Kun olin peruskoulu ikänen minulla ei ollu kovin paljon kavereita joten olin kaveri siskojeni kanssa. Hypittiin tramboliinillä, rakennettiin majoja ja laulettiin. Ihmettelen vieläkin miten voi olla mahollista että vanhemmat alkoi sitten vahtia mua että mitä oikeen teen siskojen kanssa vaikka niille en oo mitään pahaa ja väärää tehnyt. Sitten en ymmärrä miten minusta on kehittynyt juoruja että oisin satuttanu minun siskoja jotenkin ja mua ollaan yritetty rangaista. Mun elämästä ollaan tehty ihan kamalaa ollaan rangaistu mua oikeen semmosesta mitä en ole tehnyt.
Joudunko elämään koko loppu-elämäni sen kanssa että minusta on ollut liikkeellä perättömiä juoruja? Mun maine on ollut nyt pilalla useamman vuoden, enkä saa mun mainetta itelleni takas vältämättä enää koskaan.
Mitä mustakin ollaan oikeen luultu ja miks en tiedä vieläkään kunnolla.
Loppu-elämän piinako?
37%&54132
1
1142
Vastaukset
- .... mahtava keino
Olisi ensinnäkin mukava tietää ikäsi. Mutta neuvo nyt, vaikka olisitkin minkä ikäinen tahansa:
Älä välitä pätkääkään ihmisten jutuista, tutustu ja ystävysty, sano suorat sanat ettet ole tehnyt mitään, ja ysitä vedota siskoilta apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554