Löytyisikö edullista trimmaajaa Vantaalta kotikoiralle?
Trimmaaja Vantaalla
3
746
Vastaukset
- Tyytyväinen asiakas
Olen "käyttänyt" koiraani jo vuoden trimmattavana Mode Trim- nimisellä trimmaajalla. Parasta tässä on että hän tulee kotiin trimmaamaan koiran. Itselläni on kotikoirana 6-vuotias bichon havannese, jota pidän helppoussyistä lyhyessä turkissa.
Oli niin helppoa kun trimmaaja tuli kotiin, tein siinä muita hommia kävin välillä katsomassa kuinka homma toimii. Kyselin trimmaajalta turkinhoidosta ja hän vastasikin hyvin perusteellisesti ja opasti kädestäpitäen takkujen selvittämiskeinoja.
Trimmaajalla on nettisivut
www.modetrim.com- trimmaaja hakusessa
Kiitos tiedosta, laitoinki heti sähköpostia trimmaajalle. Toivotaan että saamme tästä apua =)
- Omena6675
Pets Salonki - edullinen trimmaamo Vantaalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822792Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2932450Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1761375Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621102Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28981- 70918
- 115896
- 72884
- 76880
- 65847