raiskaus..

tyttö...!

olen itkenyt jo monta päivää ja lintsannut koska..
minut on raiskattu ! olen 15 vuotias tyttö ja olin tulossa klo 20.30 kaveriltani kotiin ja yksi mies tuli ja kaatoi minut ja aloin huutaa mutta kukaan ei tainnut kuulla vaikka näin noin 100 metrin päässä koiranulkoiluttajan.
olen ihan shokissa ja olen viillellyt koska se tuntuu helpottavan.
on myös käynyt mielessä itsemurha.
en ole uskaltanut kertoa kenellekkään ja pelkään että olen raskaana.

36

5905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12

      kerro poliiseille ja sitten vanhemmillesi.

      • Anonyymi

        Iranissa on raiskaajia hirtetty mutta suomessa vaan päätä silitetään miks helvetissä näin. Kurdit raiskaa tosi paljon mutta pieniä tuomioita. Kyllä hirttotuomio pitää näille pirulaisille saada. Miks näitä piruja suojellaan. Ilmankos rasismi lisääntyy jeeeeeeeeeee.


    • emmyhiiiu

      Jos viiltely helpottaa tee sitä mutta itse murhaa älä tee! Kerro mll nuoriso toimeen jota auttavat sinua. keskustele vanhemppiesi kanssa ja soita poliisille. ole myös varovainen joka liikkeestä.

      • tyttö...!

        Se ei estä sitä että minut on raiskattu ! tuntuu niin väärältä että en enään jaksa !!!


      • ruiass
        tyttö...! kirjoitti:

        Se ei estä sitä että minut on raiskattu ! tuntuu niin väärältä että en enään jaksa !!!

        Älä tee itse murhaa!


      • tyttö...!
        ruiass kirjoitti:

        Älä tee itse murhaa!

        vaan mitä ?? !!!!!!!!!!


      • arghargharghh
        tyttö...! kirjoitti:

        vaan mitä ?? !!!!!!!!!!

        JATKAT ELÄMÄÄ!!! Kerrot ainaki jollekki!! pistät sen saatanan raiskaajan maksamaan!!


      • Aikuinenäiti-ihminen

        Niinhän se varmaan meneekin, joudut koulukotiin, jos olet rikoksen uhri! Käynyt jonkulle, käy varmaan kaikille! Älä ihmeessä usko tätä pelottelua, vaan hae apua, yksin et tästä selviä.

        Ota huomioon, että noin on käynyt monelle muullekin naiselle ja he ovat siitä selvinneet, kun ovat saaneet apua. On ihmisiä, jotka oikeasti osaavat auttaa sinua, esimerkiksi rikosuhripäivystys.
        Mene vaikka koulun terkkarille ensiksi, hän tietää, miten edetä. Hänen luonaan voit itkeä rauhassa, usko pois, että hän on selvitellyt vaikka mitä nuorille tapahtuneita asioita!

        Vaikka tuntuu raskaalta, ilmoita poliisille. Muuten se ällötys mieheksi tekee saman muillekin tytöille, ehkä vielä nuoremmillekin. Yritä säästää heidät siltä kohtalolta, please!


      • myöskin15
        Aikuinenäiti-ihminen kirjoitti:

        Niinhän se varmaan meneekin, joudut koulukotiin, jos olet rikoksen uhri! Käynyt jonkulle, käy varmaan kaikille! Älä ihmeessä usko tätä pelottelua, vaan hae apua, yksin et tästä selviä.

        Ota huomioon, että noin on käynyt monelle muullekin naiselle ja he ovat siitä selvinneet, kun ovat saaneet apua. On ihmisiä, jotka oikeasti osaavat auttaa sinua, esimerkiksi rikosuhripäivystys.
        Mene vaikka koulun terkkarille ensiksi, hän tietää, miten edetä. Hänen luonaan voit itkeä rauhassa, usko pois, että hän on selvitellyt vaikka mitä nuorille tapahtuneita asioita!

        Vaikka tuntuu raskaalta, ilmoita poliisille. Muuten se ällötys mieheksi tekee saman muillekin tytöille, ehkä vielä nuoremmillekin. Yritä säästää heidät siltä kohtalolta, please!

        Nyt ilmotat jollekkin! Varmasti tuntuu vaikeelta, mutta kerro ihan kenelle tahansa! Se raiskaaja pitää saada telkie taakse. Itselläni samanlaista kokemusta ja voin todellakin kertoa että yksin ei kannata jäädä! Tsemppiä sulle!


      • Anonyymi

        Vitu vamppi oot niin paska antaa neuvoo että vittu tekis mieli tulla ovelle


    • Ensimmäiseksi olisin ehdottanut, että kerro äidillesi, mutta tiedän kuinka hankalaa se saattaa olla. Kerro koulusi terkkarille. Hän osaa ohjata sinut raskaustestiin, ja kun tietävät tilanteen, ottavat myös sukupuolitautitestit.

      Tämä ei sinua enää auta, mutta jos sinut raiskataan, hakeudu välittömästi PESEYTYMÄTTÄ päivystykseen ja kerro mitä on tapahtunut. Päivystyksessä saadaan silloin talteen raiskaajan dna.

    • cindix_

      Mua on hyväkskäytetty lapsena ja raiskattu suurinpiirtein samanikäsenä ku sut. Sanon ihan suoraan että se kun ilmoittaa poliisille, jne.. ei se helpota oloa paskan vertaa, mutta tekijää ei saa kiinni jos asiasta ei ilmoita. Tuommoset kusipäät pitää saada vastuuseen teoistaa!

    • Tottele ! =)

      Jos et kerro poliisille tai vanhemmille ja se mies raiskaa sut taas (epätoden näköistä, mutta esimerkki miksi kannattaa kertoa.) ja sitten se raiskaa sut ja jos ohikulkija/poikaystävä näkee sen ja vaikka lyö hänet tajuttomaksi, niin lyöjä saattaa saada vankila tuomion, koska sillä raiskarilla ei ole aiempia seksuaalirikoksia (en voi tietää). Mutta kerro vanhemmile ja poliisille, poliisi ei saa kertoa kenellekkään, eikä kerro ja sanot vanhemmillesi ettei kerro kenellekkään ellet tahdo mitään hässäkkää.

    • voi vitsi!

      Voi v****! Varmaan v*******! Hommaa se perhanan raiskaaja kiven sisään! Oikeesti, tosi ikävää :( en tiedä miten osaisin auttaa, koska itselleni tällaisia tilanteita ei ole tapahtunut (ainakaan vielä).... Tsemppii sulle!

    • wrestdfgyh

      älä itse murhaa sentään! aikuisena susta voi tulla raiskareiden taltuttaja! hankkiudut oikeus alalle ja olet raiskattujen puolella :)

      • Anonyymi

        Jesse Raudaskoski tokaisee.


    • *_*

      Kerro jollekkin.
      Terkkarille, opettajalle, rehtorille, poliisille, vanhemmille, kaverille kenelle tahansa.
      Mut raiskattiin kun olin 12.
      Ei ollut kivaa huomata aamulla raskasta tunnetta.
      Vauva kuoli ja miestä ei saatu kiinni.
      Kerro ennen kun joudut kärsimään lapsen menetyksestä ja äärimmäisesen kamalasta olosta kun vaatteet eivät mene päälle.

    • auttaja

      älä vaan tee itsemurhaa kerro vaan poliisille vanhemmillle taiihan kenelle tahansa!!! se raiskaaja voidaan saada vielä kiinni muuten joku muukin joutuu sen kärsimään

    • aj2j4j4j3jj

      Ensinnäkin raiskaus ei ole sinun vikasi. Kerro asiasta ensin äidillesi tai hyvälle ystävälle. Sitten mietitään eteenpäin! Voimia ja muista: se paskiainen on nimensä veroinen, älä anna sille sitä "onnistumisen" iloa

    • -_-

      ..tai tää on taas teiniprovoo... -.-

      • Anonyymi

        Jesse Raudaskoski toistaa kertomuksen


    • ...,,,...,,,...,,

      Sun pitää rohkeesti sanoo vanhemmilles! Siinä ei oo mitää hävettävää ja sun vanhemmat tekis asialle jotain! On raskasta pitää sisälään tommosta joten puhu jonkun kanssa! itsemurha ei auta ketään, päinvastoin perheesi ja kaverisi ja kaikki muutkin tulevat surullisiksi, mutta mieti pääasiassa miten kamalaa se olisi vanhemmillesi.

    • neea

      siinä ei oo mitään hävettävää jos kertoo siitä jollekkin! sinä et ole itse tehny yhtään mitään väärää ja se helpottais varmasti oloasi jos kertoisit jollekkin =)

    • xxx

      Raiskaaja on murhaaja!

      Mies raiskaa naisen. Nainen päätyy aborttiin. Mies on silloin OMAN LAPSENSA MURHAAJA! Miettiikö raiskaaja tätä. Mies tietää riskin ja raiskaa silti. Raiskaajan rangaistus pitäisi olla sama kun murhaajan. Monet vaikenevat raiskauksesta ja päättävät oman elämänsä. Myös tässä tapauksessa raiskaaja murhaaja!

      Raiskaajilta vähintään pillit poikki ja naama julkisuuteen!

      Mitä mieltä olette NAISET! Jos joku nainen vastustaa ehdotustani, johtuu se siitä että häntä ei ole VIELÄ raiskattu!

      Ohjeeni raiskatulle: Tee rikosilmoitus. Vaihda paikkakuntaa, jotta tunnet olosi turvalliseksi. Hyväksy tapahtunut, sillä asian kanssa on opittava elämään. Varo kenelle tapahtuneesta puhut, varsinkin jos olet nuori. (Leimautuminen on iso asia, vaikka siitä ei puhuta. Leimautuminen tekee myös entistä haavoittuvaisemmaksi.) Aika ei paranna, mutta se helpottaa elämää.

      Suurin osa raiskatusta jättää rikosilmoituksen tekemättä, koska se ei Suomen lain puitteissa RANKAISE tekijäänsä lähes "ollenkaan." Myös lievät tai olemattomat tuomiot lisäävät entuudestaan uhrin tuskaa. Lisäksi päälle tulee vielä koston pelko.

      • "'-/"--"-"-"-

        Kyllä sakkoa ja korvauksia joutuu maksamaan.."


    • poika14v

      älä tee itsemurhaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(((

    • ketäkiinnostaa

      Mitä asiaa 13-15- yleensä nuorilla -vuotiailla on hillua kaupungilla, hotelleissa, yökylässä, baanalla niin kotimaisten kuin ulkomaalaisen apinoiden joukossa illalla - yöllä ? Ei, en ymmärrä.

      Koulukirjat ilmeisesti varastettu ja vanhemmat vaatimalla vaatineet hakemaan ryöstäjien perään ja matkaan, vai ... ? En usko.

      Suomessa on vielä (ilmeisesti ihan vielä jonkin aikaa ennen jättimäistä ulkosuomalaista lisääntymisbuumin alkua) ilmainen koulutusjärjestelmä. Useimmilla lapsilla, nuorilla on jonkinlainen koti tai kasvatuspaikka, ja jos ei ole, niin sosiaalitoimi auttaa paikkaan, esim sijaiskotiin tai laitokseen, jos kotiolosuhteet on aivan hirveän mahdottomat.

      Vanhemmat herätkää.

      Jo pari-kolmekymmentä sitten opetettiin ja ymmärsin, ettei tuollainen uhmaaminen tuolla kadulla kannata. Aina jollekin käy huonosti. Vastuunpakoilua ? Ei tämä ole uusi asia nykypäivänä. Ei voi ymmärtää.

      Kulkeeko lapsesi, nuoresi ulkona ?

    • Anonyymi

      Mä kuolin koronaan taas.

    • Anonyymi

      Oikeesti tästä pitää puhua kouluissa. Nää pikkujätkät ei ymmärrä, ettei ole enää ihan lapsia, kun voimaakin alkaa oleen ja sukupuolisuus kehittyy. Silloin ei enää voi tehdä mitä haluaa. Pitää elää normien ja lakien mukaan. Ja jos tekijä päivääkään alle 15 niin ei saa mitään tuomiota. Kyllä on tosi väärin!

    • Anonyymi

      Suomi24 tekee parhaansa asian edistämiseksi.

    • Anonyymi

      Itseasiassa kyseenalaistan miksi tuntemattomat vaan tulee tänne ja vastaa tämmösiin yksityisiin juttuihin. Itse näin täälä tämmöisen aiheen ja tulin kattoon.

    • Anonyymi

      sait joltakin:D

    • Anonyymi

      Minulle oli vähän paha kohtelu ,ei se itseä satuttaminen hyväksi ole, sanoo kotona jotain ? Ei auta asiassa vai ei tiedä? Lääkkeet ei auta asiassa. Kokeile tapauksessasi poliisia, tai kerro rohkeasti toki jos olet alaikäinen älä julkaise nimeäsi mutta raiskaaja ja päällekävijä on se luuseri usein, minia kohdeltiin lapsena todella sairaasti väkivalloin ja seksuaalisesti sekä kidutusta,
      '.Kulta ryöstö lue koko teksti. ei kulta ryöstöstä."
      Ringin toiminta kuinka uhria kohtelee ja uhriin kohdistuvat murha yritykset joissa rahaa ja resursseja ei säästellä , murha yrittäjät sekä päälkekävijät osumaa ottaessa syyttävät uhria .
      Uhri ei saa korvauksia.

      T:Jaakko Mikael Rusi 38 vuotta
      Lääkärit hotajat mukana jolloin lääkitsivät jo lapsena sekä lääkkeillä aiheuttavat itsensä paljastelun heti 16 vuotiaana joloin saavat seksuaali rikollisen maineen minulle ja häpäisivät julkisesti poliisi voimin sekä raiskaa ja pahoinpitelee, myös lapsena jollon jatkavat lääkitystä ja pakkohoitoon järkkäsivät sekä tekivät pedofiili tuomion ja raiskaus ties mitä tuomioita pakkohoidossa kidutusta ja raiskausta pahoinpitelyä häpäisyä koin, hoitajat mukana.

      He suunittelivat kaiken jo lapsena minulle, se ei ole pedofiiliaa vaan lapsen raiskausta jolloin pahoinpitelevät ja kiduttaa uhria väkisin sekä pitävät vankinaan ja lääkitsevät ja etsivät ja möivät minua ,rusutjärven murha yrityksen olivat suunnitelleet ja joogan padm,,, jäke jo etukäteen
      Stalklaa joka paikan

      Useille päällekävijöille käynnyt pahoin ja useat mukana murha yrityksissä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe