raiskaus..

tyttö...!

olen itkenyt jo monta päivää ja lintsannut koska..
minut on raiskattu ! olen 15 vuotias tyttö ja olin tulossa klo 20.30 kaveriltani kotiin ja yksi mies tuli ja kaatoi minut ja aloin huutaa mutta kukaan ei tainnut kuulla vaikka näin noin 100 metrin päässä koiranulkoiluttajan.
olen ihan shokissa ja olen viillellyt koska se tuntuu helpottavan.
on myös käynyt mielessä itsemurha.
en ole uskaltanut kertoa kenellekkään ja pelkään että olen raskaana.

33

3341

Vastaukset

• kerro poliiseille ja sitten vanhemmillesi.

• Jos viiltely helpottaa tee sitä mutta itse murhaa älä tee! Kerro mll nuoriso toimeen jota auttavat sinua. keskustele vanhemppiesi kanssa ja soita poliisille. ole myös varovainen joka liikkeestä.

• Se ei estä sitä että minut on raiskattu ! tuntuu niin väärältä että en enään jaksa !!!

• tyttö...! kirjoitti:

Se ei estä sitä että minut on raiskattu ! tuntuu niin väärältä että en enään jaksa !!!

Älä tee itse murhaa!

• ruiass kirjoitti:

Älä tee itse murhaa!

vaan mitä ?? !!!!!!!!!!

• tyttö...! kirjoitti:

vaan mitä ?? !!!!!!!!!!

JATKAT ELÄMÄÄ!!! Kerrot ainaki jollekki!! pistät sen saatanan raiskaajan maksamaan!!

• Juu15 kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Niinhän se varmaan meneekin, joudut koulukotiin, jos olet rikoksen uhri! Käynyt jonkulle, käy varmaan kaikille! Älä ihmeessä usko tätä pelottelua, vaan hae apua, yksin et tästä selviä.

Ota huomioon, että noin on käynyt monelle muullekin naiselle ja he ovat siitä selvinneet, kun ovat saaneet apua. On ihmisiä, jotka oikeasti osaavat auttaa sinua, esimerkiksi rikosuhripäivystys.
        Mene vaikka koulun terkkarille ensiksi, hän tietää, miten edetä. Hänen luonaan voit itkeä rauhassa, usko pois, että hän on selvitellyt vaikka mitä nuorille tapahtuneita asioita!

Vaikka tuntuu raskaalta, ilmoita poliisille. Muuten se ällötys mieheksi tekee saman muillekin tytöille, ehkä vielä nuoremmillekin. Yritä säästää heidät siltä kohtalolta, please!

• Aikuinenäiti-ihminen kirjoitti:

Niinhän se varmaan meneekin, joudut koulukotiin, jos olet rikoksen uhri! Käynyt jonkulle, käy varmaan kaikille! Älä ihmeessä usko tätä pelottelua, vaan hae apua, yksin et tästä selviä.

Ota huomioon, että noin on käynyt monelle muullekin naiselle ja he ovat siitä selvinneet, kun ovat saaneet apua. On ihmisiä, jotka oikeasti osaavat auttaa sinua, esimerkiksi rikosuhripäivystys.
        Mene vaikka koulun terkkarille ensiksi, hän tietää, miten edetä. Hänen luonaan voit itkeä rauhassa, usko pois, että hän on selvitellyt vaikka mitä nuorille tapahtuneita asioita!

Vaikka tuntuu raskaalta, ilmoita poliisille. Muuten se ällötys mieheksi tekee saman muillekin tytöille, ehkä vielä nuoremmillekin. Yritä säästää heidät siltä kohtalolta, please!

Nyt ilmotat jollekkin! Varmasti tuntuu vaikeelta, mutta kerro ihan kenelle tahansa! Se raiskaaja pitää saada telkie taakse. Itselläni samanlaista kokemusta ja voin todellakin kertoa että yksin ei kannata jäädä! Tsemppiä sulle!

• Ensimmäiseksi olisin ehdottanut, että kerro äidillesi, mutta tiedän kuinka hankalaa se saattaa olla. Kerro koulusi terkkarille. Hän osaa ohjata sinut raskaustestiin, ja kun tietävät tilanteen, ottavat myös sukupuolitautitestit.

Tämä ei sinua enää auta, mutta jos sinut raiskataan, hakeudu välittömästi PESEYTYMÄTTÄ päivystykseen ja kerro mitä on tapahtunut. Päivystyksessä saadaan silloin talteen raiskaajan dna.

• Mua on hyväkskäytetty lapsena ja raiskattu suurinpiirtein samanikäsenä ku sut. Sanon ihan suoraan että se kun ilmoittaa poliisille, jne.. ei se helpota oloa paskan vertaa, mutta tekijää ei saa kiinni jos asiasta ei ilmoita. Tuommoset kusipäät pitää saada vastuuseen teoistaa!

• Jos et kerro poliisille tai vanhemmille ja se mies raiskaa sut taas (epätoden näköistä, mutta esimerkki miksi kannattaa kertoa.) ja sitten se raiskaa sut ja jos ohikulkija/poikaystävä näkee sen ja vaikka lyö hänet tajuttomaksi, niin lyöjä saattaa saada vankila tuomion, koska sillä raiskarilla ei ole aiempia seksuaalirikoksia (en voi tietää). Mutta kerro vanhemmile ja poliisille, poliisi ei saa kertoa kenellekkään, eikä kerro ja sanot vanhemmillesi ettei kerro kenellekkään ellet tahdo mitään hässäkkää.

• Voi v****! Varmaan v*******! Hommaa se perhanan raiskaaja kiven sisään! Oikeesti, tosi ikävää :( en tiedä miten osaisin auttaa, koska itselleni tällaisia tilanteita ei ole tapahtunut (ainakaan vielä).... Tsemppii sulle!

• älä itse murhaa sentään! aikuisena susta voi tulla raiskareiden taltuttaja! hankkiudut oikeus alalle ja olet raiskattujen puolella :)

• Kerro jollekkin.
      Terkkarille, opettajalle, rehtorille, poliisille, vanhemmille, kaverille kenelle tahansa.
      Mut raiskattiin kun olin 12.
      Ei ollut kivaa huomata aamulla raskasta tunnetta.
      Vauva kuoli ja miestä ei saatu kiinni.
      Kerro ennen kun joudut kärsimään lapsen menetyksestä ja äärimmäisesen kamalasta olosta kun vaatteet eivät mene päälle.

• janne eloa ei saa raiskata. varsinkaan esinahalla niin kuin kävi kuortaneenkadun pekalle jota eräs pentti raiskasi hiuksiin.

• älä vaan tee itsemurhaa kerro vaan poliisille vanhemmillle taiihan kenelle tahansa!!! se raiskaaja voidaan saada vielä kiinni muuten joku muukin joutuu sen kärsimään

• Ensinnäkin raiskaus ei ole sinun vikasi. Kerro asiasta ensin äidillesi tai hyvälle ystävälle. Sitten mietitään eteenpäin! Voimia ja muista: se paskiainen on nimensä veroinen, älä anna sille sitä "onnistumisen" iloa

• ..tai tää on taas teiniprovoo... -.-

• Sun pitää rohkeesti sanoo vanhemmilles! Siinä ei oo mitää hävettävää ja sun vanhemmat tekis asialle jotain! On raskasta pitää sisälään tommosta joten puhu jonkun kanssa! itsemurha ei auta ketään, päinvastoin perheesi ja kaverisi ja kaikki muutkin tulevat surullisiksi, mutta mieti pääasiassa miten kamalaa se olisi vanhemmillesi.

• siinä ei oo mitään hävettävää jos kertoo siitä jollekkin! sinä et ole itse tehny yhtään mitään väärää ja se helpottais varmasti oloasi jos kertoisit jollekkin =)

• Raiskaaja on murhaaja!

Mies raiskaa naisen. Nainen päätyy aborttiin. Mies on silloin OMAN LAPSENSA MURHAAJA! Miettiikö raiskaaja tätä. Mies tietää riskin ja raiskaa silti. Raiskaajan rangaistus pitäisi olla sama kun murhaajan. Monet vaikenevat raiskauksesta ja päättävät oman elämänsä. Myös tässä tapauksessa raiskaaja murhaaja!

Raiskaajilta vähintään pillit poikki ja naama julkisuuteen!

Mitä mieltä olette NAISET! Jos joku nainen vastustaa ehdotustani, johtuu se siitä että häntä ei ole VIELÄ raiskattu!

Ohjeeni raiskatulle: Tee rikosilmoitus. Vaihda paikkakuntaa, jotta tunnet olosi turvalliseksi. Hyväksy tapahtunut, sillä asian kanssa on opittava elämään. Varo kenelle tapahtuneesta puhut, varsinkin jos olet nuori. (Leimautuminen on iso asia, vaikka siitä ei puhuta. Leimautuminen tekee myös entistä haavoittuvaisemmaksi.) Aika ei paranna, mutta se helpottaa elämää.

Suurin osa raiskatusta jättää rikosilmoituksen tekemättä, koska se ei Suomen lain puitteissa RANKAISE tekijäänsä lähes "ollenkaan." Myös lievät tai olemattomat tuomiot lisäävät entuudestaan uhrin tuskaa. Lisäksi päälle tulee vielä koston pelko.

• Kyllä sakkoa ja korvauksia joutuu maksamaan.."

• Minut raiskattiin 14vuotiaana tyttönä koulussa. Olin hoikka ja minulla oli muotoja. Pojat joskus läppivät minua persuuksille. Oli maanantai ilta päivä kello oli muistaaksini jotain 15,15 ja minulla oli koulu loppunut vartti sitten. Luokallani oli todella hyvännäköinene poika nimeltä Eetu. Hän oli silloin suosittu. Minäkin pidin hänestä silloin. Olin kävelemässä käytävällä ja Eetu tuli vastaan sellaisessa välikössä jossa on pitkä käytävä kaksi isoa ovea molemmissa päissä ja tyttöjen sekä poikien vessat sivuilla. Tervehdin häntä ja hän kysyi minulta mitä tein vielä täällä vastasin jotain että olin unohtanut matikan kirjan luokkaan luokanvalvojan pöydälle. Kysyin Eetulta miksi hän oli täällä? Eetu vastasi että oli menossa jälki-istuntoon. Nauroin hänelle. Tulimme silloin toimeen hyvin. Hän kehui ulkonäköäni ja otin sen kohteliaisuutena hän sanoi että olin kaunis ja hyvin seksikäs. Hän kysyi jäisinkö juttelemaan hetkeksi ja suostuin. Käytävällä olimme me vain. Sitten käytävälle tuli poika joka sanoi että olen pantavan seksikäs ja jatkoi matkaa. (ystäväni) Eetu alkoi puhua seksistä ja minä yritin vaihtaa aineen. Hän puhui seksistä ja ilmeisesti kiihottui. Minä sanoin että lähden nyt jatkamaan matkaa. Eetu nousi perääni ja tarrasi perseestäni kiinni. Säikähdin ja nauroin pidin tätä leikkinä. Eetu katsoi minua kiihkeästi ja hänellä seisoi näkyi selvästi housujen läpi. Katsoin häntä silmiin ja hän painoi minua kiihkeästi kiinni hänen housujaan vasten tunsin jo kovan kalun. Halusin pois sillä olin vielä neitsyt ja hieman kokematon poikien suhteen. Sain itseni irti mutta Eetu tarttui kiinni kädestäni. Sanoin hädissäni että eikös sinun pitänyt mennä jälkkäriin? Eetu vastasi nopeasti että suunnitelmiin tuli muutos. Hän raahasi minua vessään päin ja sain itseni irti hänen voimakkaastaan otteestaan ja aloin juosta kohti ovea. Eetu sai minut kiinni ja raahasi maatapitkin minut miesten vessaan. Eetu repi paitani auki ja housut jalastani itkin ja suorastaan kiljuin! Toivoin että joku kuulisi mutta ei kun kello oli niin paljon ja jälkkäri oli toisella puolella koulua. Eetu puristi kovaa tissiäni ja löin häntä naaman. Eetu suuttui mutta nauroi ilkeästi huusi sitten minulle sinä senkin pikku huora! Ja veti pikkarini alas ja yritti kääntö minut seinän nurkkausta vasten. Minä pyysin ja rukoilin että jättäisi minut rauhaan. Minulla ei ollut voimia taistella häntä vastaan sillä harrastihan Eetu jääkiekkoa ja kävi salilla viikottain. Eetu yritti tunkea pystyssä jöpöttävää kaluaan ahtaaseen pilluunu. Se sattui kauheasti aivan uusi tunne siis kipu joka sattui paljon huusin kivusta pelkkää huutoa! Lopulta se upposi pilluuni ja aloitti työnnellä itseään minua kohti. Olin luullut että seksi olisi hyvä kokemus mutta se sattui vitustu! En voinut tietää että menetän neitsyyteni näin. Olin vihainen ja itkin. Eetu ähisi kiihittuneena korvaani ja yritin päästä irti mutta turhaan. Eetu yllättäen antautui sisääni ja spermaa valui jokapaikassa. Eetu puki housut jalkaan ja jätti minut siihen. Minä puin rikkoutuneet vaatteeni päälle ja yritin juosta kotiin. Ohikulkiat katsoivat minua ihmeissään kun itkin. Lopulta olin kotini ja äiti tuli vasta illalla kotiiin ja oli niin väsynyt että meni nukkumaan melkein suoraan. En uskaltanu kertoa Tapahtumasta 3viikkoon ja litsasin koulusta. Lopulta koulusta soitettiin kotiin että olenko kipeä kun ei ole näkynyt. Huomasin olevani raskaana ja olon aivan paniikissa minut oltiin raiskattu ja olin nyt raskaana! Menin ystäväni Annin luo muka "koulun" jälkeen ja olin aikaisemmin kertonut Annille ja tämä lupasi olla sanomatta kellekkään. Astuin ovesta sisään ja vanhempani olivat siellä. Isäni oli vihaisen näköinen ja äiti itki ja oli huolestuneen näköinen. Rupesin itkemään ja kerroin kaiken äidille. Kävimme tekemässä abortin ja vanhempani kävivät koululla ja ottivat yhteyttä eetun vanhempiin. Eetu väitti ettei ollut tehnyt mitään. Olisi mieli tehnyt tappaa hänet mutta en ole sellainen. Mielestäni oli oma syyni että jäin juttelemaan... Olen nyt jo 16vuotias enkä ole seurustellut tai harrastanut seksiä sen jäkeen. En ikinä toivu tästä!

• Hei tsemppii yritä selviytyy! Tyttö. Eetu raiskasi sinut aika törkeästi. Olisi kivaa jos tytöt voisivat raiskata poikia. Voisin ilmoittautua vapaaehtoseks:D T: Poitsu

• Poitsu6 kirjoitti:

Hei tsemppii yritä selviytyy! Tyttö. Eetu raiskasi sinut aika törkeästi. Olisi kivaa jos tytöt voisivat raiskata poikia. Voisin ilmoittautua vapaaehtoseks:D T: Poitsu

No, ilmoittaudu vaan. Kyllä varmaan paikkoja löytyy. Ne raiskaajat vaan ei kato oletko vai uros vai naaras. Ne kyllä raikan löytää. Oikeesti se raiskaus on epäinhimillistä ja julmaa. Ja samoin on vitsaili tai vähättely. Raiskaaja on sairas ja se sairastuttaa uhrinsa. Lamauttaa psyyken. Sitoo energian. Sitä se raiskaaja ei tajua. Tai sir tajuaa ja on sairas. Säälittävä nösso. Nössivä nössö.pikkupikku provosoituva. Se sitä apua tarjoaisi.toivois että sais. Apua. Nyt uhreille toivon, että uskallatte jollekulle kertoa. Uhrin vika raiskaus ei koskaan ole. Ei koskaan. Apuja nimettömänä . raiskaaja on pässi, joka pienuudessaan kuvittelee ittestään suuria. Hän laittaa iän pahanolonsa eteenpäin fyysisellä vökivallalla. Raukkis. Sitä on raiskaaja. Raukkis.

• Poitsu6 kirjoitti:

Hei tsemppii yritä selviytyy! Tyttö. Eetu raiskasi sinut aika törkeästi. Olisi kivaa jos tytöt voisivat raiskata poikia. Voisin ilmoittautua vapaaehtoseks:D T: Poitsu

ennen kuin kirjoittelet moisia kommentteja.

• Poitsu6 kirjoitti:

6-vuotias poika tulee kommentoimaan...

• älä tee itsemurhaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(((

• Mitä asiaa 13-15- yleensä nuorilla -vuotiailla on hillua kaupungilla, hotelleissa, yökylässä, baanalla niin kotimaisten kuin ulkomaalaisen apinoiden joukossa illalla - yöllä ? Ei, en ymmärrä.

Koulukirjat ilmeisesti varastettu ja vanhemmat vaatimalla vaatineet hakemaan ryöstäjien perään ja matkaan, vai ... ? En usko.

Suomessa on vielä (ilmeisesti ihan vielä jonkin aikaa ennen jättimäistä ulkosuomalaista lisääntymisbuumin alkua) ilmainen koulutusjärjestelmä. Useimmilla lapsilla, nuorilla on jonkinlainen koti tai kasvatuspaikka, ja jos ei ole, niin sosiaalitoimi auttaa paikkaan, esim sijaiskotiin tai laitokseen, jos kotiolosuhteet on aivan hirveän mahdottomat.

Vanhemmat herätkää.

Jo pari-kolmekymmentä sitten opetettiin ja ymmärsin, ettei tuollainen uhmaaminen tuolla kadulla kannata. Aina jollekin käy huonosti. Vastuunpakoilua ? Ei tämä ole uusi asia nykypäivänä. Ei voi ymmärtää.

Kulkeeko lapsesi, nuoresi ulkona ?

• Itsemurha on ratkaisu.

Sanoma

• Mä kuolin koronaan taas.

• Sun on pakko tappaa itsesi

• Oikeesti tästä pitää puhua kouluissa. Nää pikkujätkät ei ymmärrä, ettei ole enää ihan lapsia, kun voimaakin alkaa oleen ja sukupuolisuus kehittyy. Silloin ei enää voi tehdä mitä haluaa. Pitää elää normien ja lakien mukaan. Ja jos tekijä päivääkään alle 15 niin ei saa mitään tuomiota. Kyllä on tosi väärin!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia juhlimassa kavereiden kanssa

Sofia nähty juhlimassa tämän illan aikana eri puolella Helsinkiä ilman Stefua. Onkohan tullut jo ryppyjä rakkauteen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      2675
    2. Nyt on kyllä Soffa juubassa

Ihan känninen postaus. Partsielämää jee...alamäki vai putki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2514
    3. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      45
      2153
    4. Pitkän parisuhteen salaisuus, vai onko sitä

Vuosia vaan tulee lisää ja tuossa se kumppani pysyy rinalla vaikka en ole mikään ihanne mies, kaikilla kai vikansa. Pitää vain hyväksyä toinen ja olla
      Parisuhde
      57
      1423
    5. Onko Martinalla tuparit?

Ja onkohan niihin kutsuttu Stefu ja Sohvi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      908