MIELIPITEITÄ!

eowyn13

Moi!
Mitä mieltä ootte siitä, että tällä keskustelupalstalla tehään galluppeja siitä, kumpi on söpömpi: Elijah vai Orlando? Mun mielestä se on vähän omituista, koska täähän on TSH-keskustelupalsta, eikä Elijah Wood tai Orlando Bloom keskustelupalsta. Eihän ne oo todellisuudessa Frodo Reppuli tai Legolas Greenleaf, vaan ne nimenomaan on vaan kerran näytelly kyseisiä hahmoja. (ja hyvin näyttelikin!) Jotkut suhtautuu Taru sormusten herrasta- tarinaan niin, ihan kun ne näyttelijät olis itse hahmoja. Se ei todellakaan mee niin. J.R.R Tolkien on luonu hahmot kauan ennen, kun Orlando tai Elijah on edes syntyny.

11

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hobitti

      Minusta on ihan sama mitä galluppeja täällä tehdään, ja vaikka olisikin jotain tuollaista elijah ja orlando hömppää, niin voit kyllä jättää lukemattakin, en minäkään kaikista täällä olevista viesteistä jaksa kiinostua tai lukea. Onko siitä niin hirveästi haittaa jos joku tuommoisia kirjoittaa, älä lue jos ei kiinosta!

      • eowyn13

        Mielestäni mielipiteellä tarkotetaan sitä, että on jotain mieltä jostain asiasta. Jos se on kerran ihan sama, niin eihän se oo edes mikään mielipide. Keskustelupalstalla jaetaan mielipiteitä ja jokainen saa olla omaa mieltä asioista. Joten mä kirjotan mun mielipiteen sen sijaan, että jättäisin lukematta viestejä ja galluppeja. ja nyt toisen kerran: mielipiteitä, kiitos!


      • ?..outo..?

        Musta on kans sama et mitä galluppei tääl tehää ku onhan tuolla seki missä kysytään et kumpi ois sopivampi aragornille ja plaa plaa plaa.. tulkoon vaan semmonen orlando vai elijah galluppi; mää ainakin tiiän mitä vastaan....


    • essi

      Siis mä en olis voinu tota paljon paremmin ilmasta! olen niib kurkkuani myöten täynnä niitä tyttöjä, jotka lähettävät viestejä Taru Sormusten Herrasta-trilogia palstalle, jonka pitäisi koskea kirjoja viestejä siitä, kuinka söpö Orli tai Frodo on!
      Aaarghhh... ne sellaset viestit oikeesti ottaa päähän!

      Niille pitäis perustaa oma palsta, missä ne sais tapella siitä, kumpi on söpömpi!
      Totta on, että kummatkin suoriutuivat erittäin hyvin elokuvassa, mutta pitääkö siitä ulkonäöstä aina jauhaa sitä täysin samaa %#(&##?

    • essi

      Täytyy myöntää, että tuota asiaa en olisi juuri paremmin voinut sanoa!
      On raivostuttavaa katsella, kun jotkut tytöt väittelevät Kirjat&novellit palstalla siitä, kumpi on söpömpi Orli vai Elijah!
      Äääh... ei kestä lukea sitä, kun ne kirjottaa että Legolas on siinä Pirates of the Caribbean- elokuvassa! NIIN VARMAAN! Se on Orlando Bloom, ei Legolas Greenleaf!

      Totta on, että ne teki molemmat hyvät näyttelijä suoritukset trilogiassa, mutta hehkuttaisivat sitä niiden "ihq-söpö" ulkonäköä jossain muualla!
      Voisi vaikka varta vasten perustaa niille oikein kunnon keskustelu palstan, missä ne saisivat väitellä siitä, kumpi on söpömpi Frodo vai Legolas! Aaarghhhh...

      J.R.R. Tolkien on kaiken tarinan ja henkilöiden kehittäjä - alku ja juuri! Siitä ei pääse mihinkään!!

      • essi

        tuli kahteen kertaan. kone sekoilee ja minä mukana


    • Morian Örkki

      Ennen meitä kirjan lukeneita oli täällä,mutta noiden leffojen tultua monet hölisevät vain niistä.. Ja tulee niitä kysymyksiä: Kuka on ihanin jne..:P

      • Galadriel.

        Se on kyllä totta et ne hehkuttaa kaikkee ei-olennaista tällasella palstalla mut en pistäis hantii jos ne puhuis orlista jossain muualla....


      • Arwen91
        Galadriel. kirjoitti:

        Se on kyllä totta et ne hehkuttaa kaikkee ei-olennaista tällasella palstalla mut en pistäis hantii jos ne puhuis orlista jossain muualla....

        Tottakai täällä noita juttuja tulee.Sinäkin teit sellasen!!!Tämä on turhaa jauhamista.Mitä väliä silllä on, kumpi on komeempi?Kaikilla on oma komeusihanne.Kummatki on ihan hyviä.Mun milestä Elijah on "parempi" koska se näyttelee ja ON NIIN Frodon oloinen.Pidän Frodosta ja hahmosta, ei väliä näytteleekö Frodoa sitten Elijah tai vaikka Vesku Loiri.Mun mielipiteeni.


      • Mellon
        Arwen91 kirjoitti:

        Tottakai täällä noita juttuja tulee.Sinäkin teit sellasen!!!Tämä on turhaa jauhamista.Mitä väliä silllä on, kumpi on komeempi?Kaikilla on oma komeusihanne.Kummatki on ihan hyviä.Mun milestä Elijah on "parempi" koska se näyttelee ja ON NIIN Frodon oloinen.Pidän Frodosta ja hahmosta, ei väliä näytteleekö Frodoa sitten Elijah tai vaikka Vesku Loiri.Mun mielipiteeni.

        Heh :D sain järjettömän naurukohtauksen kun aloin tarkemmin miettiä tota ajatusta Vesku Loirista Frodona :D
        No joo. Vakavammin puhuen... Tää ei munkaan mielestä ole ihan paras paikka kirjotella tsh:n näyttelijöistä. Tapahtukoot se sitten mieluummin tuolla elokuva-puolella, mutta TSH-kirjaan joku Elijah tai Orlando ei liity ei sitten millään lailla. Jos joku pitää itselleen tärkeänä asiana keskustella siitä kuka on TSH-leffatrilogian söpöin niin siitä vaan, ei se mua haittaa enkä tee siitä itelleni mitään ongelmaa. Mutta tää paikka on sellaseen ehkä vähän väärä osote. Että näin... :)


    • Mitherel

      Heips, eowyn13! Itseänikin välillä ärsyttää, koska ne gallupit voivat ihan hyvin tapahtua Elokuvat -puolella. Vaikka sinnekin tulee tyylin tällaisia viestejä: "Kumpi on hotimpi? Aragorn vai Legolas? Kummalla on parempi ulkonäkö? (Jne...)" Myönnän vastanneeni niihin, mutta joskus niitä on ihan kiva lukea. Hehe! Eli, mielipiteeni on hiukkasen ristiriidassa... :)

      Jos joku kysyisi, että kumpi: Pippin vai Legolas? niin kyllä se haltia voiton vie...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe