hei,
olen nyt noin kaksi kuukautta toiminut perinnän parissa. Työ tuntuu välillä melko raskaalta. Tykkään tehdä töitä ihmisten parissa ja saan tästä varmasti hyvää kokemusta tulevaisuutta silmällä pitäen. Haaveena on toimia kirjanpitäjänä tulevaisuudessa. Onko muita jotka ovat tehneet perinnän parissa työtä?
Tottuuko tuohon suureen vastuuseen ja työn "nurjaan puoleen" aikanaan? Päivisin aika menee todella nopeasti kun työtä on paljon, mutta harmittaa kun työt tulevat myös uniin ja mietin niitä vapaa-aikanakin.Välillä tuntuu että olisi jopa huono omatunto, vaikka teen ihan ohjeiden mukaisesti ja kysyn neuvoa tarvittaessa.
perintäkäsittelijä
4
5895
Vastaukset
- puolukka12
Hei,
onko siis nykyinen työsi raskasta?
Olen itse ajatellut perintäkäsittelijän työtä, voitko suositella?
Olen koulutukseltani kirjanpitäjä ja merkonomi alunperin ja toivoisin nimenomaan back-office -duunia...?
EN nyt oikein vastannut kysymykseesi, mutta olisi kiva lukea vastauksesi..- 12+5
Olen tehnyt perintätyötä nyt reilu 3 vuotta ja kyseessä on todellakin oma alani. Työ on todella mielenkiintoista, välillä raskasta. Ei sovi kovin empaattisille ja tunteellisille ihmisille, nyyhkytarinoita kuulee joka päivä, jos on yhtään asiakaspalvelua työnkuvassa. En ole harkinnut vaihtavani alaa.
- töihinkö
Millainen palkka perintäkäsittelijällä on ja minkä alan työehtosopimuksia siellä noudatetaan?
- 3562
tämmösiin saa ikää vastauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351906
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 60509
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74412