Kyn yritän ladata openoffise paketin koneelleni, lataus keskeytyy noin puolessa välissä.
Käyttöjärjestelmäni on windows vista. Osaako kukaan kertoa syytä ongelmaan?
Ongelma openoffisen lataamisessa
4
494
Vastaukset
- untokuurna
Ja mistäs latasit? Latauksen keskeytyminen viittaa joko yhteyden katkeamiseen tilaajapäässä tai palvelinongelmiin. Ensin mainittuun voit vaikuttaa, jälkimäiseen et.
- Hikitulee
Asennus ei löydä jotain asennustiedostoa (en nyt muista mikä se oli). Asennus purki tiedostot työpöydälle, eikä sen nimenomaisen tiedoston avaaminen onnistu, kun se on viallinen. Yritin useampia kertoja ja aina sama ongelma. Käyttis xp pro.
Ladattava versio 3.2.1 JRE ja sivu fi.openoffice.org/lataa, joten ei lähteessä pitäisi olla ongelmia - jepsistäkukkuu
Hikitulee kirjoitti:
Asennus ei löydä jotain asennustiedostoa (en nyt muista mikä se oli). Asennus purki tiedostot työpöydälle, eikä sen nimenomaisen tiedoston avaaminen onnistu, kun se on viallinen. Yritin useampia kertoja ja aina sama ongelma. Käyttis xp pro.
Ladattava versio 3.2.1 JRE ja sivu fi.openoffice.org/lataa, joten ei lähteessä pitäisi olla ongelmiaLataus katkeaa noin 15-30% kohdalla, yritimpä ladata kotona mokkulalla, tai koulussa kunnon yhteydellä...
kerrankun tämä on ilmainen ja vapaassa levityksessä, miksei tästä voi tehdä omaa torrenttia?
nopeuttas kummasti hommaa... jepsistäkukkuu kirjoitti:
Lataus katkeaa noin 15-30% kohdalla, yritimpä ladata kotona mokkulalla, tai koulussa kunnon yhteydellä...
kerrankun tämä on ilmainen ja vapaassa levityksessä, miksei tästä voi tehdä omaa torrenttia?
nopeuttas kummasti hommaa...http://distribution.openoffice.org/p2p/
En ole itse käyttänyt, mutta vilaistessani huomasin, että suomenkielinenkin versio löytyy, kun valinta on oikein (ensimmäisestä Windowsilla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819