se että joku laittaa sulle joulun eikä mussuta salaa kinkkua keittiössä :DDDDD

• rekyyli-61
        voi pientä kirjoitti:

se että joku laittaa sulle joulun eikä mussuta salaa kinkkua keittiössä :DDDDD

osoittaa melkoista kypsymättömyyttä ihmisenä.

• hat.sep.sut
        rekyyli-61 kirjoitti:

ollaan ehdottomasti samaa mieltä asioista aina.
        Sä olet mun paras kaveri, olethan;))))
        Vähän niinku siamilaiset kasoset, sanotaankin miaauu yhtä aikaa ,)))

• iloinen pullukka
        rekyyli-61 kirjoitti:

sekin melkoista saamattomuutta, jos ei viitsi muutamaa joulukorttia lähettää.

joulukortteja vai onko sekin vaimos hommia :D

• rekyyli-61
        iloinen pullukka kirjoitti:

joulukortteja vai onko sekin vaimos hommia :D

lähetän omille sukulaisilleni ja kavereille.

• voi pientä
        rekyyli-61 kirjoitti:

osoittaa melkoista kypsymättömyyttä ihmisenä.

vastine, saat yrittää toisen kerran :DD

• nää on nähty
        hat.sep.sut kirjoitti:

nikki ja sen alias.

• rekyyli-61
        hat.sep.sut kirjoitti:

ehdottomasti sun kamu ja vielä kissaihminenkin. Niillä on luja oma tahto ja päättävyys, vähän niinku kunnon miehilläkin.

• rekyyli-61
        nää on nähty kirjoitti:

nikki ja sen alias.

vähän aikaa sitten olin eräs toinen rekattu. Vainoharhaisuus pahenee luusereilla.

• hat.sep.sut
        rekyyli-61 kirjoitti:

ehdottomasti sun kamu ja vielä kissaihminenkin. Niillä on luja oma tahto ja päättävyys, vähän niinku kunnon miehilläkin.

olevan katkeria tästä meitin yks, tai kaksmielisyydestä, koittavat vähän niinku häröö tuos välissä?
        Kunnonmiehet on kunnon miehiä, mitäpä tuohon enää lisäämään ;)))

• rekyyli-61
        hat.sep.sut kirjoitti:

olevan katkeria tästä meitin yks, tai kaksmielisyydestä, koittavat vähän niinku häröö tuos välissä?
        Kunnonmiehet on kunnon miehiä, mitäpä tuohon enää lisäämään ;)))

Lähden nyt katsomaan saksalaisdekkari Siskaa. Hyvää ja kannustavaa palautettasi oli ilo lukea.

• hat.sep.sut
        rekyyli-61 kirjoitti:

Lähden nyt katsomaan saksalaisdekkari Siskaa. Hyvää ja kannustavaa palautettasi oli ilo lukea.

rauhallista iltaa, poistun tästä ruudun äärestä minäkin.
        Minusta tuntuu että olemme hyväksi toistemme sieluille ja kannustamme ikäänkuin toinen toistamme, ilman kannuksia...
        että näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin.

• hat.sep.sut kirjoitti:

rauhallista iltaa, poistun tästä ruudun äärestä minäkin.
        Minusta tuntuu että olemme hyväksi toistemme sieluille ja kannustamme ikäänkuin toinen toistamme, ilman kannuksia...
        että näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin.

Tää oli ehdottomasti parasta antia tässä ketjussa.

No hiukan rekyylin puolesta surettaa, kun oli niii'iin naiiiivi, että meni täydestä!!!

• *åö'---
        rekyyli-61 kirjoitti:

Varmasti pitääkin paikkansa, useidenkin ihmisten kohdalla. Mutta ei kaikkien. Aika monille lihavuus on ihan oikea ongelma, jonka poistamiseksi voimat yksinkertaisesti ei riitä. Mutta sitähän sinä et taida ymmärtää.
        En minäkään ymmärtänyt ennen, myönnettäköön (anteeksi vaimokulta). Meni vuosikausia ennenkuin asian ymmärsin ja nyt ymmärrykseni on jonkinlaiseksi avuksi taistelussa ongelman kanssa, johon pitkäaikainen terapia vihdoin näyttäisi tuovan edes hivenen toivoa paremmasta.

Esimerkiksi 2-3 % aikuisista kärsii ahmimishäiriöstä, jolloin ihminen ahtaa itsensä täyteen jotain mieliherkkuaan. Hän tarvitsee sitä suurin piirtein samoin kuin alkoholisti alkoholia. Ilman ulkopuolista ammattiapua siitä tuskin moni selviää. Vika on korvien välissä, ei niskassa.

On se vaan niin vitun helppoa syyllistää muita asioista, jotka ei itselle ole ongelma ja joista itse ei ymmärrä höykäsen pöläystä. Ihan sama koskee suhtautumistasi sossun asiakkaisiin. Kokeile itse, miten sieltä sitä rahaa saa, ei sillä normaali ihminen paljon juhli. En kiellä, etteikö vähään tyytyviä sossun hyväksikäyttäjiä olisi mutta sossun asiakkaissa on paljon ihmisiä, jotka ilman omaa syytään ja tahtoaan ovat sossun luukulle joutuneet ja mielihyvin pärjäisivät omillaan, jos se olisi mahdollista. Ei heitä pidä syyllistää.

• hat.sep.sut
        emw34 kirjoitti:

Tää oli ehdottomasti parasta antia tässä ketjussa.

No hiukan rekyylin puolesta surettaa, kun oli niii'iin naiiiivi, että meni täydestä!!!

rekyyli kyllä ymmärsi.
        Ja lähti leikkiin mukaan ;) tämä oli sellaista hiukka hurttia huumoria vakavan asian kustannuksella, mut joka jutussa on useampia puolia, kuinka sanoisin, monitahoista jopa ;)
        Lähinnä kysymys on kai, miksi joka asiaan suhtaudutaan niin vakavalla naamalla, vihaisesti, kun siitä vois tehdä sanataidettakin ja leikillisen älyn miekkamittelön, joka kaikkia naurattaisi lopulta ;)))

Kuulin vasta sanonnan jonka allekirjoitan:vihaisuus on ahdistusta.
        Onko ahdistus ainoa tapa käsitellä foorumikirjoituksia? Jos tuntuu, että ne ahdistavat, pitääkö asiaa katsoa toisin?
        Meistä jokaisen.?
        ;))) hyvää viikonloppua ;)

• rekyyli-61
        *åö'--- kirjoitti:

Varmasti pitääkin paikkansa, useidenkin ihmisten kohdalla. Mutta ei kaikkien. Aika monille lihavuus on ihan oikea ongelma, jonka poistamiseksi voimat yksinkertaisesti ei riitä. Mutta sitähän sinä et taida ymmärtää.
        En minäkään ymmärtänyt ennen, myönnettäköön (anteeksi vaimokulta). Meni vuosikausia ennenkuin asian ymmärsin ja nyt ymmärrykseni on jonkinlaiseksi avuksi taistelussa ongelman kanssa, johon pitkäaikainen terapia vihdoin näyttäisi tuovan edes hivenen toivoa paremmasta.

Esimerkiksi 2-3 % aikuisista kärsii ahmimishäiriöstä, jolloin ihminen ahtaa itsensä täyteen jotain mieliherkkuaan. Hän tarvitsee sitä suurin piirtein samoin kuin alkoholisti alkoholia. Ilman ulkopuolista ammattiapua siitä tuskin moni selviää. Vika on korvien välissä, ei niskassa.

On se vaan niin vitun helppoa syyllistää muita asioista, jotka ei itselle ole ongelma ja joista itse ei ymmärrä höykäsen pöläystä. Ihan sama koskee suhtautumistasi sossun asiakkaisiin. Kokeile itse, miten sieltä sitä rahaa saa, ei sillä normaali ihminen paljon juhli. En kiellä, etteikö vähään tyytyviä sossun hyväksikäyttäjiä olisi mutta sossun asiakkaissa on paljon ihmisiä, jotka ilman omaa syytään ja tahtoaan ovat sossun luukulle joutuneet ja mielihyvin pärjäisivät omillaan, jos se olisi mahdollista. Ei heitä pidä syyllistää.

todellakaan ole kysymys mistään 2-3 % aikuisryhmästä, vaan kymmenistä prosenttieista keski-ikäisiä jotka eivät vaan ota itseään niskasta kiinni ja pudota painoaan sen alkaessa haitata normaalielämää. Tuollainen valittaminen risoo kaikkein eniten, haetaan niitä seli seli selityksiä, kun ei ole sen vertaa luonnetta että vain vähentäisi syömistä.

• hat.sep.sut kirjoitti:

rekyyli kyllä ymmärsi.
        Ja lähti leikkiin mukaan ;) tämä oli sellaista hiukka hurttia huumoria vakavan asian kustannuksella, mut joka jutussa on useampia puolia, kuinka sanoisin, monitahoista jopa ;)
        Lähinnä kysymys on kai, miksi joka asiaan suhtaudutaan niin vakavalla naamalla, vihaisesti, kun siitä vois tehdä sanataidettakin ja leikillisen älyn miekkamittelön, joka kaikkia naurattaisi lopulta ;)))

Kuulin vasta sanonnan jonka allekirjoitan:vihaisuus on ahdistusta.
        Onko ahdistus ainoa tapa käsitellä foorumikirjoituksia? Jos tuntuu, että ne ahdistavat, pitääkö asiaa katsoa toisin?
        Meistä jokaisen.?
        ;))) hyvää viikonloppua ;)

aloituksen sarkastiseksi provoksi ja siksi siihen vastaavalla tavalla myös omat tekstini rustasin.

Se vaan ei puolestaan uponnut rekyyliin, joten en oikein jaksa uskoa, että hän ymmärsi sinunkaan huumoria,kuin vasta silloin, kun se oli jo auttamattomasti myöhäistä. Joukossa, tässä tapauksessa palstalla, vitsin ja huumorin juju on aina siinä, missä vaiheessa kukin huomaa kertojan 'vedätyksen'.

Tuo sanonta "vihaisuus on ahdistusta" on mitä totisinta faktaa ja siksi itsekunkin olisi syytä pitää mielessä se tosiasia, että tilastollisesti myös tällä palstalla noin neljännes kävijöistä kärsii jonkinasteisista mielialahäiriöistä, masennus/ahdistus yhtenä sen olomuotona.
        Turhanpäiväisillä negatiivisilla aloituksilla, joksi tämän rekyylin 2:kos tuotuksen lasken, ei saavuteta mitään hyödyllistä. Sen sijaan sillä aiheutetaan mielipahaa monelle joille esim, ylipaino on jatkuvaa päivittäistä taistelua sitä vastaan.

Ylipainosta voi hyvin kirjoittaa ja keskustella, mutta tapa, jolla sitä tehdään pitäisi olla rakentavaa, ei syyllistävää ja loukkaavaa.
        Hyvää viikonloppua, samoin!

Jk. Rekyylille, jos sarkasmin tielle lähtee, niin on todennäköistä, että myös ""omissa kolisee".
        Älä välitä, kyllä se päivä paistaa aikanaan sinunkin synkeään elinpiiriisi!!! vitsi vitsi, no ironinen vitsi vitsi???

• jhfö'päo
        emw34 kirjoitti:

aloituksen sarkastiseksi provoksi ja siksi siihen vastaavalla tavalla myös omat tekstini rustasin.

Se vaan ei puolestaan uponnut rekyyliin, joten en oikein jaksa uskoa, että hän ymmärsi sinunkaan huumoria,kuin vasta silloin, kun se oli jo auttamattomasti myöhäistä. Joukossa, tässä tapauksessa palstalla, vitsin ja huumorin juju on aina siinä, missä vaiheessa kukin huomaa kertojan 'vedätyksen'.

Tuo sanonta "vihaisuus on ahdistusta" on mitä totisinta faktaa ja siksi itsekunkin olisi syytä pitää mielessä se tosiasia, että tilastollisesti myös tällä palstalla noin neljännes kävijöistä kärsii jonkinasteisista mielialahäiriöistä, masennus/ahdistus yhtenä sen olomuotona.
        Turhanpäiväisillä negatiivisilla aloituksilla, joksi tämän rekyylin 2:kos tuotuksen lasken, ei saavuteta mitään hyödyllistä. Sen sijaan sillä aiheutetaan mielipahaa monelle joille esim, ylipaino on jatkuvaa päivittäistä taistelua sitä vastaan.

Ylipainosta voi hyvin kirjoittaa ja keskustella, mutta tapa, jolla sitä tehdään pitäisi olla rakentavaa, ei syyllistävää ja loukkaavaa.

Jk. Rekyylille, jos sarkasmin tielle lähtee, niin on todennäköistä, että myös ""omissa kolisee".
        Älä välitä, kyllä se päivä paistaa aikanaan sinunkin synkeään elinpiiriisi!!! vitsi vitsi, no ironinen vitsi vitsi???

ylipainosta kärsiville vaan myös ärtymystä toistenkin elämää erilaisine ongelmineen paremmin ymmärtäville.

• viivatiina
        jhfö'päo kirjoitti:

ylipainosta kärsiville vaan myös ärtymystä toistenkin elämää erilaisine ongelmineen paremmin ymmärtäville.

lieventää omaa mielipahaansa tekemällä näitä aloituksia jos painonpudotus olis helppoa me oltais kaikki hoikkia tiedän sen omasta kokemuksesta aina aina liikakilojen kanssa kamppailleena mutta ei se mun jouluiloa ole koskaan haitannut olen aina rakastanut joulua mutta ylipainoisethan on täällä aina lytätty ja on myös muutamia kirjoittajia jotka aina jaksavat muistuttaa olevansa hoikkia tähän on tottunu on se kumma ettei tähän kirjoittaja määrään mahdu yhtään miestä jotka arvostaisvat hyvässä lihassa olevia naisia muinkin kuin läähättävinä ihrakasoina tai naisita joka tykkäis käpertyä ison nallekarhun kainaloon ;)))))

• jhfö'päo kirjoitti:

Myötäeläminen ja välittäminen on monelle hyvin rajoittunutta.
        -Kyynisyys on eräs esioire 'tiellä' masennukseen?
        -Artyneisyys/ vihamielisyys ja niiden jatkuva esiintuominen kirjoituksissa tai muussa sosiaalisessa kanssakäymisessä alkaa olla jo sen asteista masennusta, jota pitäisi ryhtyä hoitamaan.
        -Apatia, ilottomuus, itsetuhoinen käytös sekä välinpitämättömyys itsestä ja ympäristöstä, keskivaikean/vaikean masennuksen tunnusmerkit
        -psykoosi laitoshoito ainoa vaihtoehto

Rekyylin tyyppisille henkilöille yhteistä, että heillä se paha olo vasta onkin, kun kykenee ainoastaan negaatioiden kautta esioita käsitelemään!
        Jonkinlaisia hätähuutoja myös tällaiset kirjoitukset henkilöistä niiden takaa esiintuovat?

• viivatiina kirjoitti:

lieventää omaa mielipahaansa tekemällä näitä aloituksia jos painonpudotus olis helppoa me oltais kaikki hoikkia tiedän sen omasta kokemuksesta aina aina liikakilojen kanssa kamppailleena mutta ei se mun jouluiloa ole koskaan haitannut olen aina rakastanut joulua mutta ylipainoisethan on täällä aina lytätty ja on myös muutamia kirjoittajia jotka aina jaksavat muistuttaa olevansa hoikkia tähän on tottunu on se kumma ettei tähän kirjoittaja määrään mahdu yhtään miestä jotka arvostaisvat hyvässä lihassa olevia naisia muinkin kuin läähättävinä ihrakasoina tai naisita joka tykkäis käpertyä ison nallekarhun kainaloon ;)))))

Ei tunteitani muuttaisi liikakilot, jos vaimolle niitä kertyis. Ihmiseen ja sitä rakastuu ja rakastaa, ei ulkokuori ole ominaisuuksista tärkeimmästä päästä.

Ystävänä tai tuttavana henkilön ylipaino, alipaino, ulkonäkö, ole minkään luokan kriteeri, joka vaikuttaisi sen syntymiseen tai olemassaoloon!

Enemmän nämä ulkonäköasiat ovat geeneistä kiinni, kuin valinnoista, jotka teemme?

• rekyyli-61
        viivatiina kirjoitti:

lieventää mitään omaa mielipahaa, lopeta jo profilointi ja toisen kirjoittajan mustamaalaaminen. Itse myönnät liikokiloja olleen/olevan ja toivot miesten arvostan hyvässä lihassa olevia naisia. Tämä on just sitä ajatellut ettei teidän pidäkään tehdä mitään, vaikka hukkuisitte omiin läskeihinne. Teille vaan tulee aina lässyttää valheita ja miesten pitää tehdä aina vaan enemmän, kun ämmä muuttuu niin saamattomaksi.

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

Ei tunteitani muuttaisi liikakilot, jos vaimolle niitä kertyis. Ihmiseen ja sitä rakastuu ja rakastaa, ei ulkokuori ole ominaisuuksista tärkeimmästä päästä.

Ystävänä tai tuttavana henkilön ylipaino, alipaino, ulkonäkö, ole minkään luokan kriteeri, joka vaikuttaisi sen syntymiseen tai olemassaoloon!

Enemmän nämä ulkonäköasiat ovat geeneistä kiinni, kuin valinnoista, jotka teemme?

tuo soopan kirjoittaminen. Olet kehunut vaimosi ja lapsesi kuinka he ovat niin ja niin hyviä ja miten itse olet kulmakunnan suurin sonni. Ainoataan itsesi ja perheesi kehumista teet tällä palstalla. Luultavasti olet joku tuhkamuna, ajat sitten unohtanut koko homman. Ei miehen tartte naistaan nostaa millään jalustalle, sellaiset äijät ovat niitä naisissa kiinni roikkujia, kun itsestä ei ole mihinkään.

• rekyyli-61 kirjoitti:

lieventää mitään omaa mielipahaa, lopeta jo profilointi ja toisen kirjoittajan mustamaalaaminen. Itse myönnät liikokiloja olleen/olevan ja toivot miesten arvostan hyvässä lihassa olevia naisia. Tämä on just sitä ajatellut ettei teidän pidäkään tehdä mitään, vaikka hukkuisitte omiin läskeihinne. Teille vaan tulee aina lässyttää valheita ja miesten pitää tehdä aina vaan enemmän, kun ämmä muuttuu niin saamattomaksi.

lopettaisit itse. Toistuvasti haukut ja profiloit muita kirjoittajia. Edelleen sanon että olet säälittävin tapaus koko palstalla. Enempää sanoja viitti edes sinunlaisiisi tuhlata.

• rekyyli-61 kirjoitti:

Niinkuin tuossa hat.sep.sut:lle kirjoitin Jos sarkasmi on aloittajan tyylilaji, niin omissa kolisee yhtälailla.

On sulla oikeasti heikko itsetunto/ itsehillintä, kun et kestä poikkipuoleista ja samaa "tasoa" olevaa vastinetta, jota itse käytät!

Hei haloo! Oletko vähän astunut raskassarjalaisten joukkoon liian pienin eväin???;D

• viivatiina
        emw34 kirjoitti:

ja oon määkin tavannu sadoittaina miehiä tähän ikään jotka on valmiita pikku flirttiin vaikken oo koskaan ollu trimmattu normaalipainoinen ja näähän on aina puheenaiheena muutenkin nää ikuiset laihdutuskuurit ja tässä jokinaikaa sit tapasin miehen jonka kanssa olin aikoinaan tekemisissä työelämässä paljonkin ja ollaan juteltu kaikesta maan ja taivaan välillä molemmilla jonkin verran liikakiloja aina ja ennenkin pohdittu laihduttamisesta kuinka ollakkaan oltiin taas kumpikin dietillä ja se sano mulle niin kivasti että etti oo koskaan nähny mua ylipainoisena kun mää oon ollu aina vaan niin ihana nainen ne sanat lämmitti ja uskon että ne lämmitti mun miehenkin mieltä kun se oli siinä mukana kun me juteltiin ei sen puoleen mun mies on tavannu ja rakastunu muhun tämmöisenä eikä oo koskaan moitteen sanaa tullu ulkonäöstä =)))))

• rekyyli-61
        Nittaminax kirjoitti:

lopettaisit itse. Toistuvasti haukut ja profiloit muita kirjoittajia. Edelleen sanon että olet säälittävin tapaus koko palstalla. Enempää sanoja viitti edes sinunlaisiisi tuhlata.

aivan pakko tulla sieltä sääkeskustelusta laittamaan lusikkasi tähän soppaan. Olisit vaan pysynyt siellä kun et mistään mitään tiedä ja sosiaalitoimistossa käynti on ainoa syy, joka saa sinut laittamaan nokkasi ulos.

• viivatiina
        rekyyli-61 kirjoitti:

yritä nyt pysyä housuissas jos ämmäs on muuttunu saamattomaksi ei se mun ongelma ole mää oon hyvin aikaansaava =))))

• rekyyli-61
        viivatiina kirjoitti:

ja oon määkin tavannu sadoittaina miehiä tähän ikään jotka on valmiita pikku flirttiin vaikken oo koskaan ollu trimmattu normaalipainoinen ja näähän on aina puheenaiheena muutenkin nää ikuiset laihdutuskuurit ja tässä jokinaikaa sit tapasin miehen jonka kanssa olin aikoinaan tekemisissä työelämässä paljonkin ja ollaan juteltu kaikesta maan ja taivaan välillä molemmilla jonkin verran liikakiloja aina ja ennenkin pohdittu laihduttamisesta kuinka ollakkaan oltiin taas kumpikin dietillä ja se sano mulle niin kivasti että etti oo koskaan nähny mua ylipainoisena kun mää oon ollu aina vaan niin ihana nainen ne sanat lämmitti ja uskon että ne lämmitti mun miehenkin mieltä kun se oli siinä mukana kun me juteltiin ei sen puoleen mun mies on tavannu ja rakastunu muhun tämmöisenä eikä oo koskaan moitteen sanaa tullu ulkonäöstä =)))))

ylipaino mitään haittaakaan, mutta sitten kun normaalit arjen rutiinit alkaa jäämään sen vuoksi, ettei jaksa tehdä asian eteen mitään. On joulun vietto sen verran tärkeätä, että jos perheessä vaan on kaksi aikuista, niin kyllä toinen tekee sen joulun, samoin kuin lähettää joulukortit.

• rekyyli-61
        viivatiina kirjoitti:

yritä nyt pysyä housuissas jos ämmäs on muuttunu saamattomaksi ei se mun ongelma ole mää oon hyvin aikaansaava =))))

osaa kirjoittaa. Pilkkujen ja välimerkkien laittamiseen tarvitaan ylimääräinen ponnistus, etkö jaksa vai oletko tyhmä.

• rekyyli-61 kirjoitti:

Oletpa tosi hauska :))
        Mistä kohdasta sua koskee?
        Täti puhaltaa vähän jospa helpottais, Phuuuuuuhhhhhhh

• rekyyli-61 kirjoitti:

tuo soopan kirjoittaminen. Olet kehunut vaimosi ja lapsesi kuinka he ovat niin ja niin hyviä ja miten itse olet kulmakunnan suurin sonni. Ainoataan itsesi ja perheesi kehumista teet tällä palstalla. Luultavasti olet joku tuhkamuna, ajat sitten unohtanut koko homman. Ei miehen tartte naistaan nostaa millään jalustalle, sellaiset äijät ovat niitä naisissa kiinni roikkujia, kun itsestä ei ole mihinkään.

Kerrompa vielä vähän faktaa perheestäni sinulle!

Itse olen ominavuin hankkinut ja tuhlannut maallista mammonaa jopa euroinakin laskettuna miljoonissa.
        Koulussa olin pelkästään kuunteluoppilaana ja silti useamman kerran luokkani parhaan todistuksen ja stipendin pokkasin, sekä eräässä ammatillisessa koulussa keskiarvoni päästötodistuksessa oli koulun historian paras ja suuri metsäyhtiö, olisi maksanut siitä hyvästä inssin opinnot täydellä palkalla, mutta en 'viitsinyt' ryhtyä siihekään. Hymypatsaan myös niinkuin muutkin sisarukseni sain aikanaan kuin myös omat lapseni.
        Myös he ovat stipendit vuorollaan saaneet, joten jos en ole etuoikeutettu, niin ei kai kukaan muukaan ole.
        Jos haluat varmistaa kirjoitukseni, niin tervetuloa kyläilemään!

• rekyyli-61 kirjoitti:

tuskin on ollut senkään vertaa. Ne isommin älämölöä pitävät jotka on tossun alla, jos sulla edes akkaa onkaan.

• viivatiina
        rekyyli-61 kirjoitti:

osaa kirjoittaa. Pilkkujen ja välimerkkien laittamiseen tarvitaan ylimääräinen ponnistus, etkö jaksa vai oletko tyhmä.

sanallisesti niin sit otat pilkut ja pisteet mukaan asia on varmaan sit meidän välillä loppuun käsitelty tuliskohan sit pilkku vai piste ja täytyy sanoo että asemani puolestakaan en pysty olemaan tyhmä vaikka kieltämättä joskus olis ihan kiva heittäytyä ja mikä ettei saatanhan vielä joskus heittäytyäkkin tasollesi =))))

• rekyyli-61 kirjoitti:

aivan pakko tulla sieltä sääkeskustelusta laittamaan lusikkasi tähän soppaan. Olisit vaan pysynyt siellä kun et mistään mitään tiedä ja sosiaalitoimistossa käynti on ainoa syy, joka saa sinut laittamaan nokkasi ulos.

sen tiedät kun olet itse kaiketpäivät koneesi kanssa kyttäämässä aulassa kuka siellä käy. Köyhät on sinunkin eväät.

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

Kerrompa vielä vähän faktaa perheestäni sinulle!

Itse olen ominavuin hankkinut ja tuhlannut maallista mammonaa jopa euroinakin laskettuna miljoonissa.
        Koulussa olin pelkästään kuunteluoppilaana ja silti useamman kerran luokkani parhaan todistuksen ja stipendin pokkasin, sekä eräässä ammatillisessa koulussa keskiarvoni päästötodistuksessa oli koulun historian paras ja suuri metsäyhtiö, olisi maksanut siitä hyvästä inssin opinnot täydellä palkalla, mutta en 'viitsinyt' ryhtyä siihekään. Hymypatsaan myös niinkuin muutkin sisarukseni sain aikanaan kuin myös omat lapseni.
        Myös he ovat stipendit vuorollaan saaneet, joten jos en ole etuoikeutettu, niin ei kai kukaan muukaan ole.
        Jos haluat varmistaa kirjoitukseni, niin tervetuloa kyläilemään!

tuo sinun rikkauksien keräämisesi on jotain suomalaista unelmaa, josta olet haaveillut pikkupojasta saakka. Jäit tavalliseksi duunariksi ilman kunnon eukkoa ja jouduit ottamaan jonkun itseäsi älykkäämmän irvikuvan eukoksi, jota täällä nyt ylistät. On siinä mulla ja mies.

• rekyyli-61 kirjoitti:

ei viivatiina tyhmä ole mutta sinä et osaa jaksottaa niitä pilkkuja ja pisteitä jotka meillä muilla onnistuu. Eiks ekaluokalla jo annettu tehtäväksi pilkuttaa lauseita. Taisit olla kalassa silloin.

• rekyyli-61
        viivatiina kirjoitti:

sanallisesti niin sit otat pilkut ja pisteet mukaan asia on varmaan sit meidän välillä loppuun käsitelty tuliskohan sit pilkku vai piste ja täytyy sanoo että asemani puolestakaan en pysty olemaan tyhmä vaikka kieltämättä joskus olis ihan kiva heittäytyä ja mikä ettei saatanhan vielä joskus heittäytyäkkin tasollesi =))))

ei meistä kumpikaan ole.

• rekyyli-61
        Nittaminax kirjoitti:

ei viivatiina tyhmä ole mutta sinä et osaa jaksottaa niitä pilkkuja ja pisteitä jotka meillä muilla onnistuu. Eiks ekaluokalla jo annettu tehtäväksi pilkuttaa lauseita. Taisit olla kalassa silloin.

jo muutaman kerran, ettei entisen tehdastyöläisen kannata tulla soittamaan poskea, voi sattua nutturaan liian vaikeat asiat ja tulla flimmeria, buahhaaaaaaaaaaaaaaaa.

• rekyyli-61 kirjoitti:

tuo sinun rikkauksien keräämisesi on jotain suomalaista unelmaa, josta olet haaveillut pikkupojasta saakka. Jäit tavalliseksi duunariksi ilman kunnon eukkoa ja jouduit ottamaan jonkun itseäsi älykkäämmän irvikuvan eukoksi, jota täällä nyt ylistät. On siinä mulla ja mies.

Näinhän ne sanovat "on siinä mulla mies" Vaimon ystävät vähän erisanoin "On sulla siinä mies, että kateeks käy"!;))

Rikkauksia en ole keräämällä kerännyt ja niinkuin sanoin olen laittanut sitä kiertoon 'riittävästi' eikä minulla ole rahaan mitään intohimoja, se on vain välttämätön tosiasia, että tässä yhteiskunnssa ilman sitä ei ole kovin helppoa.

Ja aivan tosissani olen, kun epäilevää tuomasta kutsun kyläilemään, voit sitte tehdä johtopäätökset oman maun mukkaan!

• hat.sep.sut
        emw34 kirjoitti:

koko porukan.
        Asioista täällä pitäisi puhua, ei toisten ominaisuuksista.
        Jättäkääs se profilointi, kun ette ole ammattilaisia lainkaan.Kukaan.

Vastaan tässä Emw:lle, mutta puhun koko porukalle.
        Kyllä asioista saa keskustella ja jokaisella on oma mielipide niistä.
        Se ei tee kenenkään toisen mielipidettä tyhjäksi.

Sen sijaan että keskitytte haukkumaan toisianne, voisitte miettiä, mikä olis se argumentti, millä saa vastapuolen kiinnostumaan omasta ajatuksesta.

Ja kyllä, olen samaa mieltä 80 % vatsalaukun supistuksista ja rasvaimuista voitas korvata järkevällä ruokavaliolla ja liikunnalla.
        Mutta kun ihmisiä ei kiinnosta...sit painellaan mahalaukun supistusleikkauksiin.
        Hyvä esimerkki on Suurin Pudottaja, siellä saadaan rankalla treenillä aikaan jopa 50-60 kilon pudotuksia....

Siinä samaan aikaan kun äiti kustantaa tyttärelleen vatsalaukun supistuksen..kun ei ole viitsinyt opettaa lastaan syömään terveellisesti...
        Ihmiset on nykyisin liiankin mukavuudenhaluisia.

• hat.sep.sut kirjoitti:

koko porukan.
        Asioista täällä pitäisi puhua, ei toisten ominaisuuksista.
        Jättäkääs se profilointi, kun ette ole ammattilaisia lainkaan.Kukaan.

Vastaan tässä Emw:lle, mutta puhun koko porukalle.
        Kyllä asioista saa keskustella ja jokaisella on oma mielipide niistä.
        Se ei tee kenenkään toisen mielipidettä tyhjäksi.

Sen sijaan että keskitytte haukkumaan toisianne, voisitte miettiä, mikä olis se argumentti, millä saa vastapuolen kiinnostumaan omasta ajatuksesta.

Ja kyllä, olen samaa mieltä 80 % vatsalaukun supistuksista ja rasvaimuista voitas korvata järkevällä ruokavaliolla ja liikunnalla.
        Mutta kun ihmisiä ei kiinnosta...sit painellaan mahalaukun supistusleikkauksiin.
        Hyvä esimerkki on Suurin Pudottaja, siellä saadaan rankalla treenillä aikaan jopa 50-60 kilon pudotuksia....

Siinä samaan aikaan kun äiti kustantaa tyttärelleen vatsalaukun supistuksen..kun ei ole viitsinyt opettaa lastaan syömään terveellisesti...
        Ihmiset on nykyisin liiankin mukavuudenhaluisia.

että jos aloittaa keskustelun sarkasmilla jatkaa sarkasmilla vastailua, ei ketjusta voi tulla muuta kuin tälläinen.
        Keskustella voi ja pitääkin, mutta voitko sanoa, oliko tämä rekyylin aloitus oli muuta kuin sarkastinen provo?

Jos sille tielle lähtee, niin pitää myös ottaa vastaan saman tyylilajin vastineet??

Liputin rakentavan keskustelun puolesta. Tämä ketju ei siihen antanut eväitä.

emw34 kirjoitti:

että jos aloittaa keskustelun sarkasmilla jatkaa sarkasmilla vastailua, ei ketjusta voi tulla muuta kuin tälläinen.
        Keskustella voi ja pitääkin, mutta voitko sanoa, oliko tämä rekyylin aloitus oli muuta kuin sarkastinen provo?

Jos sille tielle lähtee, niin pitää myös ottaa vastaan saman tyylilajin vastineet??

sinä suolsit aloittajan päälle kuin moni muukia. Katso nyt vain peiliin äläkä marttyile ;(

• hat.sep.sut
        emw34 kirjoitti:

että ei lähde vastaamaan tosikkomaisesti...
        Se oli provo, miks lankesitte siihen ;)))) asian olis voinut käsitellä muutenkin ;)
        käys vilkaiseen privaasi...

• *** kirjoitti:

sinä suolsit aloittajan päälle kuin moni muukia. Katso nyt vain peiliin äläkä marttyile ;(

"Jos sarkasmilla aloittaa,on oletettavaa, että sarkasmin keinoin siihen vastataan. Pitää hyväksyä ja kestää suuttumatta sen osuminen omalle kohdalle, jos haluaa todistaa olevansa sanojensa/keinojensa mittainen henkilö!

Mitä tarkoitat martyilemisellä minun kohdalla, se on aivan väärä sana kuvaamaan kirjoitusteni mielialaa!

Olen saanut elää koko elämäni etuoikeutettua elämää, ei siinä ole mitään martyyrimielialoihin johtavaa yhteyttä!

• hat.sep.sut kirjoitti:

että ei lähde vastaamaan tosikkomaisesti...
        Se oli provo, miks lankesitte siihen ;)))) asian olis voinut käsitellä muutenkin ;)
        käys vilkaiseen privaasi...

vastailin ainoastaan hänen tyylinsä mukaisesti punniten samalla hänen itsetuntonsa rajoja;)

Miksi yleensä lähdin ketjuun mukaan johtunee siitä tosiseikasta, jonka jo vuosia sitten profiiliini kirjasin.
        "Minussa asuuu muutama hippi, Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. Vuodet ei ole niihinkään kuvauksiin muutoksia tuoneet. Jatkan edelleen johdonmukaisesti omien eettis-moraalisten käsitysteni viitoittamaa tietä!

En hyväksy kenenkään kirjoittamana tämäntyylistä keskustelunavausta ja tässä nimenomaisessa tapauksessa se, että aloittaja jatkoi samaa kaavaa, ei jättänyt muuta keinoa, kuin käyttää hänen omia sanojaan häntä vastaan.

• jhfö'päo
        viivatiina kirjoitti:

sitten minäkin omasta hoikkudestani, painoindeksi 21,8 ja saan syödä vaikka mitä, eikä se siitä nouse.
        Omasta ikihoikkuudesta huolimatta ymmärrystä riittää lihaviakin kohtaan. Joku voi jopa viihtyä ylimääräisissä lihoissaan, suotakoon se hänelle. Useimmat ylipainoiset varmaankin kuitenkin olisivat mieluummin hoikempia mutta kaikille se ei niin vain onnistu ilman, että koko elämä olisi yhtä painonhallintahelvettiä. Elämä voi olla ihan riittävän rankkaa ilman sitäkin.
        Mutta onneksi kaikki naiset eivät ole missimitoissa, mallinaiset varsinkin järjestäin aivan liian laihoja. Mutta tärkeintä on se mitä on korvien välissä ja sydämessä, ei se mitä on ahterin ja navan välissä.

miten sun reiluihin kuuluva taistelukaveri tekee aina sää-ilmöihin liittyvän avauksen kun saa sulta nokkaan :)))

• rekyyli-61

enkä pidä sitä kovin omatakeisena, kun livessäkin helpoin ja yleisin keskustelunaihe on lähipäivien sää, niin tämänikäisillä voisi olla toki paljon muutakin juteltavaa.

rekyyli-61 kirjoitti:

enkä pidä sitä kovin omatakeisena, kun livessäkin helpoin ja yleisin keskustelunaihe on lähipäivien sää, niin tämänikäisillä voisi olla toki paljon muutakin juteltavaa.

suurin osa keskusteluista olevan. Tämä oli mukava kun otettiin kantaa ihan tosissaan ihmisten terveyteen eikä vaan lässytetä :))

• rekyyli-61
        *** kirjoitti:

suurin osa keskusteluista olevan. Tämä oli mukava kun otettiin kantaa ihan tosissaan ihmisten terveyteen eikä vaan lässytetä :))

ihan hyviäkin keskusteluita, mutta naisilla menee ompeluseurameininkiksi, keskenään vaan räkätetään ilmoista ja köyhille annettavasta avusta. Voihan perse.

• jköääå.-

eräs toinen ymmärtämätön haukkui erään toisen aloituksen tekijää idiootiksi, täysin perusteetta. Kun täällä kerran saa kanssakirjoittajia haukkua idiootiksi, niin tämän aloituksen kohdalla se on ihan perusteltua.

• rekyyli-61

voit haukkua minua vaikka idiootiksi. Itse en sorru moiseen.

• öä'äåp+
        rekyyli-61 kirjoitti:

voit haukkua minua vaikka idiootiksi. Itse en sorru moiseen.

Tai vielä pahempaankin. Vaikka et sitä sanaa mainitsekkaan.

• rekyyli-61
        öä'äåp+ kirjoitti:

Tai vielä pahempaankin. Vaikka et sitä sanaa mainitsekkaan.

jos olen nyt loukannut herkimpiä tuntojasi kirjoittelullani.

• proksyn kautta ja saa silloin alapeukut poistettua vaikka niitä on tullut roppakaupalla. Säälittävä tyyppi. Niinkö ottaa luonnonpäälle jos kukaan ei pidä aloituksestasi.

• rekyyli-61

käyttävät paljon sossun palveluja.

• huh huh

peukuista aina vaan
        sulle kovempi juttu kuin kenellekään muulle täällä

• rekyyli-61
        huh huh kirjoitti:

peukuista aina vaan
        sulle kovempi juttu kuin kenellekään muulle täällä

en edes kommentoinut koko asiaa. Tuon ihmisen ajatusmaailma on hyvin suppea ja proxyt ja muu tietotekniikkaan liittyvä on luettu täältä ja toistetaan varmana tietona ikäänkuin hän jostain jotain tietäisi. Säälittävä varhaiseläkeläinen.

• rekyyli-61 kirjoitti:

käyttävät paljon sossun palveluja.

siitä on kokemusta.

• huh huh
        rekyyli-61 kirjoitti:

en edes kommentoinut koko asiaa. Tuon ihmisen ajatusmaailma on hyvin suppea ja proxyt ja muu tietotekniikkaan liittyvä on luettu täältä ja toistetaan varmana tietona ikäänkuin hän jostain jotain tietäisi. Säälittävä varhaiseläkeläinen.

on palsta 50
        tauko tekisi hyvää

• rekyyli-61 kirjoitti:

no et voi ainakaan sanoa että olisin liian aikaisin päässyt eläkkeelle jos olen varhaiseläkeellä.

• rekyyli-61
        huh huh kirjoitti:

on palsta 50
        tauko tekisi hyvää

ilman häntä.

• .,mkl
        rekyyli-61 kirjoitti:

ilman häntä.

sensori kuvittelet olevasi?

• rekyyli-61
        Nittaminax kirjoitti:

no et voi ainakaan sanoa että olisin liian aikaisin päässyt eläkkeelle jos olen varhaiseläkeellä.

liikarasitus ei ole sille hyväksi ja olet ollut TAAS täällä aamusta lähtien.

• 5+7
        rekyyli-61 kirjoitti:

jolla on salattavaa
        neitokainen tuntuu olevan asiasta perillä?

• rekyyli-61 kirjoitti:

liikarasitus ei ole sille hyväksi ja olet ollut TAAS täällä aamusta lähtien.

sulla reppanalla ei ole aikaa olla täällä ku kerran muutamana päivänä kuukaudessa. Mees nyt hankkii mulle rahaa ja maksa kiltisti verosi. Ai niin mutta niinhän sä joudut tekemäänkin. :))))

• rekyyli-61
        5+7 kirjoitti:

jolla on salattavaa
        neitokainen tuntuu olevan asiasta perillä?

ja asioista tietävä, salli minun nauraa.

• rekyyli-61
        Nittaminax kirjoitti:

sulla reppanalla ei ole aikaa olla täällä ku kerran muutamana päivänä kuukaudessa. Mees nyt hankkii mulle rahaa ja maksa kiltisti verosi. Ai niin mutta niinhän sä joudut tekemäänkin. :))))

ettei ota liikaa pumpusta ja ala kavitoimaan. Ai niinhän sä teetkin, kun mies ja lapset tulevat kotiin. Äitiraiukka kun se on niin sairas.

• rekyyli-61 kirjoitti:

ettei ota liikaa pumpusta ja ala kavitoimaan. Ai niinhän sä teetkin, kun mies ja lapset tulevat kotiin. Äitiraiukka kun se on niin sairas.

sinähän sen tiedät ketä millonkin ottaa pumpusta ja milloin ei. Toisekseen voisit jättää noi lääketieteelliset termit niille jotka sen hallitsee. Pellehermannina on monet muutkin esiintyneet eri palstoilla mutta sinä alat olla jo huippu. Toisekseen minun lapseni ovat olleet aikuisia vuosia.
        Itselläsi ei edes lapsia taida olla tai sairaita isovanhempia kun noin uskallat hyökätä toisten kirjoittajien päälle.
        Nooh kyllä me tiedetään mistä sun kenkäsi puristaa.

• rekyyli-61 kirjoitti:

ja asioista tietävä, salli minun nauraa.

hupsu. Ethän sinä tiedäkkään miten sitä käytetään taikka sitä kautta viestejä lähetetään.
        Sinullahan on vaihtuva IP ihan operaatorin kautta.

• hoodboyz
        Nittaminax kirjoitti:

hupsu. Ethän sinä tiedäkkään miten sitä käytetään taikka sitä kautta viestejä lähetetään.
        Sinullahan on vaihtuva IP ihan operaatorin kautta.

sen tiedät?
        annat itsesi ilmi joka käänteessä :DDDDDDDDDDD

• huuhkaimet
        Nittaminax kirjoitti:

sinähän sen tiedät ketä millonkin ottaa pumpusta ja milloin ei. Toisekseen voisit jättää noi lääketieteelliset termit niille jotka sen hallitsee. Pellehermannina on monet muutkin esiintyneet eri palstoilla mutta sinä alat olla jo huippu. Toisekseen minun lapseni ovat olleet aikuisia vuosia.
        Itselläsi ei edes lapsia taida olla tai sairaita isovanhempia kun noin uskallat hyökätä toisten kirjoittajien päälle.
        Nooh kyllä me tiedetään mistä sun kenkäsi puristaa.

meille muillekin

• sydän 2

ON KESKELLÄ KATOOVAISUUTTA

On keskellä katoovaisuutta
      sun sielusi kuolematon.
      et voi enää tietäsi muuttaa,
      kun ikuisuus alkanut on.
      Sä saavutat viimeisen rajan,
      sen ylitse sielusi käy,
      jos tuhlasit annetun ajan,
      sua kerran ei taivaassa näy.

Sä kuljet joukossa muiden,
      suru heille lie tuntematon,
      vaan takana nauravain suiden
      sydän itkevä heilläki on,
      Sä kevääksi elämäs luulet,
      et huumasta luopua vois,
      vaan hetkessä syksyiset tuulet,
      sun valheesi puhaltaa pois.

Sun eteenpäin jatkuva matka
      ei eiliseen palata suo.
      Vain hetkisen polkujas jatkat,
      sut ikuisuus perille tuo.
      Ja keskellä katoovaisuuden
      oot ihminen kuolematon.
      kun saavutat ajattomuuden,
      niin missä sun sielusi on.

• lölöllö

mistä lainaat runosi!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe