hei,
olen nyt noin kaksi kuukautta toiminut perinnän parissa. Työ tuntuu välillä melko raskaalta. Tykkään tehdä töitä ihmisten parissa ja saan tästä varmasti hyvää kokemusta tulevaisuutta silmällä pitäen. Haaveena on toimia kirjanpitäjänä tulevaisuudessa. Onko muita jotka ovat tehneet perinnän parissa työtä?
Tottuuko tuohon suureen vastuuseen ja työn "nurjaan puoleen" aikanaan? Päivisin aika menee todella nopeasti kun työtä on paljon, mutta harmittaa kun työt tulevat myös uniin ja mietin niitä vapaa-aikanakin.Välillä tuntuu että olisi jopa huono omatunto, vaikka teen ihan ohjeiden mukaisesti ja kysyn neuvoa tarvittaessa.
perintäkäsittelijä
4
5382
Vastaukset
- puolukka12
Hei,
onko siis nykyinen työsi raskasta?
Olen itse ajatellut perintäkäsittelijän työtä, voitko suositella?
Olen koulutukseltani kirjanpitäjä ja merkonomi alunperin ja toivoisin nimenomaan back-office -duunia...?
EN nyt oikein vastannut kysymykseesi, mutta olisi kiva lukea vastauksesi..- 12+5
Olen tehnyt perintätyötä nyt reilu 3 vuotta ja kyseessä on todellakin oma alani. Työ on todella mielenkiintoista, välillä raskasta. Ei sovi kovin empaattisille ja tunteellisille ihmisille, nyyhkytarinoita kuulee joka päivä, jos on yhtään asiakaspalvelua työnkuvassa. En ole harkinnut vaihtavani alaa.
- töihinkö
Millainen palkka perintäkäsittelijällä on ja minkä alan työehtosopimuksia siellä noudatetaan?
- 3562
tämmösiin saa ikää vastauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158